Chapter 7

2K 116 36
                                    

SHE STOLE MY HEART
CHAPTER 7

Lain mcm ja gaya Derek ni. Ara mendekatkan hidungnya sama badan Derek. Dihidu hidu tu badan Derek.

"Kau mabuk ka ni...?"tanya Ara. Derek hanya membalas dgn senyuman sahaja.

"Ara... I... I..."Derek memandang tepat ke mata Ara.

"I apa?"Ara menunggu penuh tanya apa yg Derek mau cakap.

"I..."belum sempat dia habiskan tu ayat dia terus blackout sudah si Derek. Kepala dia jatuh ngam di bahu si Ara. Sempat tu tangan Ara ni tangkap badan si Derek.

"Aiee... Derek, uii"Ara menggoncang bahu Derek.

"Apa ni, kau jgn pingsan sini, apa sy mau buat"Ara masih menahan badan Derek, dgn badan dia statik sana menghadang badan Derek dr terjunam ke depan.

'Mau sy hantar pg rumah dia, bukan sy tahu juga...huhhhh'Ara mendengus geram. Nak tak nak, thw only choice is, her home.

"Apa ni tidak romantik betul, adakah patut sy pg angkat dia ni?"Ara meletakkan tangan Derek di bahu dia, lebih krg mcm piggyback tu, cuma kaki Derek masih heret lantai.

"Yahhh....hiarghhhh...."satu persatu kaki dia maju depan dgn membawa beban. Mcm org sumo ja gaya dia.

"Hahhh...hahh...hahhh...."Ara menghembus nafas setelah sampai sana depan lift. Punya susah dia mau bawa pg sini dr parking sana.

"Hiyahhhhh, harrgghhhh"kali ni bertukar posisi si Ara, kedua jari dia letak di bawah lengan Derek. Dia berjalan mengundur menarik badan Derek masuk lift. Mcm org mau sembunyikan mayat ja si Ara ni.

Nasib baik teda org juga time begini. Sampai ja di tingkat dia, badan Derek dia heret keluar lagi.

"Huarrgghhh ...yahhhhh.... kenapa kau berat sangat ni..."Ara mengomel.

"Arabella, apa kau buat tu?? Bunyi apa tu???"tempelak si Mrs. tan dr bawah sana.

"Saya bawa lembu..."jawab Ara.

"Lembu apa sampai kau jerit² tu?"tanya Mrs Tan. Hairan Mrs. Tan. Kenapa perlu si Ara ni jerit² bawa lembu. Aneh² saja bunyi dtg dr bilik si Ara.

"Lembu jadian...."jawab Ara lagi.

"Haiyaaa, if I caught you doing benda tak senonoh, you better watch out Ara... Humans nowadays...so many ragam"Mrs. Tan bercakap sendiri sebelum dia masuk bilik semula.

Ara bernafas lega, dada diurut. Nasib baiklah 😌.

"Sy ptt minta gaji lebih kalau bgini"Ara menarik badan Derek,kalini suara dia mcm ayam mengeram telur ja.

"HERMMMMM....."sekali tarikan terus badan si Derek berjaya juga dia bawa masuk dalam.

Termengah mengah si Ara. Badan Derek dia sandarkan pada sofa sana. Dia pergi mengunci pintu. Selepas itu, dia pergi arah Derek, dan memandang Derek yg tertunduk sana.

Baringkan sini saja laaa, fikir Ara. Badan Derek dia angkat pg atas sofa. Kepala Derek dia atur betul², kaki dia angkat.

"Ok, ngam! Sinilaa kau, awas kau besok!"Ara lega, sekarang dia mau pg bersih² dulu. Belum sempat dia pergi, tangan dia pula tiba² dipegang.

Ara menoleh, si Derek pula sdg mengenggam pergelangan tangannya. Tangan Ara cuba meleraikan pegangan itu tapi tangan Derek menariknya, sampai dia terhumban dan tertiarap sana badan Derek. Lepas si Ara terbaring atas badan Derek, dipeluknya erat si Ara mcm bolster.

"Uii...."membulat mata si Ara. Oh My God, dia mencuba menolak badan Derek, dia mau cuba bangun tapi tidak boleh.

Tiba2 ada yg bergetar di poket seluar dia, terus cepat² dia keluarkan. Rupanya mama dia pula yg telefon, bagaimana ni.

SHE STOLE MY HEARTWhere stories live. Discover now