Chelsea
we zitten nu bij Kaj thuis. Mandy, Samuel, Allison, Kaj, jai en ik. we overleggen wat we gaan doen met de haat. De jongens overleggen. ze vinden het echt erg dat dit gebeurd is. Allison, Mandy en ik zitten er bij maar zeggen niet veel. we zijn vooral wel erg geschrokken dat het dus echt zo er kan gaan. we hebben er wel meiden over gehoort maar we dachten dat het alleen maar was om andere bang te maken. maar nu blijkt het dus toch waar te zijn. op straat kreeg ik ook allemaal blikken. en ze waren niet aardig. dat kan ik wel zeggen. we zitten gewoon in 1 grote nachtmerrie. en hij begon zo goed. das echt ergste. maar toch zou ik Jai ondanks dit niet kwijt willen.hij is mijn hele leven geworden en hij wilt dit ook niet zo. ik zou hem nooit hierom laten gaan. ''Hallo aarde aaan Chelsea'' mandy zwaait met haar hand voor mn ogen. ''huh wat?'' ''waar dacht je aan?'' vraagt Allison. ''gewoon, gedachtes..'' we keken met zn drieën weer vooruit. . ik voel dat Jai naast me komt zitten. hij pakt me bij mn middel en trekt me tegen zich aan. ''het komt echt goed lieverd. we zorgen dat het stopt. dit verdienen jullie alledrie niet.'' ik krijg tranen. nu pas merk ik dat ik kapot ben van die haat. op school ben ik ook al niet het populaire leuke meisje. op school kijken ze me ook amper aan. en nu dit erbij. ik verstop mijn gezicht in jai zijn vest en hou hem vast. Mandy zit ondertussen ook bij Samuel en Allison bij Kaj. ze zijn stil. het maakt hun net zo kapot als het mij maakt. dat zie je zo. dit is verschrikkelijk.
Allison
we zijn alledrie erg geschrokken. Maar Chelsea vooral. we hebben Chelsea en Jai op de andere bank laten zitten. ik zit nu naast kaj op de bank en Mandy zit bij Samuel op zn schoot in de stoel.we zijn er helemaal stil van geworden. ik sta op. ''dus.. wat gaan we nu doen?'' ze kijken me aan. ik kan er echt niet tegen als mensen me aankijken vooral niet nu ik me zo voel. mandy schiet me te hulp en gaat naast me staan. '' Ik weet dat het moeilijk is maar we moeten duidelijk maken dat het niet kan wat ze doen.. tenminste. ik ga dat sowieso doen. ik wil zeggen dat ik inderdaad iets met samuel heb. en dat ze snel moeten stoppen met hun oordelen. want ik kan je zeggen. ze kunnen ons niet beoordelen als ze ons niet kennen. ik bedoel dit slaat toch helemaal nergens op?! ik word hier echt kwaad van en ik ga ze ook echt zeggen dat je moeten stoppen.'' zegt mandy boos. ik kijk haar aan en knik. ''je hebt gelijk. ik denk er ook zo over. '' we kijken de andere aan. '' ik weet het niet '' twijfelt sam. '' dat we dit bekent moeten maken is sowieso iets wat we moeten doen. we kunnen het niet zo laten.'' kaj knikt. Chelsea kijkt op met behuilde ogen en kijkt naar mij en mandy. ''Dat ga ik dus echt NIET doen eh '' zegt ze. ''waarom niet?'' vraag ik. ''op school moeten ze mij ook hebben. als ik dan stoer kom doen wordt het nog erger. ''niet waar je moet voor jezelf opkomen. Alli heeft laatst ook Noa en haar 2 meelopertjes ervan langs gebracht. jij kan dat ook.'' zegt mandy nu. '' mandy je weet dat ik dat moeilijk kan. ik ben niet zo mondig en kort uit de bocht als jou en ik kan ook niet arrogant zijn. dat weet je.'' andwoord chelsea zacht. 'ik hoor mandy zuchten. ''Chels. Mandy en ik willen je heel graag helpen dat weet je.'' we gaan naast haar zitten en geven haar een knuffel.
Mandy. ik was eerst zo verdrietig toen ik zag dat heel veel mensen zo gemeen over me denken. over ons alledrie. maar nu. nu ben ik zo boos. vooal omdat het chelsea heel verdrietig maakt. eigenlijk zal het me niks verbazen dan Noa en haar meelooptrutjes hierachter zitten. ik pak ze. ik voel woede opkomen en gniep in mijn arm. ''Chels desnoods wil ik wel voor je tweeten dat ze een lolly moeten kopen en in de speeltuin moeten gaan zitten. want dit is kleutergedrag. het maakt je kapot en je weet dat ik je niet zo wil zien.'' Dioni en Cassius komen binnen. ''hey, toen we het hoorde zijn we gelijk gekomen.'' zegt dioni. cassius knikt en ze gaan zitten ze kijken naar ons. Chelsea kijkt verdrietig, Allison kijkt bedenkelijk en hij kijkt dan naar mij en schiet in de lach. '' het komt echt wel goed. ik ben net gebeld door het management. vanavond gaan we een video opnemen en daar moeten jullie allemaal bij zijn. we gaan duidelijk maken dat dit moet stoppen.'' meteen voel ik me iets beter en kijk sam aan die me een kus op mijn hoofd geeft. ik knuffel hem. '' over een half uur komen ze en dan nemen we het op en dan komt het op internet'' zegt cassius. we knikken allemaal opgelucht. hopenlijk gaat dit goed.
JE LEEST
You are the only one for me {B-Brave fanfic}
Fiksi Penggemar"zul je echt van me houden? Ik bedoel ik ben normaal.. iedereen haat me. Kan dit echt wat worden?" " ik zal je nooit nooit nooit in de steek laten. ik hou heel veel van je en dat laat ik niet kapot maken door iemand." Zei hij terwijl hij me in een k...