Τσεκ μαι νιου μπουκζ
#ΦΑΚΔΕΠΡΟΜΟΤ
131. ΤΟ 90% ΤΩΝ ΡΟΎΧΩΝ ΜΟΥ ΕΊΝΑΙ ΜΑΎΡΑ ΚΑΙ ΔΗΛΏΝΩ ΝΕΚΡΟΘΆΦΤΗΣ.
132. ΤΟ 131 ΔΕΝ ΙΣΧΎΕΙ
133. Ο Αρχιμήδης also known as Ντυλανης Ομπρεανης είναι φίλος φίδι .
134. Η γιαγιά Κατινα λέει πως πρέπει να γίνω γκέι για να μάθω να μαγειρεύω και μετα να ξανά γίνω στρειτ .
ΓΟΥΑΤ ΔΕ ΑΚΤΟΥΑΛ ΦΑΚ (?????)135. Όταν τελειώνει το τσάι του βουνού σωριάζομαι στο πάτωμα τυλίγομαι σαν μπαλίτσα και αρχίζω να κάνω βαρελακια φωνάζοντας "ΕΊΝΑΙ ΈΝΑΣ ΕΦΙΑΛΤΗΣ"
136. ΜΗΝ ΣΧΟΛΙΆΖΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΤΖΕΙΚ ΠΟΛ ΣΥΓΧΙΖΟΜΑΙ ΠΟΥ ΝΑ ΠΆΡΕΙ Ο ΧΕΛ ΤΑ ΚΡΟΥΑΣΆΝ ΜΑΡΜΕΛΑΔΑΣ .
137. ΤΟ ΠΑΡΑΠΆΝΩ ΠΡΌΣΩΠΟ ΕΊΝΑΙ ΣΤΗΝ ΛΊΣΤΑ ΜΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΎΣ ΠΟΥ ΜΟΥ ΣΠΆΝΕ ΤΑ ΝΕΎΡΑ ΠΙΟ ΠΟΛΎ ΣΤΟ ΚΌΣΜΟ ΚΑΙ ΜΠΙΛΙΒ ΜΙ ΈΧΕΙ ΑΡΚΕΤΆ ΥΨΗΛΉ ΘΈΣΗ .
#ΣΟΡΥ_ΤΖΕΙΚ_ΠΟΛΕΡΣ_ΑΛΛΑ_ΕΙΝΑΙ_ΕΚΜΜΕΤΑΛΕΥΤΗΣ_ΚΑΙ_ΚΑΚΟΣ_ΚΑΙ_ΑΣΤΕΙΟΣ_ΕΡΟΡ404_ΝΟΤ___ΦΑΟΥΝΤ
138. ΑΙΜ ΦΕΡΛΥ ΛΟΚΑΛ ΑΙΒ ΜΠΙΝ ΑΡΑΟΥΝΤ .
139. Η Κουλα χρησιμοποιεί Κολοριστα και δεν μου μιλάει...
140. Πήγα 150 αρα μου έχουν μείνει 3.850 για να φτάσω τον Σπαλιαρα.
141. Σκέφτομαι να πάω στο Σαρβαιβαλ Σικρετς είναι και σχετικά κοντά .
142. Η τρελή θέλει να της σκοτώσω το κρας...
143. Έβλεπα πιτσι πιτσι πιτσ.
144. Είδα 2 επεισόδια από τον δεύτερο κύκλο του angels friends (Δεν υπάρχει ελληνικά) και η φωνη του Θιαφη στα αγγλικά είναι σαν Νταλικερης λολ μου κλέβει τη δουλειά.
YOU ARE READING
Keeping Up With Babis
Humor13.07.2017 + 14.07.2017 #1 IN HUMOR ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΓΟΥΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ Guest Star η γιαγιά Κατίνα