3.

20 2 1
                                    

Hleděla jsem na zpustošený dům. Byla jsem zpátky doma? Pomalu jsem se otočila na náměstí. Uprostřed ležela hromada mrtvol. A navrchu byla u kůlu přivázaná dívka.Svými zbraněmi na ni mířilo přes dvacet vojáků. "Lauro!" zařvala jsem, ale nikdo se neotočil. Rozběhla jsem se. Nohy mě bolely a v plicích mi hořelo. A když jsem se na ni znovu podívala, kulka jednoho z nich ji zasáhla do srdce. Moje sestřička zemřela.
--------------------------------------------------
Jules se celá zpocená
probudila uprostřed noci. Zhluboka dýchala a snažila se nemyslet na noční můru. "Dobrý?" zašpitla Alex. Jul se na ni podívala a lehce přikývla, i když to byla lež.
----
Věznicí se nesl dupot, který Jules moc dobře znala. Přibližoval se čím dál blíž. Před její celou vstala osoba v dlouhém černém plášti a klobouku. Ryan. Copak noční můra ještě neskončila?? Přiběhla za ním dívka v růžovej šatičkách a podpatcích. Barbie oživla,nebo co?
"A heleme se,koho tady máme" pověděl Ryan arogantně. "Pěkně se koukni Maddison,aby jsi viděla, jak můžeš dopadnout, když mě a matku nebudeš poslouchat". Jeji tvář však stále držela PokerFace. "Jak se máš,Jules?" zeptal se sladce. " Chcípni v pekle ty kryple". Odfrkl si a odešel. Maddison ale stála a hleděla na ni. "Co čumíš?"řekla naštvaně Alex."Dokážu Vás odsud dostat, jenom, když budete hrát stejnou hru jako já" vypadlo najednou z Maddison. "Ryana a nevlastní matky mám pokrk,nenávidím je"pokračovala. "Musí dostat co si zaslouží". Dupot se znovu přibližoval k jejich cele.

"Co na tý čubce vidíš,Maddi??"Při jeho slovech nasadila znechucený obličej a odešla pryč.
---------------
"Půlnoční obloha je nádherná" řekla zasněně Alex. Teď už i ona každý den pozorovala nebe. Jules souhlasně přikývla." Jo to teda je" odpověděl neznámý hlas. "A to počkejte,až budete stát venku".

Scream before silentKde žijí příběhy. Začni objevovat