48

921 49 7
                                    

Harry POV's

2 SATA KASNIJE:

,,Harry...uopšte mi nije dobro"odjednom,Klo me snažno uhvati za ruku i zari svoje nokte u moju kožu.Lice joj je bledo kao krpa i mislim da će povraćati.Podignem je sa mesta i brzo odvedem do kupatila gde je povraćala.Pomogao sam joj tako što sam joj sklonio kosu i držao ruku na čelu.
Kada je završila,pustio sam vodu u wc školjku a ona se polako umivala nad umivaonik.
Ispod očiju je imala crne podočnjake,lice joj je bilo ispijeno i bledo i srce mi se cepalo na pola kada sam ju takvu ugledao.
Zglobovi na rukama su joj bili mršaviji nego inače a ja sam se na kraju polako izveo iz wc-a
,,Jesi li gladna?"ona klimne glavom a zatim se vratimo nazad na mesta i ja naručim neko voće koje bi je osvežilo i sendviče
,,Boleli te ledja?"upitao sam je
,,Aha.."rekla je a zatim navalila na sedište.Isprepleo sam naše ruke i čvrsto je stegao.Bile su hladne.

Posle tri minuta,stigli su nam poslužavnici sa hranom.Očigledno da su primetili da Klo nije dobro tako da su joj doneli više hrane.
Ja nisam mogao da jedem od brige tako da nisam ni dotakao hranu ali zato je Klo lepo jela i mislim da se barem malo osvežila od pomorandže i soka od limuna.
Promatrao sam je dok jede i mogu reći da se mučila jer nije mogla da proguta hranu jer su je pluća pekla.
Primetio sam njen smešak u trenutku kada je okrenula glavu prema meni
,,Sećaś se kako smo se upoznali?"ovim pitanjem mi izmami osmeh na lice.I dalje se sećam tog dana kao da je juče bio
,,Da,sećam se"
,,Šta si prvo pomislio o meni kada sam naišla na vrata?"
,,Tada ništa,ali kada si mi onako upala u sobu i rekla da je tvoja veoma mala,pomislio sam "Ala je ova razmažena" ali se onda isposravilo sasvim suprotno"ona klimnu glavom
,,A koje je bilo tvoje mišljenje?"sada ja upitam nju
,, "Ala je zgodan ovaj tetovirani " rekla je i nasmešila se
,,Sećaš se kako smo stalno izlazili i jeli kao da smo godinama bili gladni.A sećaš se kada smo zajedno prvi put otišli na krov studenjaka?To mi je bilo omiljeno veče"
,,A koje ti je drugo omiljeno veče?"upitala je a ja sam se nasmešio
,,Veče kada sam se zaljubio u tebe"

***

Hotel u kojem ćemo odsesti nije ni veliki ni mali a nije ni luksuzan a ni neluksuzan.Okej,ovo previše čudno zvuči...
Čim smo stigli,ostavili smo kofere,ja sam kupio neke grickalice i pomogao Klo da se presvuče u pidžamu.Rane na ledjima su još gore,mislim da gnojave.
Ona je zavezala kosu u reo i odmah joj naredio da legne.
To je i učinila.
Ja sam se istuširao i presvukao a onda legao pored nje
,,Kako se zove doktor kod koga sutra idemo?"
,,Jamie.Zakazala sam pregled kod njega sutra u deset ujutru"klimnem glavom
,,Da li ti je imalo bolje?"ona klimne glavom a bledo lice ne doprima boju
,,Da,osećam se svežije"usne su joj toliko blede,kao kreč i suve.
Pronalazim labello u jedno od njenih nesesera i dajem joj da namaže usne
,,Izgledam kao vampir na samrti"rekla je i osmehnula se.Labello je stavila na ladici pokraj sebe
,,Ne,izgledaš kao ti,samo dosta starija"

Ostatak vremena provedemo zagrljeni u krevetu gledajući film "Hocus Pocus" (ako ne znate koji je to film,obavezno pogledajte+ako ste ljubitelj Noći Veštica).
Mislim da je Klo ipak malo bolje,više priča sa mnom,ne izgleda umorno i smeje se.
Ona leži na mojim grudima a telo joj je ledeno.Ne znam kako više da je zagrejem,pokrio sam je sa tonom jorgana i ništa
,,Da li znaš nešto o ovoj bolesti?"upitam je posle kratke stanke.Ona odmahne glavom
,,Ne,nikada nisam ni znala.Sutra ćemo saznati"rekla je pospano.Sigurno je umorna
,,Samo da nije nešto strašno"poljubio sam je u čelo koje je bilo vrelo.
Kada sam posle dva minuta skrenuo pogled ka njoj,zaspala je.Polako sam ugasio Tv i namestio na jastuk lepo je pokrivši.Gledajući je ovakvu,ne da mi se srce slama,osećam se kao da umirem dok je ona u ovakvom stanju u kome ne znam šta bih trebalo da uradim.
Kada sam je lepo pokrio i još jednom poljubio,otišao sam do wc-a.
Stao sam pred ogledalom i pogledao se.
U mislima mislim o životu bez Kloe,kako bi to izgledalo,s'kim bih ja pričao,koga bi ljubio,kome bih se osmehivao...
Sve je to toliko bolno,šta ako je nešto veliko...ne dao bog.Šta ako je...nije.Ne može biti.
Pokušavam ubediti sebe da nije ništa veliko,a oboje znamo da jeste.Suze ni naviru na oči i počinjem da plačem.
U mislima mi je samo ona i kako nju izlečiti.
Ovo nije bolest koju vidjaš svaki dan kao što je povišena temperatura ili kijavica.Ovo je nešto gore i ja ne mogu da podnesem da je gledam ovakvu.
Oči me peku ali ja ne prestajem sa plakanjem.Stavim ruke preko lica i pokušavam da zaustavim jecaje.
Na kraju obrišem oči,umijem se i odem da legnem pored nje i zaspim.

BEST FRIENDS/Harry StylesUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum