andere story's + vraag aan jullie

169 8 3
                                    

hoii allemaal, allereest wil ik jullie vertellen dat ik weer bezig ben met het schrijven van nieuwe parts voor deze story! ik heb het echt heel druk met school, ik zit in mijn examenjaar en aangezien ik 17 ben geworden laatst moet ik echt slagen. het zou namelijk nogal beschamend zijn om 18 te worden en nog tussen 15/16 jarige in de 4e klas te zitten. ( vind ik dan)

het volgende punt wat ik wou gaan zeggen is dat ik nieuwe storys op mijn acc heb staan. ik zal ze allemaal even kort bespreken.

Just a reminder boy: i hate you. 

deze story is ook een b-brave fanfictie. het gaat over Ashlynn. ze kan super goed dansen en zingen.  haar beste vriend is Dioni. wanneer dioni een boyband opricht met 4 vrienden (Kaj, Samuel, Cassius & Jai) en mee gaan doen aan X-factor steunt ze de jongens volledig. ze heeft geen moeite met de jongens. ze mag ze allemaal. alhoewel, allemaal? nee niet allemaal. Ze vind Samuel een arrogante klootzak en hij haar een verwende trut. als ashlynn op school moet zingen voor een opdracht is er een amerikaanse manager aanwezig die de wereld door reist opzoek naar een groot talent. dat wist ze niet maar ze wordt uitgekozen en een paar maanden later heeft ze een platencontract getekend bij island records. een bekende platenmaatschappij. ze is in een klap bekent. later moet ze dus met b-brave 4 maanden in een huis wonen voor nieuwe muziek en rust. maar voor de nieuwe muziek moet ze veel met samuel samenwerken. niet alles kan natuurlijk goed gaan, 2 mensen die elkaar haten, of haten ze elkaar toch niet helemaal? 

Sometimes i hate love.

Jade O' Hare is 16 jaar en heeft een heel goed leven. haar ouders zijn rijk, ze woont in een groot huis met alles erop en eraan. Jade krijgt van alles. maar ze heeft het er nooit over. ze heeft een baantje in een supermarkt en gaat naar een normale school. haar 2 beste vrienden zijn Dion en Nadia. Nadia woont in Brussel en Dion woont bij haar in de buurt. ze is verlieft op Chris, een jongen van haar werk. als hij ook verlieft op haar wordt en ze wat krijgen lijkt alles perfect. maar er zit meer in het spel dan geluk em liefde. Jaloerse jongens, vervelende exen en geheimen kunnen niet ontbreken. hoe zet Jade dit allemaal recht?

It's a girl thing  (vind ik zelf het leukst om aan te werken, haha)

deze '''story'' om het zo maar te noemen, gaat over verschillende dingen, oa waar meisjes tegenaan lopen, liefde, hoe ga je ermee om? jongens, wat bedoelen ze nou eigenlijk? een gebroken hart, how to fix it? en dan een groot onderwerp waar elk meisje mee geconfronteert wordt: perfectie. Wat is het en bestaat het? verder geef ik tips over verschillende onderwerpen en natuurlijk zitten er ook typische meidendingn in! 

het leek mij leuk om totaal iets anders te doen, vandaar het boek ''It's a girl thing'' ik heb maar 116 lezers. dus ik hoop dat jullie dat willen bekijken. ik vind het ook superleuk om het te maken. dus ik hoop echt dat jullie erna willen kijken het het willen voten en delen. het  zou heel veel voor me betekenen!

nog even over alle boeken:  als jullie ze zouden willen bekijken en erop willen voten zou dat super zijn! ik vind dit zo leuk om te doen, schrijven. dit aantal reads op dit boek betekent al zo  veel voor me.. ookal zijn het er niet abnormaal veel, het gaat om het idee dat het meer dan 4000 x gelezen is! ik ben er trots op en ik hoop echt dat jullie de andere boeken ook willen lezen en ook een reactie willen geven erop.

dit brengt me nu al naar de vraag die ik jullie wil stellen: 

ik wil heel graag een youtube acc maken, over allemaal onderwerpen waar ik dan zegmaar over praat, maar ik weet niet of ik het moet doen. mijn vraag aan jullie is dus, lijkt jullie dat wat? het wordt een soort van youtubechannel waar ik eigenlijk random filmpjes op plaats, oa ook over problemen, tips voor problemen en meer. ik zou graag willen weten wat jullie daarvan vinden, dus laat dat in de reacties achter asjeblieft, ik hoop dat jullie er andwoord op kunnen geven, want ik twijfel echt haha.

nou, ik hoop dat jullie mijn andere boeken wat vinden en of jullie dat youtube channel zien zitten!

xxx Mandy

 

You are the only one for me {B-Brave fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu