ÖN SÖZ

135 22 7
                                    

Bu kitap birlikte yazılmıştır.

Merhaba sevgili okurlarımız^^

Sizinle bir kitapta daha buluşmak ne güzel. Bu kitabı yazarken çok eğlendik. Yer yer kahkaha attık. Küçücük bir mevzunun üstünde bile uzun süre düşündük. Beraber bir kitap yazmak eğlenceli olduğu kadar zordu. Tüm kurguya beraber karar verip aynı yazı stilini tutturup farklı kalemlerden aynı yazıların çıkması oldukça zordu. Ama sonuç tüm her şeye değecek kadar güzeldi. Şu an burada bulunduğum için ziyadesiyle mutluyum.

   Sevgili dostum bemius ' a da içten bir teşekkür ederim. Gayet uyumlu ve güzel fikirleriyle hikayemize hep ışık tuttu♡ İki yazarın gücüyle ortaya çıkan hikayeyi umarım beğenirsiniz. Bize destek vermek için vote ve yorumlarınızı esirgemeyin. Sizleri seviyorum sağlıcakla kalın♡

Fantastik büyüleyici ve nefeskesen bir maceraya hazır olun!..(esteria- )

°°°

Hepinize merhaba,
Okumak için açtığınız ilk sayfada belki böyle bir yazı beklenmedik oldu.

Öncelikle okuyacağınız kelimelerin hiçbiri yalnızca kurgularımızın somutlaşmasından oluşmuyor aksine iki farklı insanın farklı fikirlerinin anlayışla birleşmesinden, sabırdan, sevgiden, umuttan, hayallerden, korkulardan... Kısacası birlikte yazdığımız uzun bir süre zarfından oluşup hayal dünyamızda kurguladığımız karakterlerin sizlerle buluşacağı anı, dört gözle beklediğimiz daha dünkü heyecandan oluşuyor. Bu hikaye yalnızca kendi düşüncelerimizden değil, birbirimize gösterdiğimiz fedakarlıklardan ve vazgeçebildiklerimizden oluşuyor. Demek istediğim bu zamana kadar belki yüzlerce hikaye okumuş olabilirsiniz ama şu an ilk sayfalarımızı okuyarak iki insanın yüzünde beliren tatlı bir tebessüme sebep oldunuz. Bir yerden sonra belki okumaktan vazgeçeceksiniz ama unutmayın şu an bu cümleleri okumanız bizi o kadar mutlu ediyor ki ister devam edin ister etmeyin bizim yüzümüze kondurduğunuz tatlı tebessüm değişmeyecek. Benimle, böyle fedakarlık gerektiren zorlu bir sürece girdiği ve pek kıymetli kurgumuzu yazmakta en az benim kadar emek harcadığı için esteria- ' ya teşekkürlerimi sunuyorum.

Değer verip okuyan herkese şimdiden teşekkür ederim. Umarım okurken bizim yazarken yaşadığımız kıpırtıyı içinizde hissedersiniz.
Her kelimemize değer veren okuyucalarımıza, Sevgilerle♡

Fantastik büyüleyici ve nefeskesen bir maceraya hazır olun!.. (bemius)

Kitabımıza esteria- veya bemius hesaplarımızdan ulaşabilirsiniz. Beğenilerinizle destek olmayı yorumlarınızla bizlere fikirlerinizi sunmayı unutmayın.

Düşbasan Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin