Zack m-a luat de mâna și m-a dus intr-o camera apoi a început sa ma sărute.M-a sărutat pe buze și eu i-am răspuns apoi a coborât mai jos ,pe gat apoi mai jos,mi-a dat rochia jos și apoi sutienul.Mi-a dat și chiloții jos apoi a intrat in mine,a inceput ușor apoi mai tare și mai tare.A fost atât de bine...cred ca gemetele noastre se auzeau pana in celelalte camere.Am mai făcut odată asta și apoi ne-am oprit.A început da ma lingă in zona aceea apoi a intrat din nou foarte tare in mine.Dupa 4 ore ne-am îmbrăcat și eu m-am uitat la ceas.Era ora 1:15 pm și eu mi-am dat seama de ceva.
Eu:ZACK!
Zack:Da,pisi?
Eu:Noi....nu.....am.....am...am
Dar nu am apucat sa termin ca m-a intrerupt el.
Zack:Ce nu am?
Eu:Zack,noi nu am folosit protecție!!
Zack:Aaaaaa,și ce facem acuma?Ai mai făcut-o vreodată?
Eu:Nu,cu tine a fost prima data.-spun eu puțin rușinată-
Zack:Atunci nu cred ca o sa se întâmple sa rămâi insarcinata.Nu cred ca are cum...
Eu:Dacă se întâmpla eu nu fac avort!
Zack:Nu Nu Nu!Nu trebuie sa se întâmple!
Eu:Suntem minori!O sa fim exmatriculați!O sa ne omoare părinții!Ce am făcut???
Zack:Gata!Nu te speria..Oricum nu are cum.In plus o sa te protejez de oricine care vrea sa îți facă rău.
Subconstiinta mea:Ooo,e atât de dulce și de drăguț cu tine!!Acum înțeleg de ce îl iubești!
Eu:Mersii!
Zack:Cu plăcere pisi!Hei!Sper ca v-a plăcut capitolul asta!A fost puțin mai special!Daca mai vreți și in altele îmi Spune-ti!!Oricum sigur o sa mai fie.