Sutra dan,ispraćam Harrya na aerodrom Miamia.Jutro je,još uvek sam sanjiva a kosa mi je čupava jer nisam stigla ni da se očešljam kako treba već me je samo Harry probudio i rekao da odlazi.Kofer mu je spakovan,a koliko sam informisana od Liama,u Londonu je ledeno.Kiše padaju i ne staju,duva vetrovit vetar i nije prigodno za majicu i šorc.Kako sam mislila,na Aerodromu ima dosta ljudi i svako putuje u različitom pravcu.
Harry me jednom rukom drži za ruku a drugom vuče kofer.
Ja trljam oči i pokušavam da se razbudim.Osećam se kao da mi je lice naduveno.Harry je razbudjen,ili se tako samo ponaša.Znam da je umoran,sinoć smo ostali budni do dva ujutru a on putuje u šest.On na šallteru kupuje kartu a zatim zajedno sednemo na klupici pored šaltera čekajući da spikerka progvori kad njegov avion kreće
,,Brzo se vraćam..nemoj da brineš"
,,Javi mi se kad stigneš,okej?"on klimne glavom.Osećam se izmoreno.Harry to primećuje.
Sedimo tako još pet minuta a zatim se začuje spikera
,,Avion za Miami-London polazi za deset minuta.Molim sve putnike da se ukrcaju na avion"Harry me pogleda a zatim polako ustanemo
,,Slušaj me...jedi na vreme,legni u razumno vreme,izbegavaj Dina i pričaj samo sa Vanessom,Abelom i Alexom.Nemoj da ideš na predavanja dok ne stignem nazad,okej?I molim te,nemoj da ideš na kupanje sama..."ja sam klimnula glavom i spustila je a on mi je svojim rukama obuhvatio lice i poljubio u čelo a zatim me čvrsto zagrlio
,,Volim te.."rekao je,a ja sam gledala preko njegovog ramena.
Na kraju je morao da ode,mahnula sam mu pre nego što sam se okrenula i otišla.
Na putu ka studenjaku,svratila sam do pošte.Prošle nedelje sam kradom od Harrya poslala pismo Fakultetu u Swedskoj.Neću da mu kažem sve dok mi ne odgovore i ako bude bilo sreće,preseliću se u Swedsku i tamo nastaviti školovanje.
Skupila sam dovoljno novca za stan a ako ikako bude bilo sreće,u Decembru ne bih trebala da sam ovde.Ali nažalost,na moje ime u pošti nije stiglo nikakvo pismo.
U početku sam se razočarala ali na sajtu im je pisalo da studentima odgovaraju u roku od dve nedelje tako da se ne bih trebala brinuti.
Liam i ostali iz doma bi bili ponosni kada bi saznali da sam otišla u veću državu kao i Harry.
Takodje sam svratila i do pekare i kupila sebi doručak.
Kad god stanem ispred vrata studenjaka,plašim se da li će Din naići i kao ono veče iseći mi šake,možda silovati,ko zna.
Ali u zgradi nije bilo nikog.Sada je 7:23h ujutru i ne verujem da se iko preko vikenda budi ovako kasno.
Na plaži su ljudi već bili,ne punooo.Već dvoje,troje koji bi šetali plažom i pričali.
Danas su najavili jako vruć dan pa ću biti u iskušenju da ne izlazim iz sobe i ako znam da ću umreti od vrućine,ali na ovom suncu,niko se neće kupati u moru.
Kada stignem u sobu,već sve izgleda tako dosadno bez Harrya.Navikla sam da ga vidjam kako se šeta po sobi tako što će tražiti još jednu čarapu ili češalj kojeg uvek ostavi na pogrešnom mestu.
Zatvorila sam vrata za sobom a kada sam pogledala u kauč i setila prošle noći,osmeh mi de izmamio na lice.
Sigurno mislite u sebi "Ha,laka je.Može je bilo ko jebati"ali ne,ja sam sama u životu.Nemam porodicu,nemam sestru ili mamu koja će brinuti o tome da li sam sa ikim spavala.Harry mi je prvi,a poslednji ko zna ko.

***

,,Izvlači se iz te sobe molim tee!" Abela me vuče za ruku i pokuša izvući iz sobe napolje na svež noćni vazduh
,,Abelaaa,deset je sati.."no,ona ne prestaje.Pokušava me izvući iz Harryevog kreveta
,,Klo,koji ti je kurac?Pa nije otišao na kraj sveta,vratiće se"gurne me i ja padnem sa kreveta udarivši ledja
,,Rekao mi je da ne izlazim"durim se
,,I ja sam rekla da se neću ugojiti pa jesam"prevrnem očima a ona mi pokušava pomoći
,,Diži to svoje slatko dupe"možda i ima pravo,Harry nije otišao za zauvek i neće saznati za jedno veče?U sobi je vruće,prijalo bi mi malo hladnog mora.
Na kraju se dižem a Abela se smeši
,,O bože,Klo,tako si smešna"frknem,pokupkm majicu i šorc a zatim odemo.
A kada stignemo na plažu,tamk je Din,sedi na pesku a kada me ugleda,bezobrano se nasmeje dok ja pokušavam da izbegnem njegov pogled
,,Klo,kako su ti ruke?"sranje...

BEST FRIENDS/Harry StylesOù les histoires vivent. Découvrez maintenant