Seděla jsem na kopci a hleděla na věznici.Byla úplně jiná, než jsem si ji představovala.Přestože jsem věděla,že sestra je blízko, nemohla jsem jít dál.A pak to přišlo.Neuvěřitelně ohlušující rána, která se nesla směrem od věznice. Kdybych tam teď vletěla,mohl a nejspíš by mě někdo viděl.Jenomže já měla být mrtvá.
--
Sirény houkaly na celý Seld.I ti, jenž bydleli na druhém konci to slyšeli.Výbuch.Asi kotle, odhadoval jsem a vydal se za rádci,aby mi poskytli nějaké informace.Býval bych se zeptal Alberta,ale ten je tupější než nože v naší kuchyni. Už deset let se nebrousily. Vešel jsem do velké místnosi a jak jsem očekával,seděla tady partička ňoumů.
"Nějaké ztráty?"zeptal jsem se,ale bylo mi to vlastně úplně jedno. "Ne, vybuchl kotel, ne věznice".
------
V životě jsem se takhle nelekla.Zrovna jsem spala, když to vybuchlo.Naivně a chvilku jsem si myslela,že pro mě někdo přišel.Nejspíš si dávají na čas a vymyslí něco epického.
Ano, sama jsem nemohla uvěřit, jak to přemýšlím.Ale já jsme se chtěla tak moc dostat ven, přitom jsem byla tak příšerně bezmocná.Né že by tomu kdy bylo vedle Ryana jinak,jenomže tady jsem neměla nic.
---
"Tak kotle jo" zamyslela na nahlas Alex a na tváři měla svůj typický úšklebek.Joshua seděl vedle ni.Marně se snažili rozhejbat počítač víc, než aby ukazoval denní News.Ale Alex to očividně stačilo.Ráda pozorovala pohyblivé obrázky, byla jako malá holčička,co vidí hračky.
Poodešla jsem se podívat ke kopce papíru a složek.Začala jsem se prohrabávat složkami, dokud jsem nenašla jednu, na které byla fotka mé sestry.Laura Mayová-stále živa,ukrývá se.Hned po prvním řádku se mi oči zalily slzami.Hledala jsem dál.U složky Aurela Shay jsem sd zastavila.Dvě děti, mrtvá.
"Alex?!"křikla jsem na ni. "Alex,pojď sem!".
"Kdo je Aurela Shay?". Zarazila se.Čekala jsem na odpověď,ale Alex mi místo toho vytrhla složku z ruky a začala zběsile listovat. "Mrtvá?".Měla gak zoufalý hlas.Aurela byla její sestra.Byla."Pokud je Aurela mrtvá znamená to,že jsem tady zůstala úplně sama".Teď už brečela.Neměla nikoho s Jules věděla,jak se cítí.Proto ji radši o Lauře neříkala. "A taky to znamená" dodala a byla zase naprosto v pořádku, i když oči měla stále rudé,.."že Camp a Blessing jsou tam někde chudáci sami". "Musím je jít zachránit Jules,musím jim pomoc".
ČTEŠ
Scream before silent
FantasyJules May, uvězněna za to, že milovala nesprávnou osobu. Alex Shay, uvězněna za to, že bojovala. Maddison Wind, uvězněna za to, že žila. Když se tyto tři dívky spojí, stane se z nejhorší věznice na jihu Yorkshire nejtemnější místo celé Aurey.