Baekhyun megint a dormban lévő nappali kanapéján ül, jobb oldalán Sehunnal és éppen a twitteren érkezett üzeneteket tekergetik unottan.
Ezen a héten nincs sok teendőjük. Unatkoznak.
Bezzeg amikor megállás nélkül megy a hajtás, mindent csinálnának, csak azt nem.
Haza kéne látogatnia, már nagyon régen nem látta a nagyszüleit.
Vagy csak el kene mennie kikapcsolódni. Esetleg szórakozni.
De nem volt kedve. Csak ült a kanapén és semmi lényegeset nem csinált.
Kyungsoo forgat, Jongin táncol. Junmyeon éppen Skypeon beszél Yixinggel, akinek szintén van egy kevés szabadideje. Minseok Jongdaevel ment el kikapcsolódni egy termálparkba. Chanyeol pedig minden bizonnyal dalokat ír a stúdióban.
Féltékeny. A leaderre és a kínaira. Minseokra és Jongdaere. Amiért ők együtt lehetnek azzal akit szeretnek.
Ott van Sehun is, aki a távolság ellenére kitart Luhan mellett, és a több hónapig való nem találkozás ellenére ugyanúgy szeretik egymást.
És itt van ő. Aki reménytelenül szerelmes Park Chanyeolba. A fiúba, aki a legjobb barátja. Olyan mint a nála érettebb, magasabb, férfiasabb öccse.
Chanyeol csak testvérként tekint rám.
Meggyőződése, hogy szerelme egyoldalú.
Kyungsoo és Sehun is az elletétjét állítják. Mind a kettő közel áll a fiatalabbhoz, mégsem hisz nekik Baekhyun.
Ezért adta fel. Több mint 5 éve élnek együtt. Ha Chanyeol is szeretné, azt már rég észrevette volna. Hiszen a többieknek is összejött a dolog.
Egyértelmű volt, hogy Xiuchen, Taoris, Sulay és Hunhan is létezik. A rajongóknak is, nekik is. Csak rájuk kell nézni.
A rajongóik túl jól ismerik már őket.
Tudják, Kyungsoo számára nem közömbös Jongin. A táncos is csillogó szemekkel néz minden alkalommal hyungjára. Ők mégsem vették észre.
Baekhyun sem veszi észre Chanyeol közeledését. Csak ő nem.
Ezért adta fel már régen.
Halikaaa
Nagyon szepen köszönöm az első részhez érkezett komikat/csillagokat 💗💗Remélem ez a rész is elnyerte a tetszéseteket ^-^
Csillagokat és komikat szívesen fogadok 🙈
Anci
VOUS LISEZ
5 Év ◇ChanBaek◇ ●BEFEJEZETT●
Roman d'amourNem a maguk érdekében nem adták fel. Hanem egymásért. Hiszen Chanyeol Baekhyunért küzdött, Baekhyun pedig Chanyeolért. !🏳️🌈HOMOSZEXUALITÁS🏳️🌈! !Trágár kifejezések előfordulhatnak!