"Kde ta zatracená káča je?" pomyslel si Ryan trochu nahlas. Albert mlčel. "Myslel jsem,že neexistuje nic blbějšího než je ona".Na chvíli se zamyslel a pak jen dodal: "no Alberte, to jsme úplně nevychytali". Věděl,že ať je jeho mladší sestra kdekoliv a ať už chystá cokoliv, musela na tom pracovat opravdu tvrdě. Ale on měl vždycky napřed. Ačkoliv nečekal něco takového, byl připraven, kdyby se Maddison rozhodla začít hledat pravdu o smrti jejího otce.Nic takového se nemohlo stát, a proto ji voperoval mikročip. A pokud se nepletl, měl ještě stále fungovat. Na nic nečekal a rozběhl se do laboratoře. Usedl k počítači, kde našel Maddinu polohu a místo kde se nachází.Šálil ho zrak, nebo si jeho malá sestřička dokázala vybudovat impérium místo starého skladu? Nad tou představou se musel zasmát. Čip očividně nefungoval. Přesto se rozhodl, že danou oblast musí pečlivě prozkoumat. Přinejmenším bude malým překvapením. A nebo nezvaným hostem. A jako správný host musel přínést dáreček. Dáreček v podobě doposud nevídané.
On, Albert a četa vojáků se přibližovali ke schátralému skladu na Natramelově třídě. Ve větší prde*i snad nikdy nebyl, pomyslel si, ale nahlas to neříkal. Zastavil se před vysokými dveřmi. Seskočil z koně a začal obcházet okolo. Býval by si myslel, že se opravdu čip zmýlil, avšak kamery umístěné ve všech koutech ho přesvědčili, že je tam, kde chtěl být. Naklonil se nad jednu z nich a přeslazeným tónem pronesl "Chichichi sestřičko, podívej, kdo přišel na návštěvu". "Mám sušenky a čokoládku, pusť mě dovnitř".
-------------
"Maddison, máme problém" řekl Joshua, který seděl u počítače. "Velký problém". "Co se děje?" zeptala se Maddi otráveně a přistoupila k počítači. Když uviděla Ryanův obličej přes celou obrazovku, zděsila se. "Musíme se schovat, musíme je schovat!". Rozběhla se k pokoji, kde byla Jules a Alex. Respektive měly být, ale nebyly. Začala na celou laboratoř křičet. Strop se zatřesl. Ryan začal útočit. Utíkala přes celou chodbu. Nikde nikdo. Další otřes. Věděla, že strop brzy spadne, ale nemohla je tam nechat. Utíkala po schodech nahorů. Pohlcovala ji zoufalost. Vrátila se zpět do laboratoře. Až tady ji napadlo, že ještě nebyla ve sklepení, které bylo umístěné na druhém konci laborky. Musela zariskovat. Zhluboka se nadýchla a snažila se ignorovat bolest v plicích. A v moment, kdy otevřela poslední dveře, které vedly se schodům, vynořil se za ní Ryan. "Ale kampak?".Maddison se pomalu otočila. Kdyby mohla, zakroutí mu krkem hned. Jenomže místo toho tam stála a čekala na verdikt od toho blba."Chyťte ji" broukl si Ryan. Než se stačila vzpamatovat, měla ruce sevřené v poutech. A to jenom kvůli nim. Kam panebože šly? Zničily to, všechno. Její práci. Skončí nemilosrdně ve vězení kvůli dvou holkám, co šly pravděpodobně spolu na záchod a zapoměly se vrátit. Hlavou ji proběhlo několik myšlenek. Věděla co si vytrpěly a teď ji to samé nejspíše čekalo taky.
ČTEŠ
Scream before silent
FantasyJules May, uvězněna za to, že milovala nesprávnou osobu. Alex Shay, uvězněna za to, že bojovala. Maddison Wind, uvězněna za to, že žila. Když se tyto tři dívky spojí, stane se z nejhorší věznice na jihu Yorkshire nejtemnější místo celé Aurey.