12. time later

378 20 3
                                    

ALLISON.

zo onverwachts stonden die bitches er. "hallo Allison" zegt Noa minachtend. ze kijkt met dr 2vriendinnen, Line en Lara om zich heen. "uhh waar zijn die andere 2mafkezen?" vraagt ze arrogant. ik kijk op en ga staan. "Ga weg. verniel je moeders avond asjeblieft even maar niet mijne. " komt er krachtig uit me. ze lijkt beledigt te zijn en kijkt Kaj aan "ik zou maar oppassen.ze is niet goed" zegt Noa " dan vraag ik me toch af of je het niet over jezelf hebt." zegt hij. ze draait zich beledigt om en loopt weg. whatthefuck moeten ze toch van ons..

*paar weken later*

Cassius.

Het is nu sl een paar weken geleden dat de jongens en ik Allison, Mandy en Chelsea hebben leren kennen. Ze zijn echt heel aardig en grappig. Ze hebben een goede smaak qua humor en dat maakt het heel gezellig. Dioni heeft ook een meisje leren kennen en wij gaan haar binnenkort ook zien. Eerst durfte hij haar niet te appen. "nee straks zegt ze nee en wilt ze niks met me te maken hebben."zei hij die dag toen hij het vertelde. "Ja dude daarom gaf ze haar nummer aan je" zei Sam daarop. toen heeft hij Isha toch maar geappt

"Neehee, niet doen ik ga slaan hoor" hoor ik Mandy lachend roepen terwijl ze naar het terras rent met Dioni achter zich aan. "ik pak je wel terug hoor" schreeuwt hij lachend. Met een plantenspuit reht hij weer door. Snel sprint ze naar de lounge waar Samuel, Jai, Chelsea en ik zitten. Ze springt achter mij en Samuel. ik schiet in de lach. Sinds dat we met zn alle chillen zijn Mandy en Dioni goed bevriemd geraakt en zijn het echt kleine kinderen af en toe. "wat heeft ze nu weer gedaan?" vraagt Sam lachend. "IK DEED NIKS OH"  zegt ze lachend. "OHJAWEL. zie je die natte vlek op mn broek? dat heeft zei gedaan. nu is het net of ik in mn broek geplast heb" zegt Dioni zo serieus mogenlijk. Dat serieuze lukt alleen niet echt. hij moet lachen. "Je hebt me al volop water in mn gezicht gespoten hoor" zegt ze lachend. "ja oké is zo. ik vind wel iets veel beters. eerst maar een andere broek aantrekken" zegt hij en hij loopt terug naar binnen. Samuel en ik kijken Mandy aan die inmiddels al staat en haar haar goed doet. "wat? Hij kreeg m terug van die keer dat hij een emmer over me heen gooide toen ik net kwam aanlopen. Dit was gewoon een voorbereiding" zegt ze lachend. we moeten lachen. "Menn, ik ga, vind je dat niet erg" vraagt Allison aan Mandy "nee tuurlijk niet, veel plezier" zegt zegt ze en geeft dr een knuffel. "ik ga ook guyss" zegt Jai. we zeggen gedag en ze gaan weg. Mandy zit bij Sam en knuffelt hem. ze zijn wel heel leuk samen. denk ik bij mezelf terwijl ik ze lachend aankijk. 'ik ga ff bij Dion kijken" zeg ik. Sam steekt zn hand op. terwijl hij Mandy een kus geeft. ik loop naar binnen op zoek naar Dioni.

__________________________________________________________________________________

haaii, weer een part. ik had niet zoveel inspiratie, sorry! ik ben nu ziek dus denk soms echt raar en alles haha. ik hoop dat ik snel weer iets kan uploaden!

naja, vote asjeblieft!

Xoxo

You are the only one for me {B-Brave fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu