彡14

1.7K 209 38
                                    

"Namjoon ah.. Kau free??"soalku di dalam talian.

"Eo.. Arraseo! Aku jumpa kau kat sana"ujarku lalu mematikan talian tersebut. Na ra menghampiri lalu memeluk aku.

"Dugu??"soalnya manja.

"Namjoon"jawabku biasa. Aku mengosok kepalanya lembut dan memberikan sebuah kucupan .

"Na ra, tolong jangan buat benda berat-berat! Biar oppa aja yang pergi kerja.. Jaga anak oppa nie"arahku lalu mencuit dagu wanita kesayanganku sehinggakan menampakkan lesung pipit gadis itu.

S

K

I

P

Aku berada di dalam pejabat namjoon yang mewah,kini dia merupakan CEO syarikat yang berjaya.

"Yoongi~ bro!!"sapa namjoon selamba. Dia pun duduk di hadapan aku dan masih lagi memberikan sebuah senyuman yang tidak pernah lengkang.

"Aku rasa aku nak deal dengan budak tu.."ujarku.

"Bwo? Dugu?"soal namjoon.

"Jimin.. Aku rasa dia.. Dah hilang ingatan pasal hal dulu"ujarku.

"Kau nak bagitau dia la nie??"soal namjoon.

"Aku .. Takkan aku nak terus rasa tak bersalah"ujarku.

Tiba-tiba namjoon mengeluarkan fail daripada lacinya.

"Mian.. Sejak kes tu dulu, aku suruh orang-orang aku carik dia.. Naneun jeongmal mianhae.. Aku sepatutnya bagitau kau yang aku siasat pasal dia.. Tapi.. Aku taknak kau terus rasa bersalah"kata namjoon.dia menghulurkan fail itu kepada aku.

"Kau baca la nanti.. Jangan baca sekarang"arahnya.

"Uhn.. Namjoon -ah~ nanti jangan lupa tau! Majlis perkahwinan aku"ucapku.

"Bukan lambat lagi ke? Waeyeo??"

"Na ra pregnant ! Aku nak cepatkan perkahwinan nie" ujarku gembira.namjoon terus memeluk aku erat dan tak henti-henti mengucapkan tahniah.

**********

"Kenapa hyung nak jumpa??"soalnya yang masih lagi dalam keadaan yang tak elok.

"Dengar sini elok-elok.." Aku menarik wajahnya dekat dengan wajahku.

"Aku yang pukul kau sampai kau masuk hospital dulu.. Aku yang buat kau sakit sekarang nie! Aku punca kau hilang ingatan.. Keuraeseo, kau sepatutnya jauh daripada aku! Sebab aku yang buat kau mati"

Aku terus meninggalkan dia terpingga-pingga.

"Hyung!!"panggilnya namun aku terus melajukan langkah aku meninggalkannya.

S

K

I

P

Jimin p.o.v

Kepala aku berpinar,dan pandangan mata aku menjadi suram. Aku akhirnya rebah dan tidak menyedarkan diri.

End of jimin p.o.v

**********

Taehyung p.o.v

"Pesakit kini berada dalam keadaan kritikal, pesakit kini ditempatkan di dalam bilik ICU dan akan menerima pembedahan tetapi, kami akan lakukan pembedahan jika penderma organ yang sesuai.."

Aku mengenggam tangan dengan erat. Sekali lagi, kawan baik aku terpaksa bertarung nyawa untuk terus hidup.

Kau takkan lari daripada aku kali ni.. Aku akan buat kau rasa apa yang aku rasa!

S

K

I

P

Malam,

"Oppa, na ra balik dulu ya!!"

"Hati-hati tau !!"

Aku mengekori na ra daripada belakang... Sehinggala aku tiba di kawasan lorong yang gelap, aku terus menekan minyak dan melanggar tubuh badan na ra sehingga terpelanting di udara.

Aku memerhati keadaannya sebentar,kemudian aku meninggalkan na ra terbaring sendirian bersama lumuran darah.

End of taehyung p.o.v

TBC

-DONT FORGET TO FOLLOW
-VOMMENTS PLS

• Hyung ╰╮ yoonmin [C]Where stories live. Discover now