*SY PASTE NI LINK, KAMU BOLEHLAA FEELING² JUGA NAIK KAPAL OK*
http://media.starcruises.com/Content/media/virtual-tour/superstar-libra/en/index.html
SPECIAL NI SY BUAT 3900 WORDS...HAHA
SHE STOLE MY HEART
CHAPTER 04“Wahh!!! Bergerak!”Ara bertepuk tangan melihat kapal tu mula bergerak mula meninggalkan kawasan Swettenham Pier. Rasa mcm mau berlayar pergi Caribbean saja ni, bilang Ara dlm hati. Betul2 dia suka tu perasaan, biasala dia bukan pernah naik benda mcm ni, wajar juga dia kegembiraan kan, hahahaha.
“I know you are excited, but keep it low… People are looking”bilang Derek. Namun, terbit kelucuan juga dia lihat si Ara yg betul2, mcm kanak2 yg diberi lollipop.
Derek bangun lagi, lepas mereka duduk di satu kerusi, puas sudah dia layan kerenah si Ara yg tidak tahu duduk diam.
Ara pun ikut bangun, Derek memusingkan badan dia memandang Ara tajam.
“What?”Ara terkebil memandang.
“You don’t have to follow me…everywhere..”Derek mengingatkan dia.
“Nanti saya sesat…”jawab Ara. Derek tidak percaya apa yg dia dengar.
“Sesat?! Awak nak buat apa sampai sesat? Ingat umur bru 5 tahun ke ni?”Derek menggelngkan kepala.
“Nak ikut jugak!”tegas Ara. Dia tak tahu tempat2 ni, so dia takda choice melainkan berkepit dgn Derek.
“Hm!”Derek mendengus kecil. Masalah betul la perempuan ni, fikir dia. Dia hanya berjalan terus tidak menghiraukan Ara di belakangnya.
“Derek!”panggil satu suara di depannya membuatkan Derek berhenti melangkah dan mendongak sikit memandang figura di depannya. Ara yg hanya jalan menonong saja tidak nampak depan terhantuk tu kepala dia di belakang Derek.
“Auchh!”Ara menggosok hidung dia yg berdenyut disebab terlanggar belakang Derek. Kenapa ni??!marah Ara.
“Kenapa kau berhenti?!”Ara terus menjenguk ke arah yg Derek lihat. Lagilaa mata dia macam mau terkeluar. Nenek sihir pula ka tu!!!!
Si Emma rupanya itu. Dia memandang Derek, namun selepas matanya menangkap kelibat manusia bernama Ara itu, dia mula berasa tidak sedap hati.
“What are you doing here with her??” Who is she?!”Emma bersuara selepas Derek, macam tidak mau mempedulikan dia dan mau berlalu pergi.
“You don’t have to know, and who is she, is none of your consent”Derek berlalu senyum sinis memandang Emma. Ara yg mulanya malas mau berdepan Emma, dia fikir Emma mahu mencari pasal sama dia. Tapi, kenapa aura yg dia lihat tadi dingin semacam diantara Derek dan si nenek sihir itu. Apa yg berlaku diantara mereka? Dia pula yg dilanda tanda tanya.
Bru saja Ara mau melimpas, Emma mencengkam lengannya.
“Why do you always get in my way?? What is your relationship with him??”Emma cuba berbicara menahan nada marah dia.
Ara terkejut melihat tu wajah Emma menahan marah. Kenapa Emma marah sgt ni, what is going on right here, right now??
“Arabella!!”panggil Derek, meyebabkan Ara hanya menarik kasar lengannya dan berlari ke arah Derek.
Emma mengepal tangannya. Betul dia rasa tercabar kali ini, mengapa Ara selalu muncul dan sentiasa menjadi penghalangnya?
“This time I won’t lose Arabella…”Emma hanya memandang penuh marah Arabella berlalu dgn Derek.
---------------------------------------------------------------------
Ara hanya berdiam. Mahu juga dia tanya kenapa pula tadi. Derek kenal ka sama tu Emma. What is actually happening? And apa nenek tu buat kat atas kapal ni? Oh my God…byk betul tu persoalan dia. Bru saja dia membuka mulut mau bertanya, muka tegang derek, mematikan saja niat dia itu. Tak pasal2 dia pula kena hentam nanti.
YOU ARE READING
SHE STOLE MY HEART
Romantizm"Can I sleep with you??"kata perempuan itu. Rasa mau jatuh rahang si Derek Perempuan ini gila kah?? If the girl is being chased by someone and she just shoved in his room,to hide,he could understand that. But this is too much! What kind of girl just...