Ma sperii și merg sa închid usa.Gasesc cheia repede și încui usa.Acel om încearcă sa o deschidă dar nu reușește.Pentru orice eventualitate ma ascund după usa,in baie.Peste 20 de minute vine altcineva și încearcă sa deschidă usa.Era Zack.Si-a dat seama ca am închis usa și m-a sunat.A intrat cu o pereche de pantaloni in mâna superbi.Merg sa îl sărut iar apoi el vrea mai mult dar nu îl las.
Eu:Zack,părinții tai sunt acasă,pot sa între oricând peste noi.
Zack:Da,ai dreptate,nush ce sa zic da eu te vreau cât mai repede!!!
Eu:Și eu iubi.Dar nu putem acum,și tu știi asta!Auuu!!!
Zack:Ce este?Ce se întâmpla?
Eu:Nu știu,ma doare foarte tare burta!
Zack:Stai liniștita pisi!Este de la bebel!-luându-ma in stil mireasa și punându-ma in pat-
Eu:Și,cum o sa plec de aici?
Zack:Nu știu,ma gândesc sa le spun părinților mei despre toată întâmplarea asta.
Eu:Cum consideri tu,sunt părinții tai.*Din perspectiva lui Zack*
Ma duc jos la părinții mei,sa le spun adevarul.
Eu:Mama,tata,vreau sa va spun ceva foarte important care este legat de viața mea și de viitorul meu.
Mama:Da,dragule,spune!
Eu:Eu,am făcut sex cu o fata fără protecție și acum are un bebel.Si știu ca sunt mic și ca nu trebuia sa fac asta,dar și voi ați pățit la fel cu mine.Noi nu vrem sa facă avort așa ca vom păstra copilul.Plus ca o iubesc mult pe fata asta!
Mama:Zack,nu știu ce sa zic.Eu...
Tata:Nu!Aceea fata nu o sa păstreze copilul și o sa facă avort pentru ca așa spun eu.Orcine ar vrea sa se întâmple ca copilul sa rămână in viața!
Mama:Aiden,știi ca și la noi s-a întâmplat la fel și,eu zic sa facă cum considera ei.
Eu:Fata este sus,in camera mea!
Tata:ATUNCI,ZACK BLACK TE ROG FRUMOS SA......
Si gata si cu capitolul asta!Sper ca v-a plăcut!Bye!