Am nascut!!

472 14 0
                                    

După ce am terminat cu rutina m-am dus in Bucătărie sa mănânc.Ma uit pe calendar și văd ca s-a împlinit o încă o luna de când am fetița.Burtica mea a mai crescut puțin și are 5 luni.Imi e pofta de:clătite cu Nutella,suc de Vișine,suc de portocale,6 sandvișuri cu de toate,un meniu de Adulți de la McDonald's,ceva de KFC și o limonada.I-am spus lui Zack și a zis ca pana la urma o sa mănânc toată planeta.Cred ca are dreptate,când o sa termin mâncarea sunt dispusă sa mănânc și planeta..
    *Dupa 4 luni*
    Ma trezesc cu o durere îngrozitoare de burta,văd ca Zack nu e lângă mine și merg pana la Bucătărie ținându-mă de burta,când am ajuns,îiAnunt repede pe Zack,Cody și Sarah.
Eu:Băieți,cred ca mi s-a rupt apa!!!
Zack:Aaaa...ce facem?
Eu:LA SPITAL,ACUM!!!
Toți:Hai!
    Am intrat in mașina și Zack a călcat accelaritia.Am ajuns foarte repede și am intrat direct in sala de operații.Nu am vrut prin cezariana pentru ca îmi rămâne semn și nu trebuie sa ridic greutăți și chestii d-astea.
Doamna Smith:O sa trebuiască sa ma Asculți și sa faci ce îți spun eu ca nașterea sa fie perfecta!
Eu:Bine!
Doamna Smith:Ești pregătită?
Eu:Nu prea..
Doamna Smith:Trebuie sa începi sa împingi!
Eu:Auuuuuuu...
Doamna Smith:Mai tare!
Eu:Aaaaaaa....
Doamna Smith:Și mai tare!!!!!
Eu:AAAAA!!!!
Doamna Smith:Bravooo!Ai avut o naștere foarte ușoară!Felicitari!
    Și se aude un plâns de fetița.Au mai venit câțiva doctori,au spălat-o și au cântărit-o.Are 3,4 kg și doctorii au zis ca e o fetița foarte sănătoasă.

    Sper ca v-a plăcut,am făcut o săritura mai mare in timp pentru ca nu aveam ce mai scriu.Va pup !!!

Însărcinată la 14 ani Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum