Sunt insarcinata!?!!!??!?!

862 18 7
                                    

    M-am dus in baie,am luat testele de sarcina,apoi,toate au fost pozitive.Ce ma fac acum?Mama o sa ma omoare.Imi vine sa mor.De ce am făcut așa ceva?Zack intra peste mine in baie și ma vede plângând.
Zack:Hei,ce ai pățit,de ce plângi?
Eu:Zack,toate testele sunt pozitive!Eu nu vreau sa fac avort,copilașul nu a greșit cu nimic!
Zack:Știu,iubi,dar suntem prea mici!Dar dacă vrei tu,o sa îl păstram!
Eu:Mersi!Te iubesc!!
Zack:Și eu,dar vreau neaparat sa facem odată sex!!
Eu:Și eu la fel!
    M-a luat in brațe și eu mi-am încolăcit picioarele pe talia lui.Am mers pana in dormitor așa,sărutându-ne și m-a aruncat pe pat.M-a dezbrăcat rapid și am rămas doar in chiloți,fără sutien.M-a lins pe sâni,ușor,apoi a început sa se joace cu sfârcurile mele.Eu gemeam,dar și îmi plăcea.A început sa ma lingă pe abdomen și mi-a dat chilotii jos apoi in zona intimă.Vroiam odată sa între in mine dar el continua sa ma lingă.Il împingeam acolo și îl trăgeam de par.Am început sa tremur,apoi și-a scos limba de acolo.S-a dezbrăcat și el ,dar nici eu nu l-am lăsat sa între din prima in mine si m-am pus peste el.L-am lins pe abdomen și am mers repede in jos.Am scos-o și am început sa o ling ușor apoi sa sug.El dintr-o singura și simpla mișcare s-a pus peste mine.
Zack:Vezi pisi,ca eu sunt mai inteligent ca tine in pat.-intrând cât de tare putu in mine-
Eu:Aaaa.Uhhhh.Ohhhhh.Zackk......nu mai am ce sa spun.
    Și a continuat cu mișcări du-te Vino.Gemetele mele se auzeau pana la subsol.Bine ca părinții lui nu erau acasă.Dupa ce a terminat,a intrat din nou cu capul acolo.Nu mai puteam,am început sa tremur dupaia Zack mi-a băut tot lichidul.I-am frecat-o,apoi am băgat-o in gura și la fel,i-am băut sperma dulce.Ne-am culcat amândoi pentru ca 6 ore de sex au fost obositoare.A doua zi,ne-a trezit cineva pentru ca a țipat la Zack,oh nu,era.....

    Și din nou in suspans!Pa!

Însărcinată la 14 ani Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum