54

1.1K 50 20
                                    

"Harry...sačekaj barem da doručkujemo"smejem se dok je Harryeva glava negde u mom vratu i svojim nosem prelazi duž njega dok mi njegove kovrdže golicaju lice..ne mogu spremiti kajganu od njega.Mnogo mi je muka i želim nešto da pojedem ali to ne želim da mu kažem jer će se još više brinuti.
Osećam na vratu kako se Harry smeje i još više me grli
"Hajmo malo,nismo odavno"svojim rukama mi obuhvata zadnjicu i stiska je.Nasmejem se na ovo što je rekao a zatim se nekako izmigoljim i pogledam ga u oči
"Gladna sam"kažem mu a on ostavi jak poljubac na mojim usnama a zatim kaže "i ja sam tebe"čujem kako gasi ringlu koju sam upalila a mene uzima u svoje naručje,obuhvatim mu struk nogama dok su njegove ruke na mojoj zadnjici a zati me spušta na sto u kuhinji,širi mi noge a zatim stane izmedju njih tako što mi okrene glavu i poljubi me dok mu jedna ruka drži moj vrat.
Osećam kako otvara usta i gura svoj jezik u moja a vrat mi čvrsto drži jednom rukom

"Hmmm...Harry"mučnina mi se još više stvara u stomaku ali Harry se ne obazire kada mu spomenem ime.Harry mi se vrti oko šorca kojeg nosim drugom rukom a zatim spušta ruku u moje gaćice dodirivajući mi polni organ i gura srednji prst u mene na šta ja samo uzadhnem.Onu ruku sa mog vrata sklanja i vadi drugu ruku iz mojih gaćica i uzima me u naručje a zatim odvodi u sobu gde me položi da ležim na krevetu,brznim svetlosti mi skida šorc u kojem sam spavala i gaćice a zatim ugledam kako isto to radi i sebi
"Volim te"čujem kako govori dok leže na mene i ljubi mi vrat
"Mnogo te volim"ljubi mi obraze,usne,kapke na očima a zatim osećam kako spušta svoju ruku prema dole,raširi moje noge,namešta svoj polni organ i polako ulazi u mene dok se meni gubi uzdah iz usana.Harry je poviše mene dok se drži na rukama moje su poviše moje glave i svoje čelo je spustio na moje dok se polako kreće u mene,spušta svoje usne na moje,ljubi me i stalno govori kako me voli dok meni izlazi uzdah iz usana.Ovo je lepo i Harry zna sa ovim...a onda mi prodje jedna misao kroz glavu...
"Harry kondom!"uzviknem ali on samo odmahne glavom
"Ne brini se...neću svršiti"Harry se dosta oznojio,čelo,majica mu se prilepila uz moju,nije samo da se on oznojio i ja sam,srca nam brzo lupaju i pred kraj Harry usporava a zatim polako izlazi iz mene i odlazi u kupatilo.
Uzdihano ležim na krevetu sva oznojena i uzdignem se na ruke a zatim pogledam u svoje medjunožnje.Kao što je obećao Harry nije svršio.
Ubrzo se vratio u svom šorci i legao pored mene poljubivši me u čelo
"Volim te"rekao je a ja sam uzvratila "I ja tebe" ruku je prebacio preko mog stomaka a ona mučnina od male pre nije nestala i dalje je bila tu
"Harry..."tiho kažem njegovo ime i čujem jedno njegovo "Hmmmm?" a zatim osećam kako mi se mučnina penje ka grlu.Hitro ustajem držeći ruku na ustima dok Harry uplašeno hitro ustaje sa mnom dok ja trčim ka wc-u i ne stignem da otvorim wc školjku kako treba,bujica krvi izlazi iz mojih usana a pločice na podu budu izmaljane krvlju dok mi Harry skuplja kosu i jednu svoju ruku stavi na moje čelo i u tom trenutku pomislim,bože koliko ja samo volim Harrya jer je tu uz mene a da toga nisam svesna.

Znam ni ja ne mogu da verujem ali evo posle dve godine konačno novi nastavam priče😁votirajte i komentarišite.Ne znam šta mi bi ali eto napisala sam novi nastavak❤.

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jul 12, 2019 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

BEST FRIENDS/Harry StylesDonde viven las historias. Descúbrelo ahora