Öncelikle tekrar yb sananlardan özür dilerim.
Arkadaşlar şu anda yurt dışında olmama rağmen sırf bu bilgiyi geciktirmeden sizinle paylaşmak için telden yazıyorum. Gene hırsız var:( üstelik bu defaki çok pişkin ve yüzsüz.
@benim hayallerim adlı gıcık kullanıcı bir dolu hikayeyi araklamış ve kendinin gibi yayınlayıp birde utanmadan gelen tebrikleri vs. Yanıtlamış. Yazarları farkedince de hepsinin öesaj duvarına yazdıklarını silip pişkin pişkin çemkirerek ben ben yazdım demedim zaten yok efendim bir arkadaşımın hikayesiydi, amanda ben kendi arşivimi yayınladım dı diye çıkışmış.Hayır onca yazar gerizekalı nasıl nereden paylaşacak bilmiyo ya bu akıllı izin almadan aklınca onlara ya öğreteceğini sanmış ya da eksik noktaları okadar fazla ki kitabı okumak için kendi kutuphanesine alınca kendinin oldu sanıyo!
Bence fazla uyanık! başta farkedilene kadar tüm tebrikleri almış. bizi de tongaya düşürdü ve kütüphanemize çalıntı hikayeyi yüklememize sebep oldu. bu hikaye @SeydaCarter adlı yazarın sadece facebook da 'Vazgeçmem Senden' adlı sayfada yayınladığı aynı isimli hikayesi ve birde Tek Suçum Sevmek adlı aynı sayfada yayınlanan şahane emeği. Birde VampirHikayeleri sayfasında yayınlanan İtalyan İşi adlı şahane bir hikayeyi de çalmış. sayfasında başka hikayelerde var ve muhtemelen hepsi çalıntı ama yazarları henüz çıkmadığından emin olamayız. tanıyan bilen çıkarsa
Sizden ricam lütfen 5dk nızı hayatınızdan ayırın ve emeğe sahip çıkın. var sayın ki bu defaki oyunumuz bizden biri olan @SeydaCarter ve tüm diğer kitap severlerin emeğini korumaca. Aksi halde yarın bir gün kendi emeğinize de birşey olursa bilin li ne ekerseniz size o döner. ben farkettiğimden beri çakma yazar bozuntusu pişkinin panosuna elimden geldiğince duymayan kalmasın ye yazıyorum. Sizde kendinizce bir yol eminim bulursunuz.
Hepinizi çok seviypr ve ailemin nir parçası görüyorum çünkü benimle hayallerimi paylaşıyorsunuz:) o yüzden böyle şeyleri size söyleyebileceğimi biliyor ve herbirinize güveniyorum:)
Sonuna kadar okuduğunuz için teşekkür ederim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSİZ - KİTAP OLARAK TÜM RAFLARDA ÖN OKUMA
Ficción GeneralHissiz, acımasız,yakışıklı, güçlü ve zengin. Hepsi kadınlara güvenmeyen Alexander'ı tanımlamak için kullanılabilecek kelimelerdi. Hissiz ise en başı çekerdi çünkü o bütün hislerini rafa kaldırmıştı, ta ki Heaven'ı görene kadar. Kendisine muhtaç bu k...