6.

10 1 2
                                    

Ačkoliv vojsko pečlivě prohledalo každý kout,malé Laury Mayové,schované za sutinami starých domů, si nevšimli. A tak, jakmile se Ryan a jeho pěchota vydali zpět na cestu domů,dívka se vydala na nevyzpytatelnou cestu aby našla svou starší sestru,která byla uvězněna.
-------FLASHBACK--------(pohled Laury))
Máma a táta jsou už dávno po smrti.Jules je zavřená.Doteď si pamatuji ten okamžik, kdy mi je odvedli.Tenkrát mi bylo dvanáct a stála jsem na zápraží našeho starého domu.Pršelo.Ten den to bylo přesně pět měsíců, kdy odvedli Jul.Bez své sestry jsem byla jako bez kousku duše.Milovala jsem ji.O to víc jsem se chtěla pomstít.Maminku odvedli do továrny na výrobu másla, i když tam místo něj spíš tloukly ženský.O dva týdny později, na mé narozeniny, mi přišel slavnostně zabalenej dopis.Stálo tam,že zemřela.Tatínek skončil bůh ví kde.Ačkoliv jsem se denně modlila, nikdy se mi domů nevrátil.A tak jsem zůstala na pospas přírodním živlům.A teď, po roce věčného utrpení mě to přestalo bavit.Hodlám se mu postavit,stůj co stůj.Budu ale potřebovat pomoc.Pomoc ké starší sestry Jules.
--------
"Ne ne ne ne!!"zuřila se slzami v očích Jules. "Je mi to líto"řekla potichu Maddison.Jul už nebyla schopna vydat ze sebe ani hlásku.Jak si mohla tak naivně myslet, že bude všechno najednou dobrý?Nebude a ona to měla vědět dřív.Alex seděla opodál na židli.Smutně pohlédla na Jules,ale ta ji nevnímala.Místo toho začala bušit do stolu. "Vždyť takhle to nemohla přežít!"zařvala."Panebože"vydechla a v záchvatu pláče se sesunula na zem.Maddison jen kývla směrem k Alex a obě odešly.Nechaly ji tam samotnou s těmi nejhoršími myšlenkami.Nikdy víc si nepřála někoho,kdo by ji jen tak objal a řekl,že to bude v pohodě.I když by strašně lhal.Přísahala by,že právě slyšela klepání.Než stačila jakkoliv zareagovat, do dveří vstoupil Joshua."Meddi..?"zeptal se,ale nedokončil větu,protože spatřil brečící Jul."Jdi pryč"zašeptala tenkým hláskem. "Slyšíš,vypadni!!!".Přikývl a odešel. Proč se takhle chovala? Přimělo ji to ještě víc plakat.Oči jí už neskutečně pálily.Ale v té chvíli jí bylo už všechno jedno.Doufala, že její sestra nezemřela v továrně.Doufala, že se jednoho dne zase sejdou."Zůstala jsem sama"špitla si pro sebe."Úplně dočista sama".

----
Ahoj,doufám že se Vám příběh líbí ❤️❤️❤️ Těší mě,když napíšete nějaký hezký komentář tak doufám, že budete číst dál ❤️ Užívejte zbytek prázdnin,než budeme zase muset do školy 😭
-L.

Scream before silentKde žijí příběhy. Začni objevovat