Bahçeden kanın kokusunun çıkışı etrafta metalik bir kokuya sebep olmuştu.Kimse ortalıkta yoktu her yer ıssızdı , tenhaydı tek var olan cesedin ölü bedeniydi.Bir anda duyulan siren sesleri ve mavi -kırmızı yanan ışıklar her şeyi açıklamaya yetiyordu.Beş on dk içinde polisler ve olay yeri cinayet ekibinin sesi her yeri doldurmuştu.
Devrem, olayları bize anlatır mısın?
-Tabi; öncelikle biz geldiğimizde ambulans çoktan gelip ölüm haberi olduğunu öğrenmiş ve bizi beklemiş.
Bizde geldiğimizde olay yeri inceleme olarak etrafı incelemeye aldık.Ceset Bilgisi
23 yaşında bir bayan bugün 23 yaşına girmiş, cinayet aleti olarak silah kullanılmış, kadının sağ göğüs hizzasının alt kısmına sıkılmış, geldiğimizde kadının üstündekilerde zorlama, darba maruz kalma gibi belirtiler yoktu.Çantası açık kaldığı için eşyaları dağılmıştı fondateni yere dökülmüş ve üzerinde ayak izi var incelemeye aldık, onun dışında pek bir şey yok.
Tamam kadın hakkında detaylı bilgi istiyorum, çevresi, ailesi, sevgilisi, arkadaşları araştırılsın!
-Tamam.
Cinayetle ilgili araştırmalar devam ediyordu.Ölü bulunan kadın cesedin üzerinde darp izi , morluk vb. hiç bir şeye rastlanmadı.Kadın öğrenci çıkmıştı, birkaç arkadaşına yeni yeni ulaşıldı.Arkadaşı İREM
Defne benim üniversiteden arkadaşım, onunla çok iyi anlaşırdık.
Benden hiç bir şey saklamazdı.Ailesi karadenizde yaşıyor, Defne ortancaydı abisi Yağız ve kardeşi Ayaz. Kardeş olarak araları çok iyi değildi, abisinin sevgilisiyle ilgili olayları kardeşlerine sıçramıştı.Ayaz bir şekilde aradan sıyrıldı ama Defne kız başına bir şey yapamadığı için araları bozuk kaldı.Sevgilisi vardı banada pek anlatamıyodu onu.Ciddi olunca anlatacağını söyliyip geçiştiriyordu.Arkadaşı ECE
Defne benim üniversite sondan arkadaşım, aramız çok iyi değildi bana fazla yakın davranmazdı haklı-
lık payıda vardı çünkü onunla fazla birlikte takılmazdık diğer arkadaşlarıyla takılırdı bana güvenmesini sağlayacak bir davranış-
ım da olmadı, bana her şeyini anlatmazdı.Erkek arkadaşının olduğunu duymuştum ama kim oldugunu bilmiyorum.Erkek arkadaşı saklı biriydi.Annesi Fikriye
Defne çok iyi bir kızdı sözümden pek çıkmazdı. Üniversite ye başka bir şehirde devam etmek için gitti.Aralarda tatillerde yanımıza gelir halimizi sorardı.Abisi ve kardeşiyle pek arası yoktu.Bir erkek arkadaşı olduğunu duymuştum ama benimle bu konularda kesinleşmedikçe konuşmayacağını söylerdi. Bende pek kurcalamazdım.Okulda ki arkadaşlarıyla arası iyi olduğu da vardı kötü olduğuda ama ölüm haberi...Hakkında gizli kalan bilgilere ulaşmamız biraz zaman alacaktı ama cinayetin gizemini çözebilecegimiz mutlaka bir kanıtımız olacaktı.Defne ile ilgili sorularımızdan yanıt bulamayan sorular giderek artıyor ihtimaller birbirini doğuruyordu, artık bir sonuca ulaşmamız lazım.
Hastane raporlarında oluşan bir gariplik vardı;
DEFNE SAĞINDAN VURULMASINA RAĞMEN KURŞUN KALBİNE NASIL İSABET ETMİŞTİ Kİ...İşte tam burda bir gariplik vardı. Mutlaka bilen birileri olmalıydı. Kafamdaki sorular gitgide artıyordu.
Defne 23 yaşında neden öldürülmüştü?
23 yaşı bir rastlantı mıydı?
Sevgilisi kimdi?
Defne 'nin sağında kalbi nasıl olabilirdi?
Bize her şeyi anlatmayan kimdi?Tahminlerime göre Defne nin 23 yaşında öldürülmesi bir rastlantı olmamalı çünkü doğum günün olduğu günü tercih etmiş katil.Katil bir kadını öldürmüş burdan tahminen katil bir erkek olabilir hatta gizemli sevgilisi bile olabilir, aralarında bir olay yaşanmış kızla ayrılmış dayanamayıp gurur yapıp kızı öldürmüş olabilir ihtimaller oldukça fazla ve azalması gerekiyor.Genellikle katiller kendi karşı cinsini öldürdüğü düşünülürse büyük bir ihtimalle katil erkek. Diğer bir soru katil tek mi?
Yanında başka biri daha oladabilir ama bu çok düşük bir ihtimal çünkü cinayet olayı basit bir planla yapılmışa benziyor ve çoğu katiller kanıt bırakmamak ve kendini ele vermemek için tek çalışır yani katilin tek olma ve erkek olma olasılığı yüksek. Artık harekete geçerek kanıtlara ulaşma zamanı.Cinayet vakası Defne nin oturduğu apartmanın ön kısmında akşam 23.00-24.00 saati aralarında görülmüş. Apartmanın güvenlik kameralarını taramamız lazım.
