Chapter 33

1.8K 53 18
                                    

"En ga je nog uit leggen of ga je daar zitten denken?" Vraag ik als Zayn weer stil voor me zit op het bed.
We zijn een paar uur geleden terug gekomen van de rode loper. het is nu 00:15 , Alles is gelukkig goed gegaan, ik heb een tijdje met Martijn gepraat en we hebben nummers uitgewisseld omdat hij een nieuw nummer heeft.

We hebben besloten dat hij morgen terug komt en dat we samen wat gaan doen omdat we elkaar zo lang niet gezien hebben.
Maar nu zit ik in mijn kamer wachtend op Zayn's 'oh zo goede' uitleg over Cara.

"Uh oke ik ga je alles vertellen maar laat me uit praten oké?
Je mag niet praten tot ik uitgepraat ben" zegt hij als hij me aankijkt met een doordringende blik.
Ik knik een beetje zenuwachtig en bereid me alvast voor

'kijk we hebben allemaal een contract getekend bij modest en op dat contract staat dat we alles moeten doen was ons opgedragen word als we een carrière willen' zegt Zayn.

'snap je het tot nu toe' vraagt hij 'Zayn kom gewoon tot je punt ik ben geen 5 jarige die je het verschil tussen man en vrouw uitlegt' zeg ik geïrriteerd omdat hij niet echt een uitleg geeft.

'oke oke rustig, dus zoals ik al zei we moeten alles doen wat ons opgedragen word anders is onze carrière naar de klote' zegt hij terwijl hij even stopt met praten om uit te ademen.

'de management heeft tegen mij gezegd dat ik Cara moet daten voor publiciteit' zegt hij eindleijk na een diepe Zucht ' ik heb geen gevoelens voor haar nooit gehad ook, ik heb gevoelens voor jou, maar ik kan er niks aan doen ik moet haar daten of mijn carriere is dood' zegt hij.

en dan dringt alles tot me door, alles wat ze altijd zeiden over management is toch waar, over dat ze mensen bevelen dingen te doen die ze nooit willen doen.

' als je me niet gelooft kan je het ook aan Harry vragen hij moest Taylor Swift daten en Kendall Jenner voor de publiciteit, daardoor heeft hij de reputatie als 'womanizer' gekregen bij de media omdat hij altijd weer met een andere vrouw is en dat komt dus constant op het nieuws en dat is exact wat modest wil ook Louis moest een model genaamd Eleanor Calder daten en het zelfde verhaal met Liam en Danielle' zegt hij terwijl hij me recht aan kijkt. ik kan in zijn goud bruine ogen zien dat hij de absolute waarheid spreekt.

nooit gedacht dat wat ze in films zieden over zangers die gedwongen worden om mensen te daten waar was, ik besef nu pas hoe onrechtvaardig dat eigenlijk is. je kan iemand toch niet dwingen tot iets wat diegene absoluut niet wil?

ik heb zoveel medelijden met de jongens en alle leugens die ze hun fans moeten vertellen en hun families. het kan toch niet je kan iemand dat toch niet aandoen.

'soms zijn het hele aardige meisjes zoals Eleanor en Danielle die niks van je willen, maar soms zijn het ook heksen en bitches zoals Kendall en Taylor en Cara die alleen maar aandacht willen van je willen en je lichaam' gaat hij verder 'Harry Louis en Liam zijn al geweest Niall komt nog waarschijnlijk maar voor nu ben ik aan de buurt' eindigt hij zijn zin.

er valt voor even een stilte 'en nu wat ga je er aan doen? ik bedoel wat kan je er aan doen?' vraag ik met een zachte stem. hij kijkt op en kijkt me aan. 'ik weet het niet, ik weet echt niet wat ik moet doen of kan doen, daar probeerde ik over na te denken maar ik werd steeds afgeleid door jou en Harry die alleen maar aan elkaar zaten' zegt hij met een diepe frons op zijn voorhoofd.

ik grinnik en schud mijn hoofd.

'oké het is best laat en ik kan niet op ideeën komen als ik slaperig ben dus wat dacht je er van dat we nu gaan slapen en morgen Captain Tommo in schakelen ' stel ik voor terwijl ik gaap.

'je weet toch dat als we Louis hier in betrekken dat het pas echt drama word' zegt hij met opgetrokken wenkbrauwen. 'ja dat weet ik en dat is ook precies wat we nodig hebben, en trouwens ik heb 100% vertrouwen in Louis' zeg ik.

'oke dan, ik zie je morgen denk ik?' zegt hij aarzelend. ik knik met een glimlach en hij staat op van mijn bed.

hij komt naar me toe en slaat zijn armen om me heen, het gevoel wat ik krijg als ik in zijn armen ben is onbeschrijfelijk. het is het gevoel van veiligheid de veiligheid die je van niemand anders kan krijgen. en voelt alsof niemand me wat aan kan doen, en dat gevoel wil ik voor eeuwig voelen.

hij laat me los en drukt en snelle maar zachte kus op mijn lippen 'slaap lekker angel' zegt hij met een diepe stem wat je normaal niet van hem verwacht.

'slaap lekker Z' zeg ik, hij knuffelt me nog 1 keer en gaat dan mijn kamer uit

---------------------------

omg het spijt me zo erg, ik heb gewoon een fucking maand niet ge-update

ik had zeg maar writersblock maar het was niet dat ik geen ideeën had of zo want die heb ik wel alleen het is zo dat ik het gewoon niet goed in woorden kan uitbrengen, echt deze korte hoofdstuk heeft me zo veel moeite gekost.

ik hoop dat degene die zelf ook een boek schrijven me snappen, anders ben ik gewoon raar wat ik al sowieso ben maar dan gewoon erger nu

They left me ft. One Direction - 5SOSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu