İyi okumalar <3 <3 <3
Multimedya: Kıvanç
"Şey madem başarabileceğime inanıyorsunuz kabul ediyorum."
"Kabul etmene sevindim. Bu teklifim senin için büyük bir şans." Dedi ve devam etti.
"Lütfen bana siz diye hitap etme. Sürekli aynı ortamda olacağız. Artık iş arkadaşıyız ve resmiyetten hoşlanmam."
Başımı salladım gülümseyerek. O da gülümsememe karşılık verip konuşmaya devam etti.
"Yarın eğer uygunsan gel. Sözleşmeyi yapalım. Ayrıca Cansu'yla ilgili ayrıntıları da öğrenmen gerek."
"Bu kadar erken mi?"
"Zaman yok Cansu'nun bir an evvel diziye dahil olması gerekiyor."
O an aklıma geldi. Ben ailemle konuşmamıştım ki. Böyle bir şeyi onların onayını almadan yapamazdım. Zaten henüz reşit bile değildim. Bir ay vardı 18 olmama.
"Ailemle henüz konuşmadım. Onlara durumu anlatmam gerek."
"Çağır onları ben konuşurum onlarla."
"Buraya geleceklerini sanmıyorum."
"Tamam o zaman ben geleyim size. Bu akşam olur mu?"
"Bir dakika arayayım ben babamı."
"Ver numarayı ben ararım. Adı neydi?"
Ben ararım diye ısrar edecektim ama ciddi bakışlarını görünce vazgeçtim.
"Yılmaz."
Telefon numarasını rehberimden bulup gösterdim. O da hemen telefonuna yazıp aradı.
"Alo."
-----
"Merhaba Yılmaz Bey. Ben senarist Savaş Yaşlı."
------
"Sizinle kızınızla ilgili bir konu hakkında görüşmek istiyordum."
-------
"Merak etmeyin kötü bir şey değil. Bu akşam müsait misiniz?"
-----
"Tamam."
--------
"Gerek yok. Ben adresi kızınızdan alırım."
------
"İyi günler."
Telefonu kapattıktan sonra bana dönüp
"Tamamdır. Akşama geliyorum ailenle konuşacağım. Buraya yaz istersen adresi" dedi elime bir kağıt ve kalem vererek. Yazdıktan sonra da
"Gel seni oyuncularla tanıştırayım. Gerçi bugün çekimler burada değil ama önce buraya gelecekler." dedi.
Bahçenin diğer ucunda Kıvanç'ta içinde olmak üzere 5 kişi oturuyordu. Savaş önde ben arkada oraya gittik. Hepsi Kıvanç'ın yaşlarındaydı. 2 kız, 3 erkektiler. Beni görünce konuşmalarını yarım bırakıp -ya da belki de konuşmaları bitmişti- tanışmak için ayağa kalktılar. Sanırım Kıvanç ya da Savaş benden bahsetmişti onlara.
"Arkadaşlar sizi Aslı'yla tanıştırayım. Kendisi ailesi de onay verirse Cansu karakterini oynayacak."
"Merhaba." Dedim herkese.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şans Beni Bulunca (ARA VERİLDİ)
Fiksi RemajaTam da herşeyin bittiği yerdeydim.Artık umudumun sonuna gelmiştim.O hiç bir zaman değil beni sevmek görmeyecekti bile.Ta ki telefonum çalana kadar...Kim bile bilirdi ki bir telefon çağrısıyla hayatım tamamen değişeceğini... Hikayenin başlangıç tar...