Dioni.
Mandy en ik zitten op een terrasje in Amsterdam. Sinds de meiden bij ons in de vriendengroep zijn gekomen is het verschrikkelijk gezellig. vooral kan ik goed met Mandy opschieten. ze is echt een hele goede vriendin van me. Ik kan goed met haar praten.
''Mandy lach niet zo dit is nogal frustrerend oke.'' zeg ik half zielig. ze begint te lachen. '' Dion bel haar dan gewoon. je vind dr leuk en je hebt het steeds over haar!'' zegt ze. Ik zucht. Daar heeft ze gelijk in. Ik kan aan niks anders denken. ''Joehoe dion. ben je dr nog?!'' zegt ze terwijl ze me zacht duwt. '' ik kijk op. ''Jaja ik ben er nog. Wat moet ik nou doen?'' ''Nou kijk'' begint ze. Ze pakt mn mobiel en zoekt Isha op in contacten. ''Nee wacht wacht wacht'' zeg ik. ze kijkt op. ''ben je bang ofzo?'' vraagt ze half lachend. ''nee, maar als ik haar bel om af tr spreken kan jij mee en misschien ook Samuel. een dubbeldate? Ze kijkt bedenkelijk maar dan knikt ze. ''Oke ik regel t met Sam. bel nu maar!'' ik moet lachen. ''oke oke'' zeg ik. ik bel haar op
......
Isha: Met Isha.
Dioni: hey met Dioni, ik wou je even wat vragen!
Isha: Heei Dioni! ja is goed hoor.
Dioni: Nou, zou je misschien iets leuks willen doen samen met mij en 2 vrienden? een dubbeldate bedoel ik.
Isha: Ja lijkt me gezellig! wanneer?
Dioni: ehm..
ik kijk naar Mandy die terugkijkt. ''wanneer?'' vraag ik. ''ehm,, het is nu woensdag. Zullen we vrijdagavond doen?'' Zegt ze. ik knik
Dioni: sorry ik moest even overleggen haha. vrijdagavond? dan haal ik je om half 7 op!
Isha: ja is goed lijkt me leuk! dan zie ik je dan!
Dioni: ja is goed zie je dan doeeii
Isha: doeegg.
.....
Ik hang op. Mandy kijkt me lachend aan. ''dat ging toch goed?'' ik kijk haar opgelucht aan. ''gelukkig wel, nu nog wachten tot vrijdag! Sam kan toch wel he?'' ''Ja, we zouden vrijdagavond sowieso afspreken. ik ga zo toch naar hem toe en dan zeg ik het hem wel.'' ''okee mooizo'' antwoord ik. we praten nog even verder en later gaat Mandy naar Samuel toe. zelf sta ik ook op en ga ik naar Cassius en Kaj.
Mandy.
nadat ik een paar uur met Dioni op een terrasje heb gezeten besluit ik toch maar is naar Samuel te gaan. we hebben afgesproken. '' ik regel het met Sam'' zeg ik tegen Dioni. ''is goed. ik bel m ook nog wel even!'' antwoord hij terwijl hij op zn scooter stapt. we zeggen gedag en ik stap op.
Samuel.
ik hoor de bel gaan. daar zul je je mandy hebben. ik loop naar de voordeur en trek haar in een knuffel. '' hey lieverd'' zeg ik. ''heei'' zegt ze en geeft me een kus. We lopen verder en gaan op de bank zitten. ik sta weer op "wil je wat drinken?" vraag ik. "ehm, ja doe maar water" ik loop naar de keuken en pak drinken en een bak popcorn voor zo. ik ga weer naast dr zitten en sla een arm om haar heen. ze gaat tegen me aanzitten. "schatje.." begint ze. ik kijk haar aan. " wat is er babe?" "nou Dion heeft ren date, en wij ook. vrijdagavond" ik kijk haar raar aan. soms kan ze zo vaag zijn "dion vroeg of wij mee wouden. dan hebben we een dubbeldate. Hij durfte niet alleen"
JE LEEST
You are the only one for me {B-Brave fanfic}
Fanfiction"zul je echt van me houden? Ik bedoel ik ben normaal.. iedereen haat me. Kan dit echt wat worden?" " ik zal je nooit nooit nooit in de steek laten. ik hou heel veel van je en dat laat ik niet kapot maken door iemand." Zei hij terwijl hij me in een k...