Mandy
toen ik wakker werd keek ik om me heen. ''wacht, vandaag heb ik met Sam afgesproken!'' ik spring uit m'n slaapzak en maak Allison en Chelsea wakker. Ze kijken me met slaaphoofden aan en dan zijn ze ineens ook klaarwakker ''OMG vandaag'' schreeuwen ze allebei. ik moet lachen. we staan snel op en ruimen alles op. we gaan eten en daarna neem ik afscheid van ze ''veel plezier vandaag jullie!'' zeg ik ''Jij ook!'' zeggen ze blij terug. ik geef ze een knuffel en loop weg. vandaag gaat te gek worden. denk ik blij bij mezelf.
toen ik thuis kwam zette ik mijn fiets in de schuur en sprintte naar boven, mam en pap waren er niet en ze zouden deze hele week ook niet komen. ''komt best goed uit'' dacht ik bij mezelf. ik trek mijn zwarte jeans aan en doe er een leuk shirt op. ik stijl mijn haren en doe mijn make up. toen ik klaar was poetste ik mijn tanden en nam even een asprine in ''kut hoofdpijn steeds'' zucht ik. ik hoor de bel en ren naar beneden en doe de deur open. ik kijk naar hem. daar is hij.. het is nogsteeds zo onwerkelijk. we staan tegenover elkaar.
Chelsea
nadat Mandy ons wakker maakte dacht ik gelijk aan Jai.'''vandaag gaan we afspreken!'' denk ik verliefd. ik zie dat Allison en Mandy opstaan om zichzelf aan te kleden. ''doen jullie je make-up nu?'' vraag ik aan ze ''nee ik doe het thuis wel'' antwoord Mandy.'' ja ik ga het zo ook doen'' zegt Allison. ''oké dan doe ik het ook zo'' antwoord ik. ik kleed me aan. nadat we gegeten hebben en Mandy al wegging bleef ik nog even bij Allison. ''volgens mij is ze zo echt gelukkig'' zegt Allison nadat we Mandy uitgezwaaid hebben. ''ik denk het ook, nou hopen dat het wat wordt!'' antwoord ik terug. ''ik ga nu ook, ik ga me klaarmaken voor deze amazing dag!'' zeg ik. ''is goed ik ook, veel plezier vandaag'' zegt ze ''jij ook'' zeg ik terug ze geeft me een knuffel ik loop de deur uit met mn spullen. ik woon hier gelukkig een straat verder dus ben ik er zo.
zodra ik thuis was deed ik gelijk mijn haar en make up. ik krulde het en mijn kleding hield ik zo. ik had een witte broek aan met een gestippeld zwart met wit blouse aan. ik ren nog even naar beneden om wat te drinken en ga dan weer naar boven om mijn spullen te pakken. de bel gaat. ik loop naar de voordeur en doe hem open. ''wauw, wat is hi toch knap'' denk ik bij mezelf terwijl ik naar hem kijk.
Allison
nadat Mandy en Chelsea weg zijn spring ik op en ren ik naar boven en trek mijn kledingkast open. mijn kast puilt uit maar toch vind ik niks. ''dat zocht ik!'' roep ik door mijn kamer heen. ik trek mijn rokje aan met een leuk shirtje. daaronder heb ik hakken aan. ik doe mijn makeup en do mijn haren in een knot. ik heb altijd honger, ieder moment van de dag. ik ga naar beneden om een koekje te pakken. daarna loop ik weer naar boven en pak de laatste spullen. ik ben net beneden als de bel gaat. ik zie hem het pad oplopen en sprint naar de deur en doe hem open '' hey, zullen we?'' vraagt hij. ik kijk hem aan en knik. wat is hij toch knap. denk ik bij mezelf.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
haaiii allemaal.
het was wel even wat langer wachten dan dat ik gezegd had. maar er kwam zoveel tussen. huiswerk, leren werken en alles. waarbij ook nog bijkomt dat mijn ouders op het achtelijke idee zijn gekomen mijn mobiel rond 7/8 uur in te nemen. ik heb geprotesteerd maar ze blijven jammer genoeg voet bij stuk houden -_-. naja, om maar te stoppen met zeuren wil ik jullie bedanken voor dat ik onder tussen 54 reads heb. natuurlijk SUPER BLIJ MEE. dus nogmaals heel erg bedankt! hier is een nieuw part, sorry voor het lange wachten en ik hoop dat ik snel weer een part online kan zetten. ik hoop dat jullie het leuk vinden! als je iets wilt weten/ vragen over het boek of over mij ofzo, stuur me gewoon wat, ik sta open voor ideeën en ik wil graag met jullie praten!
oh en voor ik het weer vergeet te zeggen, als jullie dit verhaal leuk vinden zouden jullie hem dan willen voten? dan kan ik verder. eerder ga ik niet verder! dus als je wilt dat ik verder ga moet je even voten!
x Mandy
-------------------------------------------------------------------------------------------------
24-04-14
hoi lieve lezers,
ik heb een hele tijd niet geschreven maar dat is omdat ik het zo druk heb met school.. Mediadossier hier, boekverslag daar. even een paar pta's op een dag. Ik zit nu in de 3e maar alles telt al mee voor mijn examen. Super belangrijk dus! Ik wil zo graag weer gaan schrijven maar steeds komt het er niet van omdat het echt druk is. En daarnaast heb ik ook nog werk. naja ik hoop dat ik snel weer kan schrijven. Ik denk dat ik in deze vakantie wel sws 2 hoofdstukken upload. Als ik alles in tijd red!
Wat ik jullie wel wil vragen is om te voten op mn story en willen reageren in de comments wat jullie er van vinden. Want ik heb het gevoel dat niemand dit leest en dat het ook niet echt leuk is.. Dus asjeblieft, willen jullie reageren en voten? Voor degene die het gedaan hebben en mn story volgen:
heel erg bedankt. Dit betekend veel voor me!
Als je een x een idee voor mn story heb, stuur me gewoon even wat! Ook als je gewoon even wil praten voor de lol ofzo haha. ik sta er voor open!
Om een lang verhaal kort te maken: Ik upload zo snel mogelijk iets. En comment en vote please!
xM
JE LEEST
You are the only one for me {B-Brave fanfic}
Fanfiction"zul je echt van me houden? Ik bedoel ik ben normaal.. iedereen haat me. Kan dit echt wat worden?" " ik zal je nooit nooit nooit in de steek laten. ik hou heel veel van je en dat laat ik niet kapot maken door iemand." Zei hij terwijl hij me in een k...