*Din perspectiva Amaliei*
M-am trezit la ora 7:00 ,mi-am făcut rutina de dimineața și m-am îmbrăcat intr-un maieu alb cu decolteu și niște pantaloni scurți plus platformele mele.
Am sunat-o pe Sarah,cea mai buna prietena a mea și am stabilit sa ne întâlnim la 11 in parc.(am uitat sa o prezint pe Sarah)Ne-am întâlnit și am mai vorbit.
Sarah:Deci!E o petrecere diseară la care o sa vina și Zack și trebuie sa zici da pentru ca nu ai voie sa zici nu!
Eu:Bine.
Sarah:Deci sa știi ca ma supăr pe
Tine și...Stai,ai zis ca da?Cine ești tu,extraterestrule care ai luat-o pe Amalia?
Eu:Aoloo!!Nu are voie omu sa zică da ca începi tu!
Sarah:Scuze....dar.
Eu:Nu e nimic.
Am mai vorbit ceva timp apoi eu am mers acasă.Am mai stat pe telefon și s-a făcut ora 6:10.Petrecerea începe la 7:20 așa ca m-am dus sa ma pregătesc.Mi-am făcut un dus,m-am machiat,nu prea mult pentru ca nu îmi place și m-am îmbrăcat așa👇🏻Și parul l-am ondulat și l-am lăsat pe spate.Am sunat-o pe Amalia și mi-a spus sa ma duc la ea.Cand am ajuns era in brațele lui Cody,adică iubitul ei,care este și cel mai bun prieten al lui Zack.Am mers cu mașina lui,chiar dac e minor...e complicat.Si am am ajuns la petrecere.Era mai mult o petrecere de dans așa ca eu m-am dus in mijloc și normal ca am dansat cel mai mișto.Dupa aia am mers sa comand nu știu ce dar apoi a venit Zack și mi-a luat și mie și lui câte o votka.Nu știu ce a fost cu mine ca am băut dar apoi Zack m-a luat de mâna și am mers intr-o camera.Apoi.....
Și v-am lăsat in suspans!!!Hahaha!Stiu,sunt rea.Dar ma rog.Asa deci pa!!