După ce am vorbit cu Zack,am luat-o pe Sarah,care și ea si-a tras-o cu Cody.Cred ca e a doua oară.
Sarah:Deci!De data asta când am făcut-o cu Cody a fost mult mai bine și am avut orgasme multiple.
Eu:Doamneee!!Ciudat-o!Eu nu îți povestesc tie cum m-am....Stai umpic!Nimic!
Sarah:OMG!!AMALIA WILLIAMS A FĂCUT SEX PRIMA DATA!!!IN SFARSIIIT!!!!DECI!Cum a fost?Cum e Zack in pat?
Eu:Pai!A fost cea mai super noapte din viața mea!Si Zack e cel mai super băiat!!
Sarah:Super !Deci ai ajuns!PA!
Eu:Pa.
Am intrat in casa încet ca sa nu trezesc pe cineva dar mama era in Bucătărie și m-a auzit..Oh,nuuu nu nu nu.
Mama:Amalia Williams!Ce cauți acasă la 2:00 noaptea???
Eu:Mama,scuze ca am venit la ora asta,dar am fost la Sarah și am dat o petrecere ca între fete.
Mama:Și de ce ești îmbrăcată așa,domnișoarajj?!?!
Eu:Mami,au venit și alte fete,ce,eu vroiai sa merg in pijamale și ele in rochii?
Mama:Bine,dar asta sa fie ultima data când vii la ora asta!Da?!!
Eu:Da,scuze mami!!
Am mers in camera mea repede ca sa nu bănuiască ce am făcut și am adormit.A doua zi m-am trezit pentru ca ma suna cineva pe care nu am in agenda.Am răspuns și.....Buna!Deci!Iar v-am lăsat in suspans.Asa.Deci!S-ar putea sa va las și in celălat capitol in suspans.Nu știu.Vedem.Pa!