Güvenlikçi
Olayın yaşandığı yer kameraların açısının dışında kalıyor üzgünüm.Cinayeti yapan kişi olay yerine daha önceden gelip kameranın görüş açısını görmüş olmalı bu bazı ihtimalleri düşürür.
Kız apartmanda tek olarak oturuyo yani bir ev arkadaşı yok, gelip gidenleri kameradan kontrol edebilirzGüvenlikçi
Kameraların açısı binanın kapısının önünü ve çevresini çekiyor. Kapı kapı kimin geldiğini göremeyiz yardımcı olamadığım için üzgünüm.Bütün gelenleri incelemek zaman kaybına neden olur ve herkesi sorguya çekmek için izin çıkartmak da zor olacak. Bu yolu deneyemeyiz yani. Başka yollar denemeliyiz.Defne nin babası 46 yaşında trajedik bir şekilde trafik kazası geçirerek ölmüş. Yani sorularımızı annesine sormamız gerekecek. Annesi Defne tek kızı olduğu için bu olaya baya üzülmüş. Ama sorularımızı yanıtlamak zorunda.
Defne nin Annesi
Defne nin bir ev arkadaşı yoktu. Tek yaşamayı kendi tercih ediyordu, yalnız kalmayı severdi. Erkek arkadaşını gerçekten bilmiyorum. Telefonundan ona ulaşabilirsiniz belki ama gerçekten ben de bilmiyorum. Defnem benim tek kızımdı onu benden kimse almaya cesaret edemezdi , o benim canımdı, mavişimdi, bir kızımın olmasını çok istediğim sırada Defnem doğdu onu çok severdim benim kızıma kim kıyabilirdi ki...Defne nin telefonuna ulaşmak için laboratuvar inceleme yerine giderek telefonu sordum fakat bir telefona ulaşılamamış yani katil telefonu kendi yok etti.
Parmak izlerine ulaşıldı mı?Sorumlu Kişi
Maalesef, cinayeti işleyen kişi eldiven kullanmış olmalı parmak izine rastlamadık. Fondatenin üzerinde ki ayak izi 45 numaradaki bir erkek ayakkabısına ait ayakkabı herkeste olabilecek bir tür olduğu için daha ilerisine ayakkabıdan ulaşamayız.Evet, cinayeti bir erkeğin işlediği kesinleşti. Abisi ve kardeşiyle de konuşalım.
Defne nin Abisi
Defne yi severdim. Onun ölümü benide üzdü. Daha önce sevgilimden ayrılınca onun abileri beni tehdit ettiği zamanlarda onlardan kurtulurken Defne yle aram bozulmuştu. Diğer kardeşimle konuşarak aramızı düzelttik. Defne katı davranarak benden uzak durmuştu. Eski sevgilimin abileri büyük ihtimalle ciddi olmadığımı anlayarak beni bıraktılar. Ama Defne haala inatla benimle konuşmuyordu.
Bir sevgilisi olduğunu duydum sordum ama bana bir şey anlatmayıp tersledi bu beni üzdü.Defne nin Kardeşi
Defneyle iyi anlaşırdık. Abimin olaylarının olduğu ara bana pek yakın değildi. Ama daha sonra benimle tekrardan samimileşti. Sevgilisi olduğunu söyledi ama pek anlatmadı. Onun ölümü beni üzdü. Kimsenin onu öldürecek kadar ileri gideceğini sanmıyordum.Olaylar sır kutusu gibi. Pandoranın kutusu bile böyle değildir. Her neyse katili bir an önce bulmalıyız. Sorulardan aldığımız cevapla bir yere ulaşmamız yeni sorulara yeni cevaplar bulmamız lazım. Defne nin sevgilisi her kimse haala ulaşamadık.
Devrem, olaylar ne durumda bize özetler misin?
Defne apartmanda tek yaşıyor, annesi ölümüne baya şaşırmış. Babası 46 yaşında trajedik bir şekilde trafik kazasından ölmüş, abisi ile araları iyi değilmiş, kardeşi ilede bir ara araları iyi değilmiş ama sonradan onunla arasını düzeltmiş. Sevgilisi varmış ama kimse kim olduğunu bilmiyo, katille ilgili tek kesin bilgimiz kızın yaşadığı yeri iyi bilen 45 ayak numaralı bir erkek. Daha fazla bilgi için araştırmalara devam ediyor.BU KİTAPTA KATİLİ ÜÇ BÖLÜMLE CİNAYET MASASININ BULUŞUNU ANLATACAĞIM.BİRDEN FAZLA CİNEYETİ HER ZAMAN ÜÇ BÖLÜMDE ÖZETLEYEREK CİNAYET EKİBİNİN BULUŞUNU ANLATACAĞIM, KATİLLE İLGİLİ TAHMİNLERİNİZİ BEKLİYORUM...;)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayet Masası
Mystery / ThrillerBu kitapla yeni yeni ulaşılan cesetlerin sırrı, bilinmezliğin sonu, merak uyandıran konular, öldürme üzerine yazılan tezler...karşılıksız anlatılanlar Gizemli ölüm haberleri sonunu gelmiyor her gün bir yenisi daha ekleniyordu.Her gün cesetlerin ölüm...