SHE STOLE MY HEART
CHAPTER 5Ara cuba menarik2 zip belakang dress dia, sampai naik lenguh saja tu lengan dia.
“Wah, mencabar betul saja ni! Lagi mau beli ni tadi… kalau tau sy buang kau saja tadi… Cantik2 pandai menyusahkan saja”Ara mengutuk dress yg dia paaki itu.
“Kau dh biasa ka cakap sendiri ni?”muncul si Derek yg sudah pakai smart2, berkot. Derek tadi sdg duduk sana luar, tgk tv, tapi, terdengar pula si Ara ni meracau dr dlm bilik. Tu dia tolong jenguk, kali kena culikk ka tu mak cik.
“Ni, susah betul mau pakai, kau laa yg pilih baju hodoh begini”jawab Ara. Derek senyum saja. Ara…Ara…kalau dh sakit hati, semua benda nak dimarah. Dia geleng2 kepala saja.
“Sini laa..”Derek memanggil dia. Ara mendekati Derek dan menunjukkan belakangnya.
Ara sdh mengeras sana. Dia telan liur. Berdebar tu dia rasa. Terasa tu tangan Derek tersentuh belakngnya sambil menarik zip ke atas.
“Done!”bilang Derek. Ara masih tidak berganjak.
“Ara!”sergah Derek, membuatkan Ara terkejut kecil baru dia menggelabah terus.
“What is wrong with you??”Derek mengangkat kening memandang Ara.
“Kalau kau dh siap, I’m waiting for you outside…”bilang Derek dan keluar dr bedroom.
“Yeah, what is wrong with me??”Ara bercekak pinggang memandang diri dlm cermin.
“Kau malu, sebab dia handsome kan Ara??So, just relax! Nothing is wrong!”Ara kasih semangat pd diri.
Setelah selesai, dia keluar dr bilik dan lihat Derek yg sdg fokus melihat tv.
‘OMG!’Ara melopong, posing si Derek duduk sana sofa buat dia rasa mau melompat terus ke arah si Derek. Relax Ara! Jangan gatal!“Ehemm ehemm..”Ara berdehem membuatkan Derek mengalihkan pandangan ke arah dia. Derek senyum.
Ara melopong lagi besar. Wah, mencabar betul Derek ni. Kuat betul ni aura dia. Sampai macam tertolak ke belakang tu badan si Ara dilanda senyuman Derek.
“Kau kenapa menganga?”tanya Derek sambil dia bangun mendekati Ara.
“Hah??”Ara tersengih perlahan dia menutup mulut dia acah2 mcm org menguap, sambil mata dibuka di kerdip beberapa kali, mcm mau tidur.
“Kurang oksigen! Sy menguap!”jawab Ara sambil dia berkerut memandang Derek, dia sendiri rasa mcm nak tampar je mulut dia tu.
Derek hanya senyum saja. Ada ada saja Ara ni. Pelik betul. Terus mereka pun berjalan ke arah tempat mau lihat show.
Sampai di tempat yg ada pentas tu sekali, Ara dan Derek duduk di bhg depan, VIP kan, harus depan2 duduk. Bru saja mereka mau duduk, ada yg menyapa.
“Mr. Derek…”sapa satu suara. Derek dan Ara serentak memandang ke arah suara itu. Derek terkejut kerana yg menyapa itu, Jennard. Mata dia melirik ke tepi Jennard, si Emma yg memeluk lengan Jennard.
YOU ARE READING
SHE STOLE MY HEART
Romance"Can I sleep with you??"kata perempuan itu. Rasa mau jatuh rahang si Derek Perempuan ini gila kah?? If the girl is being chased by someone and she just shoved in his room,to hide,he could understand that. But this is too much! What kind of girl just...