Chapter 31

2.2K 60 42
                                    

Ik word wakker van bewegingen en geritsel.
Ik draai me geërgerd om en probeer mijn gezicht in Harrys borst te duwen, maar zodra ik me omdraai val ik van het bed en voel de harde grond tegen mijn wang.
Ik kreun van de pijn en hoor niet veel later een harde schaterlach.
Ik zucht geïrriteerd en ga recht op zitten.
Ik zie Harry voor me staan in alleen boxers.
Ik moet toe geven Hazz ziet er uit als prince charming met zijn helder groene ogen de bruine krullen die op zijn hoofd dansen of misschien zijn het toch zijn schattige kuiltjes of het feit dat als hij lacht een hand voor zn mond doet.
Het ziet er altijd zo schattig uit, als ik Zayn niet leuk had gevonden dan was al 100% voor Harry gegaan.
"Neem een foto kan je langer naar staren" haalt Harry's stem me uit mijn gedachten.
Ik zie hem grijnzend kijken terwijl hij zich in zijn skinny jeans wrumt.
Ik schud mijn hoofd en sta uit eindelijk op.
Ik ga naar de badkamer en besluit dat ik vanavond ga douchen dus begin ik met het poetsen van mijn tanden.
Als ik klaar ben met tanden poetsen dan gooi ik nog koud water over mijn gezicht geen zodat ik goed wakker ben anders val ik zo weer in slaap.
Ik loop de badkamer uit en loop direct naar de kast, maar ik herinner me dat dit niet mijn kamer is dus loop ik ook meteen de kamer uit.
Als ik voor de deur van mijn kamer sta schiet me te binnen dat Harry nog mijn pas heeft.
Ik zucht een diepe zucht en loop naar het bed waar Harry uitgebreid ligt met alleen een skinny jeans aan.
"1:  waarom heb je geen shirt?
2: waar is mijn kamerpasje" stel ik twee vragen te gelijk.
"Nou je pasje zit in de zak van die vest daar aan de kapstok" zegt hij als hij naar het stukje muur met een klein kapstokje wijst.
"En mijn lichaam is te sexy voor een shirt" zegt hij met een grijns.
Ik rol mjjn ogen en loop naar het kapstokje.
Ik pak mijn pas en loop naar mijn kamer.
Ik doe de deur zachtjes open en glip naar binnen.
Ik doe de lamp aan en loop direct naar mijn kast.
Ik pak een wit gescheurde skinny jeans met een lange witte jurk/shirt en mijn rode bomberjack.
Ik kleed me snel aan en trek mijn witte boots aan.
Ik pak mijn kam van het nachtkastje en kam de klitten uit mijn haar, mijn is heel erg klitterig in de ochtend en nog eens statisch.
Als ik eindelijk klaar ben met het gevecht tussen mij en mijn haar doe ik mijn haar in een halve staart.
Ik doe nog wat make-up op en dan pak ik mijn pasje van het bed en loop de kamer uit.
Als ik Harry's kamer deur open doe ligt hij nog steeds zonder shirt op het bed naar de flatscreen te kijken.
Ik zucht en trek zijn kast open.
Ik haal er een simpel zwart shirt uit en gooi het op zijn gezicht.
"Hé je verpest mijn haar" zegt hij beledigd "je haar is toch al verpest sinds je geboorte dus schiet op" kaats ik terug.
"Veel meisjes vinden het anders wel lekker hoor" hoor ik hem nog mompelen, maar ik laat het daar bij.
"Wat gaan we eigenlijk doen?" Vraagt Harry als hij het shirt aan heeft.
"We gaan Louis zoeken en met hem praten sinds dit zijn idee was" antwoord ik.
We lopen zijn kamer uit en lopen naar die van Louis.
Ik klop op de deur en hij wordt meteen opengetrokken alsof hij ons al verwachtte.
Ik en Harry lopen naar binnen en gooien ons zelf neer op Louis bed.
"Oke plan A is geslaagd nu nog alleen plan B en C" Zegt Louis als hij over zijn handen wrijft met een grijns op zijn gezicht.
Ik word serieus een beetje bang van hem nu, hoe kan hij zo goed zijn in zulke plannen? Wat heeft hij allemaal in zijn jeugd gedaan?
"Wat is plan B?" Vraagt Harry
"Plan B bestaat uit twee gedeeltes de eerste heb ik al voltooid nog alleen wachten tot het doelwit het ziet en het tweede gedeelte is jullie 'date' " legt hij uit.
"Jullie gaan om 16:30 naar de bioscoop samen en zorg er voor dat jullie minstens 4 uur weg blijven" vervolgt hij zijn plan.
"En jullie zeggen tegen ons oftewel Zayn en de rest dat jullie als 'vrienden' gaan" zegt hij alweer als ik bijna dacht dat hij eindelijk klaar was.
Ik en Harry knikken dat we het snappen.
"Oke nu shoo shoo mijn kamer uit" zegt hij terwijl hij ons uit zijn kamer duwt.
"Wat zou het eerste gedeelte zijn van het plan?" Vraagt Harry zich hardop af als we nog steeds voor Louis deur staan die hij net in ons gezicht dicht heeft gegooid.
"Ik heb geen idee, maar ik heb zn voorgevoel dat het niet iets goeds is" antwoord ik mompelend.
"Oke laten we nu even ontbijten en dan iets voor ons zelf doen en dan zien we elkaar om 16:30 Oke?" Stel ik voor.
"Oke" zegt Harry en we lopen samen naar het ontbijtzaal.
Als we bij het ontbijtzaal aankomen zien we alleen Luke en Niall zitten.
Ik loop naar de stoel naast Luke en plof er op neer.
Luke slaat een arm om me heen en drukt een kus op de zijkant van mijn hoofd.
"Hi Ashy" fluistert hij in mijn oor.
"Hi breadstick" glimlach ik naar hem.
Hij zucht om de bijnaam, maar laat het gaan.
"Ga je me nog alle drama tussen jou Harry en Zayn nog eens uitleggen?" Vraagt hij.
Mijn ogen worden groter en ik kijk hem aan.
Hij kijkt me grijnzend aan met een wenkbrauw omhoog getrokken.
"Hoe?... wat?...." stamel ik
"Ach c'mon Ash het is overduidelijk iedereen ziet het, jij vind Zayn leuk maar toen kwam Barbie-Cara en nu maak je hem jaloers" zegt hij nog steeds grijnzend terwijl hij zn blauwe ogen naar me rolt.
"Ik leg het wel een keer uit" zucht ik.
Hij knikt en staat op om eten te halen.
Hij komt terug met twee borden met pannenkoeken en stroop plus aardbeien die ik met alle plezier naar binnen werk.
Als ik klaar ben met mijn eten drink ik mijn jus d'orange op en sta op.
Ik loop terug naar mijn kamer en pak mijn laptop.
Ik heb al weken mijn broertjes niet gesproken of Katie en mijn ouders.
Ik open Skype en kijk of er iemand online is.
Ik zie meteen dat beide mijn boers online zijn dus bel ik ze maar.
Als eerst krijg ik Jason in beeld met onze hond Sky.
"JACE!!!" Gil ik van blijheid.
Man wat heb ik hem gemist het is echt moeilijk om van je broer gescheiden te zijn.
Daarna krijg ik Blake ook in beeld met zn bril op.

They left me ft. One Direction - 5SOSWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu