TRING TRING!!!!!!!!!
-
Ik word wakker van een vervelend geluid dat maar door blijft gaan
Oeff ik draai me om en verberg mijn gezicht in Luke's nek
TRING TRING!!!
Ugh weer dat vervelende geluid waar komt het toch vandaan?
Ik open 1 oog om te kijken waar het geluid vandaan komt maar helaas zonder succes zie ik alleen Liam slapen. Ik zucht en wring me zelf uit Luke's armen die me als teddy beer gebruikte. Ik ga recht zitten en kijk de kamer rond daar had gister de tijd niet eens voor gekregen iedereen was doodop
Terwijl ik de kamer rond kijk valt mijn blik op de rozen die op het nacht kastje liggen
Van wie zijn ze? En belangrijker waarom krijg ik ze? Zou het 1 van de jongens zijn die grappig probeert te zijn? Oeff dit zijn echt te veel vragen voor een vroege ochtend, wacht hoe laat is het eigenlijk? Ik kijk op het kleine klokje dat midden in de kamer hangt het is 10:10 Oke WACHT WAT OMG we gaan het ontbijt missen als we niet opschieten
TRINGG TRINGG!!!
Oke nu ben ik het zat waar komt dat verdomme kut geluid nou vandaan? Ik sta op en spring over Luke heen zodat ik op de grond sta. Ik loop een rondje om de bed heen en zie Liams telefoon oplichten.
Ik pak zijn telefoon en ontgrendel hem hoe ik zijn wachtwoord weet? Simpel het is lepel ik weet dat hij er als de dood van is maar het is het enige wat hij kan onthouden zo ja.
Ik zie dat Liam de wekker heeft gezet waarom zet hij de wekker als hij er toch door heen slaapt? Ugh jongens zijn wezens die we nooit zullen begrijpen.
Ik leg zn telefoon neer en richt mijn aandacht op de twee slapende jongens Oke hoe ga ik ze wakker krijgen?
Net als ik Liam een duw wil geven klopt er iemand op de deur
Ik zucht en loop er heen ik gooi de deur open en....
Er staat een niet verkeerd uitziende jongen in de deuropening "ehh Hey?" Zeg ik ongemakkelijk "Hey" glimlacht hij "kan ik je ergens mee helpen?" Vraag ik "eh ja ben jij toevallig Ashley Scott?" Vraagt hij "Yepp de enige echte" zeg ik glimlachend "nou dan is dit voor jou" zegt hij terwijl hij me een pakketje overhandigt "mag ik vragen van wie het is?" Vraag ik "ehh ik mag daar niks over zeggen het spijt me" zegt hij verontschuldigend "is het iemand in het hotel?" Vraag ik waarop hij knikt "Ash? Met wie praat je?" Hoor ik Luke zachtjes mompelen ik kijk over mijn schouder en zie hem in zijn ogen wrijven. Blijkbaar ben ik niet de enige die het hoorde want de jongen kijkt naar de twee jongens in het bed en kijkt mij dan vragend aan "Het is niet wat het lijkt" zeg ik snel "waar zou het op moeten lijken dan?" Vraagt hij met een grijns ik voel het bloed naar mijn wangen stijgen ugh ik schaam me dood "weet ik veel wat zou je denken als je een meisje in een bed ziet slapen met twee jongens?" Vraag ik "ik zou denken dat ze een trio zijn" zegt de jongen lachend "dat is dus absoluut wat je niet mag denken" lach ik "Oke het was leuk je ontmoet te hebben maar ik moet weer verder Ashley" zegt hij met een glimlach "nou doei ehh..." "Jace" zegt hij "nou doei Jace" zeg ik glimlachend en sluit de deur.
Als ik me omdraai zie ik Luke en Liam beide klaar wakker op het bed zitten.
"Jongens op schieten we gaan zo het ontbijt missen dus chop chop op staan nu" zeg ik haastig terwijl ik naar mijn koffer loop
"Luke ga als eerst douchen dan leg ik je kleding klaar" commandeer ik hem. Hij knikt en staat op ,als hij in de badkamer verdwijnt richt ik me op zijn koffer
Ik pak er een rood hout hakkers blouse uit samen met een gescheurde zwarte skinny jeans en als laatst pak ik nog een zwarte leren jasje uit zijn koffer
Meteen loop ik naar mijn koffer en haal precies de zelfde outfit uit
Ik draai me om en zie Liam geamuseerd naar me kijken "nou Payno ga je nog opstaan of hoe zit het" vraag ik arrogant "Oke Oke woow rustig ben je met het verleerde been uit bed gestapt?" Vraagt hij onschuldig "de volgende keer dat je telefoon nog één geluid maakt smijt ik hem tegen de muur begrepen?" Vraag ik dreigend "ja ja" zegt hij snel voor hij opstaat om zijn eigen kleren klaar te leggen. Luke komt de badkamer uit lopen met een handdoek om zijn middel "je kleren liggen daar kleed je snel om" commandeer ik hem weer.
