,,Notak holky, pojďte už!" Zakřičel na nás Tony ze spoda.
Natasha vyšla jako první. Měla na sobě černé šaty, které sahali až na zem. Měli velký výstřih do "v" a na boku rozparek.
Wanda měla šaty bílé. Byly kratší, než ty Natashy, tyhle sahaly nad kolena. Měli nařasenou sukni a celé se třpytiili.
Chvíli jsem váhala. Nechtěla jsem ty narozeniny slavit. Už mi bude osmnáct. Co když mě Tony pošle pryč. Do osmnácti se o mně musí starat,pak mu může být jedno co ja dělám a kde jsem. Nakonec jsem se odhodlala a taky jsem vyšla z pokoje. Pohledy všech přítomných se ale zastavili u mně. Tony a Clint obdivně zapískali. ,, Vypadáš úžasně. Připomínáš mi Melindu. Kdyby jsi měla blond vlasy, tak vypadáš přesně jako ona." Změnila jsem si barvu vlasů na blond a po chvíli zpátky na modro. Všichni kromě Nat a Wandy se na mně udiveně koukali. Nasadila jsem megawattový úsměv a sešla jsem schody. ,, Vypadáš jako ženy na Asgardu. Ty jsou velice krásné." Pochválil mě Thor.
Páni, je jako sníh. Stejně krásná a chladná.
Tohle že si Rogers myslí? Došla jsem až k němu a on mi jako správný gentleman nabídl rámě a usmál se na mně. Vyšli jsme směrem k výtahu. Po chvíli mlčení Rogers promluvil. ,,Sluší ti to."
,,Díky. Ty taky nejsi k zahození." Vypadal vážně dobře. Měl na sobě bílou košili a přes ní měl černé sako, pod kterým měl uvázanou kravatu. Měl černé, plátěné kalhoty a na nohách černé boty. Když jsme vyjeli až nahoru výtah se s cinknutím otevřel a my jsme tak mohli vyjít ven. Bylo tam spoustu lidí. Prošli jsme až k pódiu a Tony začal mluvit. ,, Dámy a pánové, chtěl bych vám někoho představit." Řekl a všichni ztichli a podívali se na Tonyho. ,,Tohle je moje dcera Max." Oznámil jim slavnostně. Tony mi předal mikrofon, do kterého celou dobu mluvil. Nechápavě jsem se na něho podívala. ,, Řekni jim něco o sobě." Zašeptal mi do ucha, když kolem mně procházel. ,, Zdravím všechny a-" nestihla jsem nic říct, protože se ke mně nahrnuli novináři. Překřikovali se navzájem a zahrnovali mě otázkami na téma jestli jsem vážně Tonyho dcera, proč mě nepředstavil už dřív a podobně. Na všechno jsemjim slušně odpověděla a tak už jsem jim o sobě ani nemusela nic říkat, protože se na všechno podstatné ptsli. Šla jsem si sednout za klavír. Clint rychle vyběhl za mnou a vzal si mikrofon. S Clintem jsme udělali takovou parodii na Thinkink oud loud. Já jsem hrála na klavír a on zpíval.
,,When you're on a team with the Hulk and Thor
And we're all up there on the movie screen,
People believe that I'm not quite as tough.
Will anyone even notice me?But listen I've got powers, too,
And they're pretty sweet.
I promise I can do so much more
Than archery....I'm serious, guys.
I've got a collection of scarves and berets,
I play trombone in a ska band.
I once got to second base on my Tinder date,
My cat has got his own Instagram.I'll tell you now...
That I kick ass at Mario Kart.
This year I played an extra in Paul Blart.
I can open a pickle jar, the freaking hard kind.Baby, I'm as super as they are.
So maybe I still haven't lost my virginity.
But when I bowl, I always score at least 70...."Všichni se smáli, tleskali a já ještě dodala: ,,...After six beers." Znovu se zvedla obrovská vlna smíchu.
,,Yes, I know about Captain America's strength,
And the Hulk becomes a towering man.
But I got seventh place in my fantasy league,
And I once butt-dialed Jean Claude Van Damme.I'll tell you now...
When I go to Chipotle I get free guac.
I flirt with the cashier, she says I rock.
I own water-resistant socks, freaking Hawkeye.Baby, I'm as super as they are.
Baby, I'm as super as they are.
