45

880 57 3
                                    

Sutra dan se budim jako kasno,možda oko dva sata popodne jer predhodnu noć nisam zaspala od vrućine i od svojih misli u kojima su jedino bili Din i Harry.
Na moje veliko ludilo,čak sam ih sanjala,obojicu,kako se svadjaju zbog mene i kako jedno drugog udaraju.Kako bih se imalo smirila,na trk sam otišla do menze i spremila čaj,na brzinu pojela sendvič i sa mnom u sobu ponela tonu čokolade i čipseva kako više ne bih silazila dole.Čaj sam popila u sobi a kada sam uhvatila mobitel u ruke,imala sam dva propuštena poziva od Harrya i to me je zvao još u deset sati ujutru i očigledno je protumačio da spavam i da se neću ljavljati.Poslala sam mu poruku da sam se sad probudila i da ću ga pozvati kasnije jer se moram okupati jer bazdim na znoj koji se stvorio od nervoze.

* Beži što dalje od muškog kupatila * to mi je poslao kao odgovor a zatim sam bacila mobitel na krevet i otišla na tuširanje

***

,,Evo,još tri dana i tu sam"rekao je Harry kroz slušalicu,uveče u deset sati.Bila sam umorna i ako ništa nisam radila ceo dan sem što sam sredjivala stan i do najmanje sitnice i gledala seriju to je to.
Ležim u Harryevoj sobi dok mi je na uhu mobitel kojeg uopšte ne držim,oči su mi zatvorene i samo slušam Harryev glas
,,Nedostaješ mi ovde.Tako je čudno"rekla sam i to doista mislim.Osećam se usamljeno,Abela,Alex i Vanessa su me izgubili iz sećanja
,,Znam,mogu zamisliti.Ali nema veze,nadoknadiću nam to izgubljeno vreme.Otićićemo na vikendicu na drugoj strani mora i tamo biti dva dana,uživaćemo"
,,I ja bih htela malo da se opustimo.Ovde je ne moguće imati svoj mir.Tamo bi smo se baš lepo odmorili"
,,Ja stižem u petak.Ti u nekoj maloj torbici samo spakuj pidžamu i jednu majicu a ja stižem uveče,doćićeš po mene na aerodom i nećemo svraćati ovde već odmah idemo tamo"
,,Znaš li uopšte čije je to?"upitam ga
,,Znam,kasnije ću pozvati tog čoveka i reći ću mu"Harry ga poznaje?
U meni se probudi sumnja.Da li je i tako devojke pre mene odvodio tamo i oni su se samo "opuštali"?
,,Kako znaš čoveka?"
Harry primeti da mi se glas uozbiljio
,,Tamo je odsela moja mama kada je bila prošle godine za Božić"oh....
,,Oke onda"
,,A šta si ti pomislila?Da sam odvodio tamo i druge devojke?Ne brini se,nisam"izdahnem i sa srca mi pade kamen
,,Šta sada radiš?"upita me
,,Ležim na tvom krevetu sa zatvorenim očima"
,,Zamisli da te ljubim.."i u glavi mi se stvori slika mene i Harrya na ovom krevetu kako me on ljubi po vratu i skroz smo "opušteni"
,,Harry nemoj"
,,Znam,nedostajemo jedno drugom.Jedva čekam da dodjem tu"
,,Znam Harry,znam"
,,Umorna si,hajde,idi spavaj,čućemo se sutra.Ljubim te"
,,Ne,nemoj da ideš,hoću da pričam sa tobom"
,,Oke onda.Kako je tu u studenjaku?"
,,Pravo da ti kažem ne znam.Ne izlazim uopšte sem one večeri a i to je bilo kratko.Uglavnom,kako je tvoja rodjaka?Nadam se da joj je bolje"
,,Ne,nije uopšte.Mislim da gubi sećanje,danas sam ušao u njenu sobu da je vidim a ona me je upitala kada sam stigao.Žalosno"
,,Jao,pa koliko ima godina?"upitam ga
,,28"
,,Pa mlada je,kako se razbolela?"
,,Pala je sa stepenica i udarila glavom o stub i prepolovila je.Išla je na šivenje i na operacije a to se dogodilo pre dve godine,i možda pre meeec dana,rana joj se inficirala i otvorila..."
,,Okej,okej razumela sam.Ne volim detaljno medicinu"
,,Ni ja,ali sam došao da ispoštujem hajmo tako reći "familiju" do koje mi je jako malo stalo"
,,Nemoj da si takav,šta bi bilo da se meni tako sada nešto desi"
,,Kao prvo,ne pričaj gluposti,kao drugo ne bi dozvolio da padneš i kao treće,ako ti se išta od ovoga dogodi a znam tvoj konačan kraj,ubio bih se"
,,Ti bi se ubio?Ti ne daješ ni pet para na ono što vidiš"
,,Klo pričamo o ozbiljnim temama.Možda se ne bi ubio a možda da,ali bih ipak proputovao ceo svet da nadjem taj lek i izlečio bih te.Mlada si ti za toliku patnju"
,,I ja bih isto to učinila za tebe...Harry,ti si jedini ovde kojeg stvarno imam i koji se stvarno brine za mene.Ne želim da se svadjamo ili tako nešto zato što sam te zavolela"
,,Klo,ti znaš da te volim,i to puno"

BEST FRIENDS/Harry StylesHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin