Akhirnya,Na ra dah jadi milik aku! Dan hari nie paling bahagia buat akuu!!! Kyaaaaa!!
"Nak saya hantar balik ke?"soalku.
"Urm.. Gweanchana,saya boleh balik dengan chingu saya. Uhn.. Oppa balik la "ujarnya.
Err.. Jap.. Dia panggil aku apa??
"Bwo? Saya tak dengar la"ujarku cuba menahan malu dan kekembangan aku ini.wajah na ra yang sememangnya kemerahan mengalihkan pandangan daripadaku.
"Anni.. Uhn .. Sunbae balik laa"ujarnya lagi.
Aku menarik wajah na ra supaya memandang ke arah mataku.
"Gweanchana... Nan chuahae"ucapku.aku merenung mata na ra.baru sahaja aku hendak mengucup bibir na ra buat kali kedua.
"Ehem ehem... Ini kawasan sekolah, kalau kau buat untuk kali kedua.. Aku tulis nama kau!"ugut namjoon yang tiba-tiba muncul diantara kami berdua.
"Wuish.. Bila kau sampai?!"soalku terkejut.
"Eleh.. Orang kalau dah dilamun cinta semua benda tak perasan"omel hoseok pula.
"Na ra sshi.. Chukhahae! Awak dengar jugak nasihat saya.."ujar jin pula.
"Hya.. Mwo? Bwo? Nasihat apa nie?!"soalku blur.akhirnya namjoon memeluk bahuku lalu kami berempat memulakan langkah.
"Apa yang aku tak tau nie?? Na ra.. Apa yang awak rahsiakan nie?"soalku.namun semuanya membalas dengan senyuman .. Dan aku rasa tidak selesa dengan keadaan sebegini.
"Annia.."balas na ra,dia kemudiannya mengenggam tangan aku erat.
S
K
I
P
Burger King ♚
"Cha~ aku belanja sempena hubungan korang berdua yang dah terjalin."ucap namjoon sambil meletakkan dulang yang penuh berisi makanan.
Tiba-tiba,
Anak🐽Babi is calling📞..
Ish.. Babi nie nak apa lagi nie..
"Oppa... Dugu?"soal na ra sambil memandang ke arahku.
"Eomma.. Jakkaman"pintaku lalu keluar daripada restauran itu.aku mengangkat panggilan tersebut.
"Yeobeosae.."
"KAU NAK APA?!!!"jeritku.
"Hyung... Chukhahaeyeo.."ucapnya tanpa menghiraukan jeritan aku.
"Apa kau?! Eh kau cakap sekarang kau nak apa.. Kalau tak aku tutup!"marahku.
"Anni! Andwae.. Hyung.. Jimin cuma nak hyung antar jimin balik.. Jimin tak tau jalan balik .. "Pintanya sayu.
"Eh bodoh! Kau dah ikut aku pergi sekolah berapa kali?! Kau nie bangang ke apa?! Menyusahkan aku la?!! Kalau kau nak sangat balik kau tunggu la tepi jalan lepas tu mintak sedekah erh .. Tengah malam baru aku amik kau. Eh .. Anni, aku jual kau. Agak-agak kaya tak aku??"omelku.
"Hyu..hyung.. Jimin dah ikut hyung.. "Katanya.mataku terbeliak.dia ikut aku? So.. 'Chukhahae' tu.. Dia stalk aku ke? Eh lahanat nie.. Tak cukup jadi anak pungut dia jadi stalker plak?!
"Neo eodiga?"soalku.
Namun tiada sahutan.talian masih belum dimatikan..
YOU ARE READING
• Hyung ╰╮ yoonmin [C]
Fanfic[그는 내 동생입니다] (he is my brother) perhubungan yang tiada pertalian darah membuatkan jimin di pandang hina oleh yoongi.tak pernah mengaku walau sekalipun, jimin sebagai adiknya sehinggalah sesuatu terjadi... started : 170411 End : 171105 °170831 #1 in...