15. Šmoulinka!

6.4K 340 32
                                    

Ráno jsem se probudila a doufala jsem, že to byl jen sen. Moje modré vlasy mě ale predsvědčili o opaku. Byly 4 hodiny ráno. Zavřela jsem oči s tím, že ještě chvíli budu spát, ale najednou jsem uslyšela zvuk tříštícího se skla. Kterej krypl mě zas budí?! Ať si mě nepřeje! Naštvaně jsem se zvedla a podívala se za původcem toho zvuku. Tohle nybyl Clint, Tony nebo Thor, kteří mě obvykle budili a dělali rámus. Byli to nějací chlapi v černém oblečení. Na rameni obleku měli znak HYDRY. A sakra. Jeden z nich po mě vystřelil. Dala jsem ruce před sebe a zavřela oči. Očekávala jsem ostrou bolest, ale nic se nestalo. Kulka zůstala viset ve vzduchu před mou rukou. Ruku jsem dala dolů a kulka spadla na zem. Bylo tam 10 chlapů. ,, Tohle není fér." Udělala jsem výraz malého naštvaného děckete a jednou myšlenkou jsem odhodila dva z nich na zeď a tím je omráčila. ,, Říkala jsem, že to není fér." Pokrčila jsem rameny. Všichni na ráz po mně vystřelili. Znovu jsem natáhla ruku a všechny kulky tak zastavila v letu. To je super! Zvedla jsem druhou ruku před sebe a chtěla jsem se s nimi domluvit, aby mi neničili pokoj. Z ruky mi ale vyšlehl modrý plamen. Nejdřív jsem se strašně lekla. Oheň mě nepálil, ani mi nic neudělal. CO. TO SAKRA. JE. Proč je všechno modrý? Jako nevadí mi to, modrou mám ráda. Bojovali jsme jen chvilku a i přesto jsem měla calej pokoj zničenej. ,,Do pr....ádelny!" Zakřičela jsem a myšlenkou jsem hodila s jedním chlapem, co ještě nebyl v bezvědomí o zeď. Celá naštvaná jsem došla do kuchyně a začala jsem si dělat snídani. ,,JARVe, kolik lidí je vzhůru?"

,,Čtyři."

,,Zeptej se jich prosím cobudou chtít k snídani. Díky." JARV mi po chvíli nadiktoval 9 objednávek. Tři na lívance, jednu na palačinky s nutelou, dvě na míchaný vajíčka, jednu na zeleninový salát a dvě na krupičnou kaši. Čtyři lidi a devět jídel?

Když jsem všechno dovařila, tak jsem to položila na stůl a řekla JARVovi ať je zavolá. Jako první přišel Thor a vzal si pět talířů. Clint si vzal dva. Natasha si vzala salát a Rogers lívance. Že se nebojí, jestli jsem je náhodou neotrávila. Tony přišel až v deset hodin. ,, Ahoj Tony." Usmála jsem se na něj megawattovým úsměvem a pokračovala jsem. ,,Můj pokoj....on.... je trochu zničenej." Dostala jsem ze sebe nervózně. Tony se šel podívat do mého pokoje a já ho následovala. ,,Pane bože. Řekl a já jsem čekala, že mně seřve. ,,Seš celá? Neudělali ti nic?"

,,Ne. Já jsem v pořádku, ale oni už to asi nerozhodí." On se dozví, že jsem zdemolovala luxusní pokoj a neseřve mě? Divný. Katherin mě jednou nechala dva týdny bez jídla, když jsem při jedné akci ztratila glocka 19. ,,A asi mám novou schopnost."

,,Jakou?" Zeltal se Tony zvědavě. ,, Umím ovládat oheň." Zkusila jsem se soustředit na to, aby mi začala hořet ruka. Když se to opravdu stalo, tak jsem měla chuť radostí skákat až do stropu. ,,To je hustý." Řekl Tony. Vrátili jsme se zpátky do kuchyně. ,,Ty modrý vlasy ti sluší Šmoulinko." Zasmál se Clint. Vážně mi řekl Šmoulinko? ,, Vážení, Max zdemolovala pokoj a mě napadlo, že by mohla bydlet s jedním z nás."

,,Ale s kým." Zeptala se Wanda. ,,Co třeba s Thorem?" Navrhl Tony a já po něm hodila výraz alá "zabiju tě ve spánku". ,,Mohla by vydlet s Rogersem. Měli by spolu začít vycházet." Ozvala se Nat a já myslela, že ju zardousím. ,, Dobře domluveno." Poposkočil si radostně Tony. ,, Já s ním nebydlím!"

