1. de verassing

629 22 1
                                    

*Piep piep piep* Zuchtend druk ik de wekker uit. ''Weer een nieuwe dag aangebroken.'' denk ik. Ik sleep mezelf uit bed en besluit er maar voor te gaan. Ik kleed mezelf aan en doe mijn oortjes in. Keihard galmen de stemmen van de jongens van B-Brave mijn oren in. ik zing mee. ''als je van mij bent, als je van mij bent kunnen wij echt alles aan.'' ''Toch zou ik ze wel een keer willen ontmoeten, ze lijken me zo lief en grappig.'' ik kijk naar de klok. ''SHIT, al zo laat?!'' ik pak  mijn spullen en vlucht naar beneden en hoor  mijn moeder goedemorgen zeggen. ik zeg goedemorgen terug. ''eet je nog snel even wat?'' hoor ik haar zeggen. jaja.. zuchtend pak ik een broodje en prop het in mijn mond. Ik ren naar boven om mijn tanden te poetsen en ren weer naar beneden. Ik zeg mijn moeder gedag en spring op de fiets. Onderweg heb ik nog steeds muziek op. ik betrap mezelf erop dat ik steeds aan Samuel moet denken. over hoe lief en behulpzaam hij is tegenover z'n fans. ''ik zou hem best wel als vriendje willen'' verschrikt kijk ik om me heen. ik hoor de stem in mijn hoofd ''Nee Mandy FOCUS! hij is beroemd, knap en lief. dat ben jij totaal niet je bent niet goed genoeg!'' zuchtend luister ik naar de stem en probeer het te vergeten. maar dat lukt niet. Op school aangekomen vliegen mijn 2 beste vriendinnen me om me nek ''HEY BABE'' schreeuwen ze. ''Haha, goedemorgen dan'' zeg ik lachend.  ''en hoe is ie?'' vraagt Chelsea me. de stem in mijn hoofd antwoord ''verschrikkelijk slecht. alles gaat fout en ik ben de grootste mislukkeling ooit.'' met mij gaat het goed, met jullie?'' antwoord ik uiteindelijk ''goed en je gaat nog blijer worden als je het goede nieuws hoort!'' antwoord Allison. ''oh vertel me maar! ik kan wel goed nieuws gebruiken!'' antwoord ik nieuwsgierig. ''jaaaaahh je hoort het zo wel als we de stad ingaan!'' antwoord Chelsea geheimzinnig. ik heb geen tijd om te antwoorden want de bel gaat al ''nou kom op girlss, hup naar duits!'' zegt Allison. arm in arm lopen we met z'n drieën naar de les.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dit was dus het eerste hoofdstuk! Het was een beetje kort, maar ik hoop dat het jullie interesseert! comment even wat je ervan vind asjeblieft! zo weet ik of ik door kan gaan of niet. ik weet dat t begin nog niet helemaal leuk ofzo is, maar ik beloof dat t leuker wordt. ik ben al bezig met  2&3!  

 

You are the only one for me {B-Brave fanfic}Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu