Mam dość...

801 56 137
                                    

Niech Cię tytuł nie myli i nie myśl, że mam dość tej książki, pisania czy czegoś... Jak masz coś lepszego do roboty to nie czytaj tego, muszę się po prostu komuś wykrzyczeć, a nie mam komu... Usunę za kilka dni ten... wpis.

Mam dość... No właśnie czego? Ogólnie Wattpada, co nie znaczy z nim kończę. Absolutnie! Tego pomarańczowego raka nie da się do końca wyleczyć tak apropo. Chodzi o to... że... no przeglądałam sobie YouTube, coś oczywiście o Transformerach... Recenzje TF5, tak. Potem coś innego, po czym włączyłam Wtp (Wattpad jakby się ktoś nie domyślał) w poszukiwaniu jakiś ff o Transformerach. Zatrzymałam się w pewnym momencie i zaczęłam myśleć.

 Zatrzymałam się w pewnym momencie i zaczęłam myśleć

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(tak, ja myślałam)

Po co ja w ogóle piszę aż ff o Transformerach w tym jedno z inną autorką, możliwe, że również zaczniemy drugie nasze ff "Transformers" + "Doctor Who", a także ff o "Five Nigths at Freddy's", które swoją drogą już mi się znudziło? Z grą mniejsza, ale dlaczego akurat o TF? I czemu tyle ludzi też o tym pisze? Dobra, rozumiem, ktoś lubi. Ja też lubię pisać, ale chyba zdałam sobie sprawę, że piszę o TF bo czuję niedosyt po filmach Michaela Bay'a...



Tak, zanim dojdę do tego, co mnie boli to pokrótce wyrażę opinię co myślę o filmie "Transformers: Ostatni rycerz". Gdyby nie Cogman i Hot Rod nazwałbym film jednym wielkim... brązowym balasem (wybaczcie, upał uderza mi do głowy...). Gdyby nie Ci dwaj, TF5 byłoby tak samo złe jak TF4. Ja się pytam, gdzie to wszystko, co było pokazywane w zwiastunach? Spodziewałam się poprawy, dużej poprawy, ale Bay oczywiście jest chyba myślący inaczej i nie wiele się poprawiło. Przychodząc do kina, chyba każdy chce zobaczyć Optimusa, Megatrona i jeden wielki rozpi*ol. Ale zamiast tego... Osobiście poczułam się spoliczkowana, kiedy ostatnim rycerzem okazał się Cade, potomkinią menela/pijaka/żula Merlina ta cała pani profesor (spod latarni, ekhem...), Optimusa prawie że nie było, Megatrona tym bardziej, a te wszystkie nowe Decepticony, które moim zdaniem, serio, pokazały klasę (oczywiście według nich) zginęły kilka minut później.

O fabule nie wspomnę

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

O fabule nie wspomnę... To było denne. Każdy wie o co chodzi. Bay to chyba wymyślał to po jakimś wypadku, albo po pijanemu... Nie wiem! Whatever! A zakończenie... Przytoczę tu mniej więcej słowa z jednej recenzji. Bay nie otworzył furtki do następnej części... On wyje*ał wrota wraz z futryną! Poważnie?!

[STARA WERSJA] Zafira | TransformersOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz