14.

2 1 1
                                    

----O 3 Měsíce později-----
Milovala jsem vraha.Milovala jsem někoho, kdo mi zničil život. A on to věděl. Všichni ho mají za bytost, která si nezaslouží život. Ale oni ho neznají.
--
Alex se dál stará o své neteře. I když vím, jak to musí být náročné, ráda bych ji viděla.
Maddison a Joshua společně pracují na nové strategii proti Ryanovi.I když bych přísahala, že pracují společně i někde jinde.
A já se stále snažím najít svoji sestru. Nepřestanu, dokud neuvidim Lauru živou. Pořád nemůžu uvěřit, že jsem pryč z toho pekla.
---
"Alex se vrací" zajásala Maddi a zase odběha. Bylo to příjemné překvapení na konci dne. Dveře se rozebřeli a já konečně spatřila osobu, kterou jsem chtěla.
"Fajn, přišli jsme na něco".Znělo to celkem lákavě.
"Ryan pojede zítra blízko laborky, takže máme šanci, aby jsme ho..".Maddi se na chvilku zastavila."...zabili."
Byl to jeden z nejlepších plánů za poslední měsíce. Musela jsem se připravit.
----
Pojedeme s Ryanem na tu nejkrásnější část oceánu v Seld. Tak moc jsem se těšila. Limuzína, která čekala před palácem byla dokonalá. Brala bych i koně, ale to by bylo až moc pohádkový.
--
Ukryla jsem se s Jules za keřem.Netušila jsem, kam má ten darebák namířeno, ale už jsem mu fakt chtěla zakroutit krkem. Limuzína se pomalu blížila. Nahodili jsme na silnici pásy s ostny. Až gumy prasknou, bude to pořádná rána.
Měla jsem pravdu,byla. Jules neobratně vyskočila a se zbraní v ruce se začala přibližovat k autu. Co to proboha zase dělá?
Zastavila se přede dveřmi a rychlostí světa je otevřela. A pak zůstala stát. Prostě si stoupla před něj jako tvrdý Y. Nemohla jsem to pochopit a tak jsem se vydala blíž.
-----
"Lauro??" Skoro jsem to slovo spolkla. Nemohla jsem uvěřit svým očím. Doslova. Stála bych tam i dýl, jenomže pak jsem slyšela Alex.
"Jules bacha!!".Neotočila jsem se. Nemohla jsem se přestat koukat na Lauru.
"Jules,uteč!!".
Rozběhla se ke mě. Donutila jsem se zvednout oči, ale bylo pozdě. Ryan mířil. A mířil přesně na mě.
A pak jsem ucítila dopad, zveý náraz na zem. Alex mě srazila. Ležely jsme vedle sebe.
"Alex, musíme utéct!".
Neodpověděla. Třásla jsem s ní, křičela na ni.
Trefil ji přímo do srdce. Kulka, která měla trefit mě, zabila Alex Shayovou.

Scream before silentKde žijí příběhy. Začni objevovat