4. a whole day with B-Brave.

507 23 1
                                    

Toen we de auto instapte, of eigenlijk leek het vanbinnen meer een busje. waren allemaal stoelen per 2 gezet er waren 12 plaatsen aan elke kant 6 stoelen in groepjes van 2. ik ging op een plek bij het raam zitten. tot mijn grote verbazing kwam Samuel naast me zitten. '' hey'' zei hij toen hij zat ik keek hem aan '' heeii'' zei ik toen relaxt. op een of andere manier was ik nier meer zenuwachtig, ik zag in dat het hele normale jongens waren. Ze leken me heel erg aardig. ''vind je het al een beetje leuk?'' vroeg Samuel. ''ja ik vind het nu al super!'' zei ik. ''deed je mee aan de prijsvraag?'' vroeg hij weer. ''nou, ja en nee. Chelsea en Allison hebben de quiz gedaan en mijn naam er ook bij gezet omdat ze me heel graag wouden verassen.'' zei ik. hij keek me aan ''hahaha dus eigenlijk wist je hier helemaal niks van?'' ''Nee eigenlijk helemaal niks'' antwoordde ik lachend. '''Je hebt hele lieve vriendinnen dan, dat ze dit speciaal voor je gedaan hebben'' zei hij vervolgens. ik keek hem aan en zag dat hij naar me keek. ''heb ik ook, ze zijn mijn alles, ik zou geen dag zonder ze kunnen'' hij glimlachte. verder praatte we nog gezellig. hij pakte zijn mobiel en we maakte een selfies. toen de auto stil stond stapte we uit. we stonden voor een groot gebouw. ''nou dames, hier gaan we naar binnen'' zei kaj. ''en wat gaan we daar doen dan?'' vroeg Chelsea.'' ja dat zien jullie daar wel niet zo nieuwschierig.'' zei Jai lachend tegen haar. we liepen naar binnen en we kwamen in een soort van zaal met een kleine tribune. voor de tribune was het helemaal leeg. we moesten zitten. ze gingen allemaal liedjes zingen en dansen. het was echt super leuk. daarna trokken ze ons mee. we moesten meedoen. we gingen helemaal los op de muziek. Chelsea, Allison en ik hadden de dag van ons leven. na veel gezing en gedans gingen we naar een soort van restaurantje. we gingen daar wat eten. toen de jongens even weg waren zei Chelsea ineens. ''ze zijn echt leuk allemaal, en Jai vooral!'' ik en Allison moesten lachen. ''en Kaj ook echt serieus!'' zei Allison toen. ik keek ze aan. ''en Samuel? je had hele gesprekken met hem in de bus'' zei Chelsea toen. ''ja hij is echt heel lief'' hahah dat dachten we al, hij gaat ook echt leuk met je om, en niet als een fan. '' misschien is dit alleen omdat we dit gewonnen hebben.. hierna is alles weer gewoon hetzelfde zoals het normaal is.. dat weten jullie toch.. '''zei ik. ik voelde een steek toen ik het zei. het was niet leuk om te zeggen maar ik wist bijna zeker dat het zo was. de meiden knikte en keken teleurgesteld. ''jammer genoeg wel'' zeiden ze.

de jongens kwamen terug. we gingen eten en daarna praatte we nog gezellig. Jai fluisterde iets in het oor van Chelsea, Chelsea knikte blij en toetste iets in op zijn mobiel en gaf hem terug. later gebeurde er precies hetzelfde bij Allison. ik was super blij voor ze want ik kon wel zien wat er gebeurd was. maar ergens was ik teleurgesteld dat Samuel mijn nummer niet gevraagd had. toen we naar de auto liepen kwam Samuel naast me lopen. ''Mandy, ik wou je wat vragen'' ik keek op. ''vraag maar'' ''nou mag ik misschien je nummer?'' vroeg hij nogal nerveus. '' ik keek hem lachend aan ''tuurlijk haha.'' ik gaf hem mijn nummer. onderweg hebben we met z'n alle gezellig gepraat en toen we weer bij Allison thuis kwamen bedankte we de jongens en zeiden we ze gedag. we liepen naar binnen en vielen van blijheid neer op de bank. dit was ongelofelijk.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

hoofdstuk 4! dit was wat langer. ik weet dat dit super raar klinkt haha. maaar ik ben dus eigenlijk blij met 5 lezers. dankjewel dat jullie deze story lezen, jullie hebben geen idee wat het voor me betekend maar het betekend echt veel voor me, dus bedankt. ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden en comment of reageer als je wilt dat ik doorga hiermee, ik weet namelijk niet of jullie dit wel leuk vinden. ik heb het druk met school en werk en hoop dat ik snel een hoofdstuk erop kan zetten!

xx

You are the only one for me {B-Brave fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu