Araç evin arka tarafında tenha bir yerde sapasağlam öylece duruyordu. Bu insanlar evi terkettiler fakat araçlarını neden burada bıraktılar diye düşünmemek elde değildi. Tuna yavaşça araca sokuldu. Anahtarın orda olduğunu gördü. İçinde o aylaklardan biri veya insan var mı diye kafasını yavaşça camdan uzattı ve gördüğü karşısında adeta şok oldu. Timur bir şeylerin ters gittiğini anladı, onları yanına getiren adamla birlikte abisinin yanına koştu ve oda gördüğü manzaradan üzüntüsünü, şaşkınlığını gizleyemedi. Adam "Dik yamaçtan kaçarlarken çocuk büyük ihtimal geri döndü ve sığınacak yer ararken araca bindi," dedi. Gördükleri manzara masum bir küçük çocuğun cesediydi. Tuna adama "Bu çocuğu tanıyor muydun?" diye sordu. "Komşumuzla samimiyetimiz yoktu fakat çocuğu bahçede oynarken görüyordum," dedi. İki kardeşinde aklında bir soru vardı : Çocuk nasıl ölmüştü?İki kardeş aracı incelemeye başladı ve Timur çocuğun cesedinin olduğu taraftaki camın kırık olduğunu gördü ve abisini çağırdı. Çocuğun ne sebep ile öldüğü anlaşılmıştı. Aylakların camı kırıp çocuğu ısırdığı apaçık ortadaydı. Çok üzgündüler fakat bu araba onlara lazımdı, cesedi araçtan çıkartıp güvenli bir yere yola koyulmalıydılar.Bunu yapmaya iki kardeşinde gücü yetmeyeceği belliydi. Nasıl yetseydiki, çok kısa zamanda yaşadıkları adeta bir kabüsün fragmanı gibiydi. Adam öne atılıp "Bunu ben yaparım siz kenara çekilin daha çok gençsiniz, bu kadar kötü olmasa da bende zor günler gördüm geçirdim bunla başa çıkabilirim," dedi. Timur ve Tuna için bu bir ödüldü adeta. Adam yürümeye başlayarak "Siz tekerleklere, benzin deposuna falan bakın sağlam mı," dedi. Benzin idareli kullanıldığı sürece iş görür konumundaydı, tekerleklerde sağlam görünüyordu. Geriye tek kalan cesedi ordan çıkarıp bulunduğu yeri temizlemekti ve aynı zamanda zamanlarıda daralıyordu. Bu tuhaf yaratıkların sayısı günden güne artıyor ve git gide yiyecekler tükeniyordu. Adam cesedi çıkardı ve bir ağacın yanına koydu. Timur "Onu ne yapıcaksın," dedi. Adam "Bir çukur kazıp gömerim, her ne kadar artık onlardan sayılsada o daha masum bir çocuk ve benimde çocuklarım var," dedi. Timur ve Tuna yardımsever bu adam ile vedalaşıp iyi dileklerde bulunup yola koyuldular.
---------------------------------------------------------
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Z" YOLCULUĞU
HorrorNe yaparsan yap, hayatta kal. Ya yaşamak için mücadele edersin, Ya da onlardan biri olup merhamet edilmeyi beklersin. Ailenin koyduğu kurallar kadar basit değil. İtiraz etme gibi bir şansın yok. Burada onlar ne istiyorsa o olacak. Tek seçeneğin, hay...