Cinayetler durmuştu peki ya bizim kafamızdakiler ...
(Burda dramatik şeylere bağlamayalım da ;)
Elimizde 6 cesetle yepyeni bir fikir var devrem. Ilginizi çekebilir.- Dinliyorum.
Öncelikle elimizde ki her şeyi bir karara bağlayalım. Katil uzak menzilden vurmuş herkesi. Vurduklarını değerlendirelim.
Aralarında tek bir kız var. Gerisi erkek. Katilimiz daha çok kendi hemcinsini öldürmüş olması bizim için olası. Son vurulan iş adamı ...
En son onunla birlikte öldürülme olayları bitiyor. Cevabımız son katilde gizli olabilir. Belkide katil biz şüphe duymayalım diye seneryoları ve senaristlerini değiştirmiştir. Asıl olay diğer maktüllerde de olabilir. Katil bizim baştan başlayacağımızı da düşünmüş olabilir.Biz kendi kuramımıza uyarak sondan başlayarak diğer katilleri değerlendirelim.
İş adamını kim neden öldürmek istesin?
İş adamı araştırmalarımıza göre sorunsuz. Iş camiasında başarısıyla biliniyor.
Belkide başarmasından rahatsızlık duyanlar vardı ve canına kast etti?
Başka bir yol gözükmemekte. Aklımıza gelen en ideal yol bu. Iş adamının iş yeri, ortağı, yaptığı işler...vs hepi hakkında şüphe duyabileceğimiz şeyleri istiyorum.&& 1 Gün Sonra &&
Artık belirlenen bir şeyler var devrem. Duymak ister misiniz?
-Elbette
İş adamımızın çalıştığı yer temiz, yaptığı işlerde fakat ortağı...
Yurtdışına çıkacağını söylemiş. Fakat böyle bir vize gözükmemekte. Ortağı hakkında ofiste çalışanlara sorular sorduk.
İŞ OFİSİNDE ÇALIŞANLAR ;
- Açıkçası şirkete haftaiçi ara ara gelirdi. Genel işleri büyük ortak yapardı.-Evet, hatta şirket hissedarı olduğu için her gelen işle küçük hissedar olduğu için ona da bir miktar ücret verilirdi.
- Yanlış bilmiyorsam küçük hissedar olduğu için diğer hisseleri satın alınmak istemişti fakat o hiçbir şekilde böyle bir şeyin olmayacağını belirtirdi. Küçük hissedar olmasına rağmen hisselerine çok önem verirdi.
- Ama hisselerini nasıl yöneteceğini pek bilmiyor sanırım. Çünkü bu işlere pek girmezdi.
- Hisselerini büyütmek için bir ara uğraşıyordu fakat başarısız olduğu için bundan vazgeçmişti sanırım.
-Elinde olan hisseleri şirketin ilk yıllarında babasından kalan mirasla aldığı söylenmekte. Ama büyük hissedar bu konuları konuşmamızı istemezdi. Kimsenin rahatsız olmasını sevmezdi.
-Evet büyük hissedar çok düşünceli biriydi.
Küçük hissedar...
Hakkında her şeyi bilmek istiyorum. Neredeyse arama kararı çıkartılsın.-Sorgu odasında görüşürüz devrem!
SORGU ODASINDAN BİR KESİT
Sizi ararken baya zorlandık. Bir an kaçabileceğini düşündük. Doğru düşünmüş müyüz?- Niye kaçayım ki?
Bilmem. Belki bize anlatmak istersin küçük hissedar.
(Kameradan Dinleyen Görevli Polisin Ağzından)
Amirin son kelimeleri , sanki küfür edermişcesine söylediği sözler...
Hissedar bu sözlerle tiksinircesine bakışlarını çevirdi. Amir bundan zevk almışcasına devam etti.Ortağın. Büyük hissedar yine güzel işler yapmış. Sen bir işe yaramıyorsun galiba? Senin yaptığın işlere bakacaktık. Ama senin yaptığın hiçbir şey yokmuş.
Açıkçası küçük hissedar bakışlarını amirin üzerinde sabitledi ,bu sefer gözün de bir haz alma duygusu belirmişti. Acınacak halde olan karşısındakiymiş gibi alaycı bir gülüş sesi duyuldu. Ve oda da yankılandı. Loş ve karanlık odayı aydınlatan tek bir ışık kaynağı vardı. Masanın orta kısmına vuruyordu. Hissedarın yüzü az çok seçiliyor. Belli belirsiz huzursuzlandığını gizlemeye çalışıyor gibiydi. Cevabında gecikmedi.
