-Bölüm 6-

81 13 111
                                    


Gözlerimi hemen Kıvanç'tan aldım ve konuşmaya devam eden Ece'ye baktım.

"Nasıl gidiyor? Mutlu musun mesleğinle?"

"Mutluyum da hem okul hem set zor geliyor."

"Onu da idare edeceksin artık okul bitene kadar."

Acaba Ece'nin mesleği neydi? Bir an aklıma gelen bu soruyu Ece'ye sordum.

"Hep benden konuştuk. Sen ne iş yapıyorsun Ece?"

"Ben modelim canım. Sizin mesleğiniz kadar zor ama bir o kadar da güzel bir mesleğim var."

İrem bunu duymasıyla beraber Ece'yi daha da dikkatli dinlemeye başladı. O da model olmak istiyordu.

Ece gibi bir kıza da modellik yakışırdı bence. Baya uzun ve zayıftı.

"Aa öyle mi İrem de model olmak istiyordu. Ona bu konuda yardımcı olabilirsin belki."

İrem'e baktığımda bana beni öldürmek istermişçesine bakmıştı. Galiba bu konuyu açmamdan pek hoşlanmamıştı.

Ece İrem'e dönüp onu inceledi ve konuşmaya başladı.

"Tabiki yardımcı olurum neden olmasın."

Yaklaşık 20 dakika daha oturduktan sonra vedalaşıp kalktık ve İrem'lere gitmek üzere yola çıktık.

Ertelenen tarih sınavımız yarın olacaktı. Bu nedenle İrem'le birlikte çalışmaya kadar verdik.

"Aslı neden model olmak istediğimi söyledin Ece'ye? Ben pek hoşlanmadım o kızdan. Bence o da hoşlanmadı tavırlarından belliydi."

"Öyle çıktı bir anda ağzımdan. Madem rahatsız oldun bir daha bahsetmem kimseye."

"İyi olur."

İrem'le evine doğru yürürken aynı zamanda sohbet ediyorduk.

"Kanka Kıvanç'ın sana olan bakışlarını gördün mü?"

"Görmez olur muyum? Kalpten gidecektim ya. Nasıldı o bakışlar öyle?"

"Bence senden hoşlanıyor."

"İnşallah öyledir. Yoksa büyük bir hayal kırıklığına uğrayacağım."

Eve vardığımızda İrem'in odasına geçtik ve çalışmaya başladık.

Akşama doğru çalışmamızı bitirdikten sonra eve gittim.

Şu oyunculuk işini anneme ayrıntılı bir şekilde anlatmıştım. O da herhalde babama anlatmıştır diye düşünüyordum.

Bugün yorucu bir gün olmuştu. Hele Kıvanç'ın bana olan bakışlarını unutmayacaktım. Acaba benimle ilgili neler düşünüyordu? O bakışlar gerçekten hoşlanıyormuş gibi görünen bakışlardı.

Ertesi gün nedense erken kalkmıştım. Aklımdaki sorular uyumamı zorlaştırmışlardı. Bir de bugün sınavımın olması ayrı bir dertti. Umarım iyi geçerdi.

Hazırlanıp okula gittim. Dersin başlamasına bir saat kadar vardı. Bu nedenle uzun süredir yapmadığım şeyi yapıp internette Kıvanç'ı araştırdım.

Onunla ilgili yazıları okurken önerilen yazılar kısmında bir cümle gördüm.

Ünlü senarist ve yönetmen Savaş Yaşlı'nın yeni dizisi.

Yazıya tıkladığımda Kıvanç'ın başrol olduğu dizi çıktı karşıma. Zaten çok yeni bir haber değildi. Haberi okumaya başladım.

Kıvanç'la ve Savaş'la ilgili yazıları okurken zaman hızla geçmiş ve ders zili çalmıştı.

Şans Beni Bulunca (ARA VERİLDİ)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin