Pana la urma îmi dau seama ca restaurantul acesta are sus bai.Merg pana la baie sa îmi refac machiajul.Cat timp ma machiam aud eu niște sunete dintr-o cabina de WC.Imi dau seama ca e cineva cunoscut după vocea de fata.Era Miki,o fosta colega de școala.Si-o trăgea cu unu.Striga și gemea într-una zici ca era ultima pițipoanca după lume.Dupa ce termin cu machiajul mai îmi fac puțin parul și ma pregătesc sa plec din baie.Dar,aud ceva.
Miki:Futema bine Zackyyy!!!!
Așa ii spunea Miki lui Zack in școala când era cu ea.Nu îmi vine sa cred ce am auzit și cu lacrimi in ochi merg sa deschid usa de la cabina de WC....Îmi tremura mâna pe clanța pana când,îl văd pe Zack cum o penetra pe curva aia ordinara.Zack,când ma vede,începe cu tâmpeniile lui.
Zack:Amalia!-spune încă trăgândui-o Lu Miki-
Eu:Sa nu încerci sa spui ceva!Din clipa asta,tu porcule nesimțit numai ai ce sa discuți cu mine!Cum îndrăznești sa ma înșeli cu curva asta ordinara??Plus,de botezul fetiței noastre!Nu pot sa cred cum ar putea cineva sa facă acest lucru îngrozitor!Monstru fără inima!
Zack:Dar,Amalia,nu e ceea ce pare!!
Eu:Sa nu ma iei cu Amalia!Dupa atâtea luni in care ne-am iubit și numai spun câte s-au întâmplat când eram impreuna!Cum nu e ceea ce pare?Pare ca m-ai înșelat cu asta!
Zack:Iubito!!!!
Dar nu apuca sa mai spună nimic pentru ca am plecat.Siroaie de lacrimi îmi curgeau pe fata.Si încercam sa o găsesc pe Sarah.Pana la urma am găsit-o și am început sa vorbim.
Sarah:Ce s-a întâmplat?
Eu:Pai...pai....Zack m-a înșelat cu Miki!!!!
Sarah:Ce?Dupa toate cele întâmplate?
Eu:Da Sarah!Trebuie sa plec de aici.
Sarah:Pai și Emma?
Eu:Încă nu a început foarte bine botezul deci o sa o luam și pe ea și o sa mergem undeva!!Știu ca nu prea v-a plăcut capitolul asta pentru ca s-a întâmplat asta.S-ar putea ca Amalia sa nu îl ierte pe Zack și cartea sa aibă o întorsătura sau sa îl ierte și sa fie un final altfel.Voi decideți!!Scrieti in comentarii!!