Safkanpremses e İTHAFEN
- Devrem, yeni bir ölüm haberi geldi.
4.MAKTÜL
Nişancıymış. 23 yaşında, yaptığı işler gayet başarı toplamış ve adının duyulmasını sağlamış. Ailesi ölmüş. En yakın samimiyeti kız arkadaşıylaymış daha doğrusu sözlü- süyle. Kız üniversite öğrencisi mimarlık okumakta 9 Eylül de. Uzak menzilden vurulmuş. Bir çay bahçe-sinde cesedi bulunmuş. Çevredekiler polislere ulaşmış. Çay bahçesi işlek bir ywrde değilmiş. Kamera kaydı bulunmamakta.Bu cinayetlerden bir bağlantı kurmamız gerekli. Katiller belli ki ortak,hepsi uzak menzilden vurulmuş
Cesetlerin cinsiyeti ortak değil. Katilin cinsiyetine ulaşmamız mümkün değil açıkçası. Katil tek de olabilir birkaç kişide. Katil önceden öldüreceği yeri vurduğu kişilerin gideceği yeri bilmekte bence burdan bişeylere varabiliriz gibi geliyo. Varsayımlara devam edersek son ceset, nişancı çıkması katille ortaklığı bulunabilir. Katilin kız arkadaşına gelirsek, birlikte nişan alınmış bir oku tutarken ki fotoğrafları internet hesaplarında bulunmuş. Kız da belki iyi bir nişancıdır. Kız hakkında nüansların öğrenilmesini istiyorum, Devrem.- Savcılıktan gerekli izinleri çıkartır. Kızın hesaplarının hepsine erişebilirsiniz. Tamamdır.
^^ 1 GÜN SONRA^^
Devrem 1 saat içinde 2 ceset daha bulunmuş. Şehirlerarası bir dinlenme tesisinde usta ile müşterisi...
5.MAKTÜL
Dinlenme yerinin ustasıymış. Aynı zamanda ara ara garsonlukta yapmaktaymış. Yemek yaptığı kısım da ölü bulunmuş-Uzak menzilden- ailesi bulunmamakta. Kendi halinde geçinen bir esnafmış. İş arkadaşları tarafından da sevilirmiş.6.MAKTÜL
Bir iş adamı. Yaptığı işlerle küçük başlayarak işini büyültmüş. Ve bir şirketle ortak olarak. Devam etmiş. Başarıları sayesinde büyük hissedar kendisi. Ortağının maktüle binayen çeyrekik bir hissesi bulunmakta. Iş adamı evinin yaklaşık 50Km ötesinde ki dinlenme tesisinde bulunmuş. Iş için yaptığı yolculukta olmuş. Durduğu yerde yemek yedikten sonra hesabı öderken öldürülmüş- Uzak menzilden- çevredekiler polise haber vermiş.Önceki vurulanlarla şuan toplam 6 tane ceset bulunmakta . Hepsinin öyküsü , yaşanmışıkları, tecrübeleri ... apayrı açıkcası. Bu ölenlerin hepsi uzak menzilden vurulmuş. 1.maktül için yapılan araştırmalar açıklandı devrem. Vurulduğu yerden sonra hız sınırını aşan yani yakalanabileceğini düşünebilecegımiz bir araç bulundu. Fakat araç, ihbarı yapanlara ait. Çift şehirdışında. Ifade verilmesi için haber gönderdik. 2.maktülün son gizli davası aslında trajedik bir olaya denk gelmiş. Avukat bir doktoru hastaya karşı savunuyormuş. Hastanın tarafında silahlı taraflar olunca büyük çaplı bir tehditle avukatı geri çekmişler. Avukatta olay kendi ünü-nün bozulmaması için gizli kalmasını talep etmiş. Olay bizim cinaytle bağımsız bir durumda. 3.maktül için gönderilen videonun ana kaynağı bulunamamakta. Gönderen kişi videoyu toplu kullanılan kütüphanelerden göndermiş. Bu şekil de onu bulamayız. Başka birine de göndertmiş olabilir. Videoda polisin beklenmedik bir anda vurulmasıyla herkes şaşkına dönmüş bir durumda. Video katil tarafından çekilmiş olabilir çünkü merminin gidişiyle ortak hizadan alınmış. Geriye kalan 3 cesedin hikayesi belli. Cinayet olayları devam edebilir ve bu korkunç bir şeye dönüşebilir devrem. Vurulanlar dan ortak arkadaş listesi yapmayı düşünüyordum fakat gizli bağlantıları bu şekilde çıkarmak imkansızlaşmakta bu yüzden vazgeç-tim. Uzak menzilden vurulma olayı ile vurulan nişancının mesleklerinin ortak olması garip değil mi, devrem?
-Belki de iş birliği yapacaklardı, adamın nişanlısı bu olaya karşı çıktı. Ya da bambaşka bir şey vardı. Her şey maktüller de gizli belkide...
Maktüller hakkında her şey açığa kavuştu. Artık katili bulma zamanıydı
Ipucuları toplayıp kanıt bulma zamanıydı. Artık her şey gizli kalanı bulma sırları çözmeye dayalıydı.Eveeet 2.bölüm de tamamlandı. Yorumlarınızı ve fikirlerinizi bekliyorum. Arkadaşlarınızı etiketleyip tahminde bulunun en yakın tahmine ulaşaan bir sonraki bölümün ithafını kapar ;))
Benim etiketlediğim isimler;
BeyzaNur614 eleana_eldoris Neslikmr IremSezgin7 suedakaradeniz61 -seda1907- tiffanymilles Betull2834
- seviliyorsunuz :)Bir sonraki bölüm de görüşmek üzere...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayet Masası
Mystery / ThrillerBu kitapla yeni yeni ulaşılan cesetlerin sırrı, bilinmezliğin sonu, merak uyandıran konular, öldürme üzerine yazılan tezler...karşılıksız anlatılanlar Gizemli ölüm haberleri sonunu gelmiyor her gün bir yenisi daha ekleniyordu.Her gün cesetlerin ölüm...