-Kendimi yormamı gerektirecek bir şey yok. Kendime yetecek param var. Fazlasını napayım?
-Fazlasına kavuşamayacağın için istememen normal aslında.
Amirin ne yapmaya çalıştığını anlamıştım. Onu sinir edip gerçekle yüzleştirecek. Ruhsal problemi olan insanlar da bu krizere yol açar. Suçsuz ve zeki insanlar amirin ne yapmaya çalıştığını kolayca anlayıp bu kuyuya düşmez. Ama hissedar düşecekti belliydi. Daha şimdiden gerilmeye başlamıştı...
(Küçük Hissedarın Ağzından)
Gözümü açtığımda hastane odasındaydım. Yediğim sakinleştirici-lerin etkisi yavaş yavaş azalmaya başlamıştı. Ama kendimi hâlâ çok yorgun hissediyordum. O herif beni kıstırmıştı damarıma basıp durmuştu. Napayım kendimi tutamadım. Tüm gerçeği kustum bu benim en büyük zaafımdı. Kendimi kontrol edemeyip fevri davrandım. Sonuçlarını çekmek zorundayım. Yüzüne indirdiğim son yumruk yüzünden amirden sağlam bi dayak yedim. Elimde kalan hiçbir şey yoktu ama amacıma ulaştım. Elimde, 6 ceset, 6 nefretim, 6 başarı hikayesi, gömüldü ait olduğu yere benle birlikte hiçliğe...
Onları sırf nefretimden ve kabul edemeyişimden öldürdüm. Zevkle hem de. Gözümü bu hırs boyayınca salak gibi asıl kurbanımı sona bıraktım. Yani bu bir hataydı mantıklı düşünününce en sona kalan işin bittiğini gösterir. Ilk sondan başladılar. Bu zaaftı. Hepsiyle karşılaştım iş dunyasında en iyileriydi ölümümden kaçamayanlar. En iyi polis, nişancı, avukat, silah kaçırıcısı...
Hepsinden nefret ettim. Ellerine bulaştırdıkları hiçbir şey yoktu lanet olsun ki hepsi başarı abidesiydi. Bende kendi paramla gezip dünya turu yapmak istedim ve daha birçok şey. Bunun için hissedarı gizlice öldürüp hesabını kendime geçirecektim. Direk öldüremezdim zaman kazanmam lazımdı. Plan yaptım. Başka nefretlerimide öldürüp daha çok kafa karıştırdım. Ama artık bulunmuştum. Arkamda iz bırakmış kendimi yakmıştım. Planlarım başarısız olmuşlardı. Beni ele vermişti. ( ele güne karşı yapayalnızz böyle de olmaz ki... gibi şeyler düşünmeyelim de :d )
Cesetlerle hiçbir bağ kuramayıp beni bulmalarını engellemek istemiştim. Arkamda kanıt bırakmamıştım.
Fakat polisler tecrübe ve yaptıkları tahminlerle beni kolayca avlamışlardı
Aslında en büyük kanıt katil sırala
mam olmuştu. Ortaklığımın başarısız lığı olmuştu.Cinayet Masası ailesi olarak 2.olayımızıda bitirmiş olduk. Katili bu sefer tahmin eden maalesef olamadı. Bir sonraki bölüm de umarım bulursunuz. Hepinizi çok seviyorum ♡♡♡
Bölümlere yaptığınız yorumlar beni mutlu ediyor. Fikirlerinizi okumak sevindiriyor.
Şimdi sizlerle bişey yapalım. Bir nevi soru cevap gibi .
Birkaç konu belirleyip sizlere bunlardan istediğinizi seçmenizi istiyorum. Ve hikayede kullanmak için isimler de ,bir sonraki bölümde seçimlerinizi yapmanız için konu ve isimler belirleyeceğim. Isteklerinizi şimdiden belirtebilirsiniz.-Mutlu Kalın :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Cinayet Masası
Mystery / ThrillerBu kitapla yeni yeni ulaşılan cesetlerin sırrı, bilinmezliğin sonu, merak uyandıran konular, öldürme üzerine yazılan tezler...karşılıksız anlatılanlar Gizemli ölüm haberleri sonunu gelmiyor her gün bir yenisi daha ekleniyordu.Her gün cesetlerin ölüm...