A doua zi m-am trezit foarte liniștita,nu știu de ce pentru ca micuța mea nu a mai fost așa cuminte.I-am spus repede lui Zack și am mers la spital.
Eu:Doamna Doctor Smith,nu știu ce se întâmpla dar micuța mea e foarte cuminte și m-am cam speriat și am venit aici..
Doamna Doctor:Nu știu ce sa zic,nu cred ca se întâmpla nimic dar mai bine sa vedem.
Ma întinde din nou pe acel pat,și îmi da cu gelul rece pe burta.
Doamna Doctor:Nu este nimic,doar ca,nu știu ce a avut..Dar stați liniștiti pentru ca nu s-a întâmplat nimic.*Din perspectiva Sarei*
Cât sunt Zack și Amalia la doctor eu Cody și Zack vrem sa le facem o surpriza.Am plănuit ca Zack sa meargă cu ea,apoi ca noi doua sa mergem la mall.Cunparam și ce facem noi și cât eu mai trag de timp Zack ii pregătește o surpriza,nu știu ce vrea sa facă dar cred ca ceva minunat.Eu i-am pregătit câteva haine Amaliei și m-am îmbrăcat și eu.
Hainele Amaliei:Pantofii Amaliei:
Hainele mele:
Pantofii mei:
*Din perspectiva Amaliei*
Am ajuns acasă și m-a întâmpinat Sarah foarte fericita pentru ca mergem pa cumpărături.Mi-a pregătit pana și hainele.Ne-a dus Cody cu mașina și ne-a lăsat acolo.Dupa doua ore de stat in mall am vrut sa plec pentru ca ma plictisisem sa ma târască Sarah prin toate magazinele.I-am spus și nu a vrut sa mergem și dupaia a vorbit nu știu ce cu Cody.Am mai stat încă o ora și in sfârșit a ajuns tot Cody cu mașina și am intrat și in sfârșit am stat jos după 3 ore de stat in picioare.
Lucrurile pe care le-am cumpărat:
-O grămada de hăinuțe de fetițe pe care nu o sa le arat pentru ca sunt prea prea multe..
-O olița.
-Și alte chestii de bebeluși.
Am ajuns acasă și,Zack nu era jos,și am urcat sus.Cand,ce sa văd eu.....Și v-am lăsat in suspans.Stiu ca nu am mai postat dar nu ma condamnați pentru ca...nici voi (care aveți cărți)nu postați mereu la timp..