Baby, I'm as super as they are."Když jsme skončili, tak všichni tleskali a pískali. S Clintem jsme si plácli a přešli jsme zpět k ostatním. ,,Tak to se vám povedlo." Zasmál se Tony a ještě dodal. ,,Jo a chtěl bych ti někoho představit." Tony mě chytl za ruku a táhl mně směrem k nějakému muži. Muž byl vysoký, tmavé pleti, vlasy na krátko ostříhané. Stál vzpřímeně, podle čehož usuzuji, že byl -nebo pořád je- voják. Neměl ale zas tak vypracované tělo a jizvy, jako většina vojáků. Takže asi pravděpodobně bude u letectva. ,,Max, chtěl bych ti představit mého kamaráda podplukovníka Jamese Rhodese." Potřásl mi rukou a usmál se na mně. ,,Moc ráda vás poznávám pane Rhodesi."
,,Říkej mi Rhodey." Otočil se na Tonyho. ,,Nato, že je tvoje dcera je moc hezká a milá." Nekdo zakřičel moje jméno a tak jsem se otočila. Byla to Pepper. Když došla až ke mně, tak mně obejmula a začala si povídat s Tonym a Rhodeym. ,,Max, také bych ti někoho rád představil." Ozval se za mnou Thor. Thor mi představil jeho přítelkyni Jane Fosterovou a Rogers zase Scotta Langa a Sama Wilsona.
Teď sedím u baru a popíjím whisky. ,,Dáš si ještě jednu?" Ozval se barman. Podívala jsem se na něj. Pane bože to je Callum! Kde se tu vzal?! Rychle jsem vstala z barové stoličky a chtěla jsem jít pryč. On mě ale chytnul za zápěstí. ,, Teď řekneš, že je ti špatně a potřebuješ na vzfuch a půjdeš se mnou." Řekl arogantně. ,, Mně je ale vážně špatně. Ale z tvxho hnusnýho ksichtu." Prskla jsem po něm. Zavřela jsem oči. Nechtěla jsemho ani vidět. Najednou se ozvala rána. Když jsem otevřela oči, tak jsem uviděla Calluma s roztrhlým rtem a krví u nosu. Vedle něj stál Mike! Callum se sebral a odešel pryč u toho huhlal plno urážek na mou osobu. ,,Kde se tu vzal?"
,, Už ho pustili z vězení. Vím co ti chtěl provést. Nemohl jsem ho to nechat udělat." Řekl a já jsem se mu vrhla kolem krku. ,, Hlavně nebreč, nebo si rozmažeš make-up. Mimochodem, kdeska ti to sluší."
,,A jindy jako ne?" Zahuhlala jsem mu do hrudi.
Z pohledu Rogerse
Chtěl jsem Max požádat o tanec, ale uviděl jsem, jak se objímá s nějakým chlapem. Ani nevím proč, ale bylo mi to líto. Nechtěl jsem, aby ho objímala. Kolem mně prošla Wanda a hloupě se culila. Ale proč? Aha...telepatie. Jak já svoje myšlenky nenávidím. Přece jen jsem se odhodlal a přišel jsem k Max, která se s tím chlapem už pustila. ,,Max. Ehm... smím prosit?" Max se usmála a šla se mnou doprostřed parketu. Natasha mě celý dva dny učila tancovat, abych Max neudělal ostudu. Dal jsem jí ruce na boky a ona mi dala svoje ruce na ramena. Byl jsem nervózní a tak jsem si od ní držel trochu pdstup. Max se pousmála a víc se ke mně přitiskla. Nedalo mi to a musel jsemse jí zeptat. ,,Max, pořád mě nenávidíš?" Max se zasmála. ,,Teda chtěl jsem tím říct jestli bychom nemohli být přátelé." Max přikývla a zasmála se. Tancovali jsme hodně dlouhou dobu.
_____________________________________________Z pohledu Max
Všichni hosti už odešli a zůstali jsme tu jen my. Šla jsem do svého pokoje a sedla jsem si na balkón. ,,Max, pojď dovnitř." Řekl Tony. Nikam jsem jít nechtěla. Potřebovala jsem být sama a přemýšlet. Tony odešel a nechal mě tu samootnou. Najednou mi někdo přetáhl pytel přes hlavu a nesl mě pryč. Držel mě tak pevně, že jsem se nemohla bránit.
ČTEŠ
Bloody tear (ff Avengers)
FanfictionDívka co chce vymazat svou minulost se dostane k Avengers. Co se stane, když si nepadne do oka s jedním členem? Ale mezi nenávistí a láskou může být tenká hranice. Tohle je můj první příběh na Wattpadu, tak to prosím berte s nadhledem. Předem se oml...