Plecarea spre mare

539 17 23
                                    

Sarah:Și unde sa mergem?
Eu:Nu știu!Undeva!Oriunde!
Sarah:Avem noroc ca știu sa conduc!Stiu!Luam mașina lui Zack,câteva milioane de euro din casa,adică,prima data trebuie sa mergem acasă ca sa ne luam câteva haine noua,Emmei,și sa plecam!
Eu:OK!
    Am luat-o pe fata și am plecat.Am mers acasă și am făcut ce ne-am propus.In mașina,Anastasia a adormit și am lăsat-o in scăunelul ei de mașina.Eu m-am gândit sa mergem undeva la mare așa ca a durat ceva drumul.Am ajuns și ne-am cazat la o vila foarte drăguța.

    *Din perspectiva lui Zack*
    Nu știu ce am făcut!!Cum am putut sa ii fac așa ceva Amaliei?Si unde e acum?Am căutat-o peste tot chiar și afara.Am fost sub influența alcolului....Oare o sa ma ierte freodata?Si peste câteva zile vroiam sa o cer in căsătorie....Va putea sa ma ierte?Am vorbit cu Cody și a zis ca și Sarah lipsește..Oare ce fac?Unde sunt?Sunt cel mai mare nesimțit după pamant..Și Emma lipsește,acum ce ma fac eu și Cody fără ele?Trebuie sa Închidem botezul..Am anunțat pe toată lumea și a trebuit sa mergem și noi acasă.Am ajuns pe jos pentru ca fetele mi-au luat mașina.Si acasă am observat ca lipsesc si ceva bani si ca și hainele lor nu mai sunt toate.Maine vreau sa o sun pe Amalia ca sa o las sa se liniștească.Sper sa îmi răspundă.

    *Din perspectiva Amaliei*
    Oare sa îl iert?Nu știu ce sa spun....Voi ce Spune-ți?Ati ierta pe cineva care var fi făcut asta?
    Da,in sfârșit am ajuns și ne-am cazat la o vila drăguța.Am linstit-o pe Anastasia și m-am culcat pentru ca îmi era foarte somn.

    Și gata și cu asta.Amalia nu s-a decis și nici eu nu știu ce sa spun...Va las pe voooi.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Aug 29, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Însărcinată la 14 ani Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum