Καλώς ήρθατε φρεντζ στη καινούρια μου σειρά Μπαμης Εξπλεινς.
Εδώ θα σας εξηγώ φράσεις λεξεις και συντομογραφίες στα αγγλικά αλλα και στα ελληνικά που ίσως έχετε δει αλλά δεν ξέρετε τι σημαίνουν .
Δείτε το σαν λεξικό.
Δείτε το σαν τον οδηγό που θα σας λύσει τα πόδια και τα χέρια μαζί!
Πάμε να δείτε:
Idk= I don't know = Δεν ξέρω
Idc= I don't care = Δεν με νοιάζει
Tbh= To be honest= Για να είμαι ειλικρινής.
Bae= πέρα από baby σημαίνει = Before anyone else
Dope= ναρκωτικό αλλά το χρησιμοποιούμε και για να χαρακτηρίσουμε κάτι "γαματο"
Πχ: This tea is dope (?)
Lit= Ίδιο με το dope και αυτό σε ελεύθερη μετάφραση γαμάτο.
Savage (Εγώ είμαι αυτος) = Ο άγριος αυτός που τολμά να κάνει πράγματα και ρίχνει ΤΙΣ Ταπες αποστομωνει τους πάντες και είναι ένας φακιγκ κινγκ .
Hype= σημαίνει και δημοσιότητα = αλλά γενικά το λενε και σαν savage και dope μαζί .
Γαματος μαθετε το και αυτο😭.
Cringe= Χαρακτηρίζουμε αυτό τον μορφασμο μας όταν βλέπουμε κάτι αηδιαστικό σισουλιστικο ή ντροπιαστικό .
Αυτό το περίεργο συναίσθημα όταν πχ βλέπουμε ένα βίντεο κάποιου άλλου και νιώθουμε άβολα επειδή είναι ντροπιαστικό.
Κριτζαρουμε😊Asap= as soon as possible = όσο πιο σύντομα γίνεται/ όσο το δυνατόν συντομότερα/ αμέσως.
As fuck= Αυτό δεν μπορώ να το μεταφράσω αλλά οταν βλέπετε ένα μπόι και λέτε ένα μαναρι
Μπορείτε να πείτε hot as fuck ας το μεταφράσουμε πολύ .Lol= laugh out loud=ΤΟ ΞΈΡΑΤΕ; ΕΓΏ ΤΟ ΞΈΡΩ ΑΠΌ ΤΟ 14' 😑🔫
Bro= brother duh?
Sis= Sister :(
Nigga= αποκαλούσαν οι Αμερικανοί (λευκοί) τους μαύρους Αμερικανούς δούλους. Ήταν υποτιμιτικο.
Πλέον οι μαύροι το λενε μεταξύ τους όπως λέμε εμείς το μαλακα αναλόγως τη περίσταση μπορεί να είναι και προσβλητικό.
Btw= by the way= παρεμπιπτόντως
Otp= One true pairing = Ένα αληθινό ταίριασμα..
Το χρησιμοποιούμε για να χαρακτηρίσουμε το αγαπημένο μας ship ότι ρε παιδί μου αυτοί όντως ταιριάζουν πχ το Stydia είναι το otp μου .Daddy= πατέρας σημαίνει αυτό δεν σημαίνει κάτι άλλο... ανώμαλο....
Street slang= Όπως εμείς φτιάχνουμε δικες μας λέξεις και φράσεις το οτκ παράδειγμα
Οτκ= ότι καλύτερο μπα δε γουει 😊
Έτσι και οι αμερικανς και ιγκλισ:
Κάποιες φορές αλλάζουν γράμματα κόβουν γράμματα και γενικά "παίζουν " με τις λέξεις .
Μπορει να δεις το fuck γραμμένο fuq .
Αυτό μπορεί να γίνει και σε απλές λέξεις όπως το the
Να το δεις" Da"
Da fuq? 😭
Το running να το δεις runnin ..
Και 500 χιλιάδες τέτοια .
ΑΥΤΆ ΓΙΑ ΣΉΜΕΡΑ ΥΠΆΡΧΕΙ ΚΆΤΙ ΆΛΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΈΡΕΤΕ ΤΙ ΣΗΜΑΊΝΕΙ; ΡΩΤΉΣΤΕ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΞΕΡΩ:)
YOU ARE READING
Keeping Up With Babis
Humor13.07.2017 + 14.07.2017 #1 IN HUMOR ΕΔΩ ΘΑ ΣΑΣ ΑΦΗΓΟΥΜΑΙ ΤΗ ΖΩΗ ΜΟΥ Guest Star η γιαγιά Κατίνα