de dagen vlogen voorbij. na dagen lang praten over de dag dat we B-Brave zouden ontmoeten was die er eindelijk! ik had mijn nieuwe donkergrijze jeans aan en een witte blouse aan. Chelsea had een zwarte jeans aan met een leuk shirt en Allison had een spijkerjeans aan met een topje en daar overheen een vestje. alle drie hadden we ons haar gestylt. ik was zo nerveus en aan Chelsea en Allison te zien waren hun ook nerveus. ''weet je zeker dat ze ons hier kwamen ophalen?'' vroeg Chelsea zenuwachtig aan Allison. ''ja dat weet ik zeker''' zei ze. ''het stond in de mail die ik gister kreeg, jullie hebben hem zelf gezien.'' klopt, ze komen ook wel, het is nog geen 11uur'' zei ik kijkend naar de klok. ''we hebben nog een kwartier, laten we gewoon rustig gaan zitten'' zei Allison rustig. '' ik ben niet rustig ik ben zo zenuwachtig'' zei ik zuchtend terwijl ik ging zitten. Chelsea keek me aan '' pfoe ik ook, nog nooit zo erg geweest'' zei ze. Allison moest van de zenuwen lachen ''ik ook.. kijk ons nu zitten.. we zien er niet bepaald relax uit'' Chelsea en ik begonnen ook te lachen. we praatte nog even gezellig door en toen was het zo ver. ik wou net wat zeggen toen ik de bel hoorde. ik keek op ''ze zijn er!'' ik sprong op en rende met Chelsea en Allison naar de deur. Allison deed de deur open. ik was zo nerveus dat ik achter Chelsea en Allison stond. '' Hey meiden!'' zei Dioni met een glimlach. ''heeeii zeiden we alle drie in koor'' hahhaha tegelijk ook nog, hadden jullie dat afgesproken? vroeg Cassius lachend. "haha nee dat hebben we vaker'' zei Chelsea lachend. we moesten allemaal lachen. ''Jij bent zeker Chelsea?'' Vroeg Jai aan Chelsea. ''jaa haha ik ben Chelsea'' antwoordde ze met een rood hoofd. ''en jij moet vast Allison zijn'' zei Kaj tegen Allison. ''klopt, ik ben Allison. Goed geraden hoor!'' zei ze lachend. ''en dan moet dat meisje dat denkt dat we haar niet kunnen zien Mandy zijn'' zei Samuel lachend en keek me lief aan. 'ik begon te lachen en wurmde me tussen Chelsea en Allison door. ik keek hem aan. ''haha ja, ik ben Mandy.'' ze keken me lachend aan ''je kunt nu niet meer achter je vriendinnen staan want we kunnen je makkelijk zien hoor!'' zeiden ze lachend. ik moest lachen en zei okedan, Chelsea en Allison moesten ook lachen. Nou, zullen we dan maar gaan? stelde Samuel toen voor. we stemde allemaal in en stapte in de grote auto die voor ons klaarstond.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
hoofdstuk 3, het gaat voor mijn gevoel wel beter, al vind ik het toch een beetje awkward om mijn verhaal te delen omdat ik het nogal prut vind, maar ik hoop dat jullie het leuk vinden, en misschien komen er vandaag of morgen nog een paar hoofdstukken op!
xx
JE LEEST
You are the only one for me {B-Brave fanfic}
Fanfic"zul je echt van me houden? Ik bedoel ik ben normaal.. iedereen haat me. Kan dit echt wat worden?" " ik zal je nooit nooit nooit in de steek laten. ik hou heel veel van je en dat laat ik niet kapot maken door iemand." Zei hij terwijl hij me in een k...