,, Já s ní taky ne! Ona mě zabije!" Já jsem se na Rogerse ďábelsky usmála. ,,Si piš." Rogers hlasitě polkl a radši už mlčel. ,,Max, ale Natasha má pravdu." Řekl Clint ještě s plnou pusou. S povzdechem jsem odešla do pokoje pro oblečení a pár dalších věcí, které tu rvačku přežili. Položila jsem je před pokoj Rogerse a šla za ostatními do kuchyně. ,,Avada Kedavra." Zahuhlala jsem potichu a ukázala na Rogerse prstem. ,,Max, nesnaž se zabít Rogerse kouzlem z Harryho Pottera. Stejně to nepomůže, už jsem to zkoušel." No jo geny se nezapřou. Pár lidí chce Rogerse prostě zabít. Ale jen já a Tony to zkoušíme skrz kouzla z Harryho Pottera. ,,Calvario." Prskla jsem po něm. ,,Ani se nesnaž o to, aby mu vypadaly vlasy. Radši zkuš "Accio sekáček na maso" a zabij ho ručně." Poradil mi Tony. ,,Max, jdi se přichystat. Za chvíli jedem nakupovat." Řekla mi Nat a odešla.
___________________________________________

Už jsme prošli asi deset obchodů. Natasha i Wanda už mají šaty, ale mě se žádné nelíbili. Bohužel s námi jel i Tony. ,,Max a co tyhle?" Donesla mi Wanda další šaty. Ani v tomhle obchodu jsem si nic nevybrala. Šli jsme do další prodejny se společenským oblečením. Spoustu kluků se za mnou otočilo a Tony je všechny propaloval vražedným pohledem. Měla jsem na sobě černé kraťasy a volný crop top stejné barvy a svoje modré vlasy jsem si spletla do volného copu. ,,Jestli si něco nevybereš v tomhle obchodu, tak tě nacpu do těch šatů, které měl na sobě Clint. Nebo ještě hůř. Nechám ti vybrat šaty od Tonyho." Vyhrožovala mi Natasha. Už jsem byla smířená s tím, že mi šaty bude vybírat Tony, když v tom jsem je uviděla. Asi jsem se zamilovala.

Možná byli trochu odvážnější a trochu i robustní, ale i tak byli krásné

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.


Možná byli trochu odvážnější a trochu i robustní, ale i tak byli krásné. Byli modré a postupně přecházeli do tmavě modré, až do černé. Byli prostě nádherné. ,,Tyhle se ti líbí? Jdi si je ozkoušet." Pobídl mě Tony. Když jsem si je zkusila a podívala jsem se do zrcadla uviděla jsem tam úplně jinou holku, než včera. Vrátila se mi zase moje snědá barva pleti. Otevřela jsem dvířka kabinky, aby na mě holky a Tony viděli. Tony obdivně zapískal. ,, Sluší ti. A moc. Koupím ti je." Zašla jsem do kabinky a sundala si je. Podívala jsem se na cenovku. ,,To ne Tony. Je to moc drahé. Už jsi mi dal ten mobil a-" nestihla jsem to ani doříct, protože mi je Tony vzal z rukou a běžel s nimi k pokladně. Tam je zaplatil a ještě se vyfotil s prodavačku. ,, Říkal jsem, že ti je koupím." Řekl a dal mi tašku do rukou. Zašli jsme si na oběd do KFC. Clint mi poslal esemesku a v ní psal, že nám uvaří oběd. ,, Měli by jsme jet, nebo tam Clint zapálí kuchyň."

Když jsme dojeli do Toweru, tak jsem si šla vybalit věci, které pořád leželi před pokojem. Rogersův pokoj byl hodně prostorný a hezký.

Uprostřed pokoje byla velká bílá postel

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Uprostřed pokoje byla velká bílá postel. Naproti posteli byla plazmová televize a z každé strany postele byly bílé noční stolky s lampičkou. Stejně jako v mém pokoji tu měl prosklenou stěnu s vchodem na balkón. Koupelnu měl sladěnou do bílé a šedé barvy a v šatníku měl půlku prostoru vyprázdněný. Na jedné z prázdných poliček ležel papírek se vzkazem napsaným úhledným písmem. Bylo tam napsáno: "sem si dej oblečení
Rogers". Zbytek dne jsem strávila zavřená v pokoji a čmárala jsem si do skicáku.

Bloody tear (ff Avengers)Kde žijí příběhy. Začni objevovat