Ik loop snel naar de badkamer en trek daar mijn kleding aan. Ik doe ook snel mijn in een staart en doe mijn make-up. Na vijf minuten loop ik de badkamer uit en gaat Liam er in.
Luke staat klaar en aangekleed in de kamer "heb je dit expres gedaan?" Vraagt hij lachend terwijl hij naar onze kleding wijst "misschien" antwoord ik grijnzend
Hij barst in lachend uit en ik loop grinnikend naar de andere kant van het bed ik pak mijn oplader en telefoon.
Ik ga naar Luke staan en we wachten samen tot Liam klaar is.
(In de avond ze zijn al terug van het concert)
We zijn net terug van het concert en echt alles ging geweldig
Er was ook een soort afterparty en daar gingen we met zn alle heen
Alleen weet ik nu dat Harry en Louis absoluut niet tegen alcohol kunnen want Harry was tegen de muur aan het praten nee ik meen het serieus hij vertelde zijn hele levens verhaal van Holmes Chapel tot nu en Louis? Tja die was al in slaap gevallen maar hij was nog steeds jungle boek aan het zingen terwijl hij slaapt en we kregen hem niet stil.
Ik loop naar onze kamer en pak mijn koffer en het pakketje wat ik vanochtend kreeg
Als ik alles bij me heb ga ik naar beneden en dit keer is Harry er niet om mijn koffer te dragen want als hij dat doet flikkert hij samen met mijn koffer van de trap.
Na 6 minuten heb ik mijn koffer eindelijk beneden ik kijk om me heen of ik de jongens ergens kan vinden maar er is niemand het hotel lijkt wel dood ofzo.
Best logisch eigenlijk want het is 2:00 in de ochtend ik snap zelf ook niet hoe ik wakker kan blijven
Ik loop naar de balie maar er zit helemaal niemand.
Wat The Hell waar is iedereen
Oke laat maar dan ga ik maar alvast naar de Tourbus ze mogen het zelf uit zoeken.
Ik loop naar buiten opzoek naar de bus maar de parkeer plaats is leeg.
Er staan enkel maar auto's
Oke wat is er aan de hand? waar is de tourbus? en waarom is iedereen weg?
Oh god straks zijn ze vertrokken zonder mij OMG stel dat het gewoon echt zo is dan zit ik hier in Düsseldorf in mijn eentje
Ik sta helemaal in mijn eentje op het parkeer plaats waar onze bus eerst stond. Ik krijg echt de neiging om te huilen ik voel al tranen branden in mijn ogen.
Ik hoor gekraak achter me en voel niet veel later een hand op mijn schouder.
Ik schrik me dood maar dat laat ik niet merken ik durf niet om te draaien oh my god straks is het een moordenaar die de jongens heeft vermoord en is hij nu terug voor mij. Oke nee dat is onmogelijk ik laat mijn fantasie weer het werk doen. "Ashley?" Hoor ik een bekende stem zeggen
Ik zucht opgelucht en draai me vliegens vlug om ik vlieg zonder te kijken diegene om de hals en knuffel hem als hij dood was
Zodra ik terug trek en zie wie er voor me staat heb ik meteen spijt van dat ik hem knuffelde.....~~~<3
Sorry dat het lang duurde ik had het nog al druk maar, hier is een nieuwe hoofdstuk ik hoop dat jullie hem leuk vinden want ik zelf vind hem echt helemaal mislukt.Vraag: wat is Nialler's favoriete eten?
JE LEEST
They left me ft. One Direction - 5SOS
ФанфикHet verhaal gaat over Ashley Ashley Brooke Scott is een meisje van 17 Ze is op haar 13e verhuis van Bradford naar Wolverhamton Ze had daar een beste vriend (Zayn) Toen ze was verhuisd had hij haar beloof om contact te houden maar de dag na dat ze...