Chapter 2 Fired!

1.6K 97 9
                                    

SHE STOLE MY HEART
-CHAPTER 2-
(EXPLICIT CONTENT/18SX/MATURE CONTENT)

Emma melangkah ke arah Derek yg sdg duduk di pejabatnya. Derek sibuk termenung memandang ke luar tingkap, yg jelas menampakkan Twin Towers itu. Entah apa yg dia fikirkan.

"Babe..."Emma terus duduk di riba Derek dgn mengankang kedua kakinya menghadang Derek dr terus mengelamun ke luar sana. Emma menyentuh setiap inci wajah Derek. Bibir itu terus dikucup rakus. Tangan dia menjalar di leher Derek. Derek hanya membiarkan saja si Emma. He couldn't think straight. Dia membalas kucupan itu, tangan dia letakkan di pinggang Emma. Hati dia sdh lama sakit, sejak mendapat berita itu. Biarlaa takdir yg menentukan.

Emma meleraikan pelukannya di leher si Derek. Wajah itu dibelai lembut.

"Babe...I promise, it won't be long...I'm always be yours..."Emma mengucup sekali lagi dahi Derek. Derek hanya senyum hambar. Tiada guna dia mau meradang, marah, buang2 barang ka atau melalak mcm org gila. Dia masih waras. Kalaupun dia bertindak begitu, tiada apa yg berubah. The marriage still continues.

"Hmmm..."jawab Derek malas. Emma meletakkan jemarinya di dada Derek. Perlahan dia usap lembut tu badan Derek, terasa tu ketul2 badan si Derek yg ada 6 packs. Dia sengaja menggeselkan tu dia atas si Derek punya. Tangan Derek dia tarik dan letak atas dada dia. Perlahan dia menggosok tangan si Derek di buah dada dia.

"Emma! Not now!"Derek menarik tangan dia dan menolak Emma perlahan agar bangun dr menimpa dia.

Emma mengetap bibir menahan geram. Bagus2, dia sdh rasa turn on, dia ditolak pula.

'Takkan Derek sdh tiada rasa sm sy?'fikir Emma. Dia terus berlalu ke pintu dan siap2 mahu keluar, sebelum itu dia pusing balik, dan pandang Derek.

"Meet me tonight, at the usual place. We need to sort things out..."pesan Emma sebelum dia berlalu dan menutup pintu kuat.

Derek hanya memandang ke luar saja. Dia malas mau melayan si Emma. Biarlah dia.

Derek pulang ke rumah dgn malas. Masuk saja, si papa dia memandang dia tajam.

"Derek, I need to have a words with you!"papa dia sdh menunggu duduk di sofa ruang tamu.

"What is all this?"papa meghempas tu surat khabar yg menmpakkan headline dia

'EMMA DALTON SOON TO BE MRS. WINSTON TONIGHT AT GRAND HYATT'

'WHAT HAPPEN TO THE SWEET COUPLE DEREK KNIGHT AND EMMA DALTON?'

Derek hanya berdiam. Dia juga bru tahu semalam. All he need is strength. Dia sdh lali dgn wanita begini. Dia fikir si Emma berbeza dr yg lain, tapi semuanya sama. Malah, Emma lebih parah. Mengapa masih mahukan dia, kalau dia akn bersama org lain.

"Apa kes ni? Kenapa pulak dia kawin dgn pewaris Grand Hyatt tu? Habistu, kamu dgn perempuan ni selama ini apa? Berlakon? Pura2?"tanya papa dia lagi. Derek tidak menjawab. Dia sendiri masih kusut. Apa yg ptt dia rasa? Satu pejabat memandang simpati dia, kerana ditinggalkan.

"Dia nak kahwin kan, let it be! Dh bukan dia dgn Derek, biarla, I'm still alive"jawab Derek. Dia bingkas bangun dan berlalu ke bilik dia.

"Derek!! Derek!!"panggil papanya berkali. Derek tidak mahu ambil kisah. Biarlah apa org nak kata.

Mamanya bergegas berlari dr arh dapur dan menenangkan papanya.

"Malu betul! Sy malu tahu tak! Apa kata kawan2 saya, nampak si Derek tu sama si model cantik tu kunun, tapi dia kawin sama si anak Leigh Winston??!"betul2 David,papa Derek rasa malu. Keluarga dia spt dimalukan begini.

SHE STOLE MY HEARTWhere stories live. Discover now