9. deel 2/3 this date is amazing (vanuit Allison)

334 15 1
                                    

Allison.

aangekomen bij de bioscoop stappen we af en lopen we naar binnen. ''welke film wil je zien?'' vraagt Kaj me. '' ik heb geen idee. het mag ook een enge film zijn hoor'' ''Zozo, jij kijkt graag enge films?'' lacht hij. ''Jaa met Chels en Men, maar die kijken altijd weg. vooral als er iets bloederigs in voorkomt'' lach ik. ''jij niet dan?'' vraagt hij plagend. ''oké, soms kijk ik weg. maar dan moet hij wel extreem eng zijn hoor. hij moet lachen. we bestellen uiteindelijk kaartjes voor een thriller. Toen we op de laatste rij gingen zitten met popcorn en wat drinken dacht ik nog even aan hoe de date van Chelsea en Mandy zou zijn. Ik hoop dat het leuk is, ik gun het ze zo. ''waar denk je aan?'' hoor ik naast me. Ik kijk Kaj aan, ''oh niks hoor'' lach ik. de film begint. na een tijdje begint het eng te worden en kruip ik bijna in Kaj z'n jack ''gadver, dat is echt heel vies.'' zeg ik terwijl ik met een oog naar het doek kijk'' ik hoor m in de lach schieten, ''mannen met een bijl, monsters die mensen eten, psychische gestoorden met een mes. Het maakt je niks uit. maar zet er geen vogelspin in want dan wordt ze gek'' zegt hij. Hij houd duidelijk zijn lach in. ik zeg met een piepstemmetje '' spinnen zijn gewoon doodeng. die bestaan namelijk en de kans is groter die tegen te komen dan een vent met een bijl'' hij moet lachen en geeft me een knuffel. wauw, dat voelde goed. denk ik bij mezelf. als de film afgelopen is lopen we naar buiten. Hij kijkt op zijn horloge. ''kwart voor 6, precies op tijd'' zegt hij. ''voor wat?'' vraag ik nieuwsgierig '' jaaaaa, loop maar mee'' zegt hij. onderweg kijken er allemaal meisjes naar ons. ze weten wel wie hij is. maar dat meisje, ik. die naast hem loopt vinden ze aan hun kop te zien niet zo leuk. ''niet op letten lieverd, ze zijn jaloers op je. omdat je zo mooi bent.'' ik wordt rood en glimlach naar hem. hij knuffelt me. We lopen het park in en gaan even op een bankje zitten. we praten wat totdat Kaj me recht in mijn ogen aankijkt. ik kijk terug. ''je bent zo mooi'' zegt hij. hij gaat dichterbij zitten. automatisch komen we dichter met onze hoofden bij elkaar. hij zoent me. na een tijdje stopt hij en kijkt me aan. ''ik weet dat het gek klinkt, maar ik vind je meer dan alleen maar leuk. ik ken je niet lang, ik weet het.. maar toch ik wil je beter leren kennen.'' zegt hij onzeker. '' ik jou ook, dat gaat zeker goed komen, je bent geweldig'' zeg ik. hij glimlacht. ik geef hem een kusje en we lopen door. hij heeft gereserveerd bij een leuk restaurantje. We gaan gezellig eten. alles gaat perfect. totdat er ineens 3 meisjes bij onze tafel staan..

You are the only one for me {B-Brave fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu